August 2022

Leste dette i journalen min på helsenorge nå, fra UL i går. Hun mente jeg var 6+6 utifra siste mens. Er ikke dette litt lite? Og noen som aner vanlig størrelse på plommesekken?

Vag UL: Intrauterint foster med CRL 5 mm, litt uregelmessig hjerteaksjon. Plommesekk 4x4 mm.
Google size yolk sac så finner du mye info :Heartred

Leste dette i journalen min på helsenorge nå, fra UL i går. Hun mente jeg var 6+6 utifra siste mens. Er ikke dette litt lite? Og noen som aner vanlig størrelse på plommesekken?

Vag UL: Intrauterint foster med CRL 5 mm, litt uregelmessig hjerteaksjon. Plommesekk 4x4 mm.
Ville bare si at på et så tidlig stadium når alt er så smått så er det ikke uvanlig at man kan bomme med målene. Og små bom gir store utslag fordi det er så tidlig. Prøve å ikke bekymre deg :) forstår deg utrolig godt , jeg er i samme situasjon som deg, litt bak deg. Litt lave hcg verdier i starten av svangerskapet og er veldig spent selv. Krysser fingrene for oss begge , for vi fortjener virkelig at det skal gå veien for oss ❤️

Murring i magen og snikende kvalme. Sånn var det sist også. Men er det Cyclogest som plutselig gir bivirkninger en stykke ut i behandlingen med det? 8 dpo nå. Spennende tider.
Så spennende at det nærmer seg testetid for deg! Håper sånn for lille blasto :smiley-angelic001

Ville bare si at på et så tidlig stadium når alt er så smått så er det ikke uvanlig at man kan bomme med målene. Og små bom gir store utslag fordi det er så tidlig. Prøve å ikke bekymre deg :) forstår deg utrolig godt , jeg er i samme situasjon som deg, litt bak deg. Litt lave hcg verdier i starten av svangerskapet og er veldig spent selv. Krysser fingrene for oss begge , for vi fortjener virkelig at det skal gå veien for oss ❤️
Takk for betryggende ord :Heartred Håper virkelig det går veien for deg også, dette er så slitsomt å gå igjennom. Hvor langt har du kommet?

Takk ❤️ er 4+6 idag. Hcg på 209. Fin stigning siden sist men ikke de høyeste verdiene. Er fortsatt veldig tidlig , håper den klamrer seg fast.
Høres ganske likt ut som meg. Jeg hadde 300 da jeg var 5+0(eller 5+1, gyn mente en dag før appen min)

Æsj jeg blir kokko av Cyclogest. Jeg har en stygg hoste og den kommer jo da fykende ut igjen. :facepalm: :laughing002 Ikke så greit å dytte den oppi når den er halvt i oppløsning. Haha ikke småtteri vi skal gjennom for å få til baby altså.
Haha for et bilde! Nei det skal ikke være lett. :hilarious: God bedring!

D

Jeg ble også først veldig glad for at noe lever der :Heartred Men sammen med at jeg har hatt lave hcg-verdier og også lav stigning så har jeg vanskelig for å tro at dette kan gå bra. Hun satte meg opp på ny time det om to uker, men jeg oppfattet det nesten som at hun regnet med det hadde sluttet å slå før det.
Var egentlig forberedt på at vi ikke skulle se noe hjerteslag når vi skal på TUL på fredag, så ble jo på en måte litt glad og fikk litt håp igjen. Men tror jeg skal passe meg for å ha FOR mye håp.
Lykke til i dag ❤️❤️ Tenker på deg!

Holder alt som krysses kan krysset for deg i dag, @Sofia87 ❤️ :smiley-angelic001 Håper du får ordentlige svar på alt du lurer på, og på en sunn og sterk terminspire, til tross for all usikkerhet.

Lykke til i dag ❤️❤️ Tenker på deg!
Holder alt som krysses kan krysset for deg i dag, @Sofia87 ❤️ :smiley-angelic001 Håper du får ordentlige svar på alt du lurer på, og på en sunn og sterk terminspire, til tross for all usikkerhet.
Åå, @Sofia87 ! Jeg krysser alt jeg har for deg her nå! ❤️
Sender masse gode tanker, og håper på bare gode nyheter!
Tusen takk, dere er bare fantastiske :Heartred
Sååå glad for å ha denne fine gjengen her inne og dele både gleder og sorger med:love7

Jeg er så skada i hodet at jeg er nødt for å ta en test hver eneste dag o_O forrige gang da jeg mista så var testene veeeeldig svake ca 5 dager før blødningen kom. Vet det ikke alltid er sånn, men tror jeg har en tvangstanke på å gjøre det:knegg:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Visninger: 62
Jeg er så skada i hodet at jeg er nødt for å ta en test hver eneste dag o_O forrige gang da jeg mista så var testene veeeeldig svake ca 5 dager før blødningen kom. Vet det ikke alltid er sånn, men tror jeg har en tvangstanke på å gjøre det:knegg:
Bare innom for å ønske deg lykke til i dag :love2
Jeg testa som en gal når jeg ble gravid, leeenge, og etterhvert bytta jeg tester ut med ultralyder… tror kanskje jeg ble litt skada av alle årene med prøving! :hilarious:
Heier på deg og spiren din!

Det er ikke å være skada i hodet! Det er ganske normalt å teste hver dag, ca fem ganger om dagen (er det ikke?!).

Bare innom for å ønske deg lykke til i dag :love2
Jeg testa som en gal når jeg ble gravid, leeenge, og etterhvert bytta jeg tester ut med ultralyder… tror kanskje jeg ble litt skada av alle årene med prøving! :hilarious:
Heier på deg og spiren din!
Tusen takk kjære deg :Heartred
Godt å høre det ikke bare er jeg som tester så lenge :knegg: skal ha min tredje ultralyd i dag, og jeg er bare 7+1 (eller 7+2):knegg: Men enig med deg, ikke rart vi er skada etter den lange og kronglete veien vi har hatt

Tusen takk kjære deg :Heartred
Godt å høre det ikke bare er jeg som tester så lenge :knegg: skal ha min tredje ultralyd i dag, og jeg er bare 7+1 (eller 7+2):knegg: Men enig med deg, ikke rart vi er skada etter den lange og kronglete veien vi har hatt
Håper det går din vei idag.
Jeg skal selv til legen for å se om jeg kan bli sykemeldt men jeg redd han sier nei. :confused1

Godt å høre det ikke bare er meg :hilarious:Kanskje i starten, men ikke når man er i uke 7 kanskje? :knegg: Jaja, viktig å støtte Make Sure med noen kroner:knegg:
Billigere å teste enn alle de ultralydene jeg betalte for ❤️

Back
Topp