August 2022

10 dpo i dag! Så er jo ennå fryktelig tidlig, men så langt ser alt fint ut.Har fått positiv digital da alle de tre gangene jeg har vært gravid.:happy: Blodprøve på fredag.
Testet du først positivt 8dpo? Det er der jeg er i dag! Ååh nå fikk jeg behov for å testeee!

Testene begynte å stige fra morgenen 9 dpo. Jeg testet 7 og 8 dpo for å sjekke om Ovitrelle hang igjen. 8 dpo var svakest, men ikke helt blenda. Skjønner godt den testetrangen! :joyful:Jeg har selv alltid fått tidlig utslag når jeg har vært gravid, men vet jo at dette er utrolig individuelt.

Min blodprøve var dessverre bare 2354 på fredag, dagen jeg var på UL.
En økning på 550 på to døgn.. Vil egentlig bare få avsluttet dette med en gang om det er den veien det skal gå.
Ultralyd igjen på fredag, er etter mine beregninger 7+2 da
For et forferdelig, svingende limbo du er i! Jeg kan lite om hcg og stigning, men håper fortsatt for deg❤️

For et forferdelig, svingende limbo du er i! Jeg kan lite om hcg og stigning, men håper fortsatt for deg❤️
Ja akkurat nå vet jeg ikke hvordan jeg skal holde ut lengre :sad010 Har blitt sykemeldt i to uker til, minst! Orker nesten ikke tanken på å starte en graviditet på nytt, man blir jo bare mer og mer panisk for hver SA/MA man har

Min blodprøve var dessverre bare 2354 på fredag, dagen jeg var på UL.
En økning på 550 på to døgn.. Vil egentlig bare få avsluttet dette med en gang om det er den veien det skal gå.
Ultralyd igjen på fredag, er etter mine beregninger 7+2 da
Håper du får et svar på fredag som er betryggende. :Heartred Huff ikke noe gøy med alt dette frem og tilbake greiene.. tenker på deg og håper på spiren!

Sender deg en stor styrkeklem :love7
Tusen takk!
:happy:
:Heartpink

Er jo bra det vokser, håper at det gjør det hvertfall .. Skal på ny ul kontroll 12.09.. :chicken:

Kjenner dere noe der nede et par dager etter innsett? Er det pga progesteron kansje at det skjer noe der nede :)

Og der kom det litt rosa /brune rester og blødning når jeg satte inn cyclogest idag tidlig. Blir helt nummen samtidig som jeg kjenner på fortvilelse.
Er planlagt ny hcg blodprøve imorgen. Kanskje dette er begynnelsen på slutten. Ikke lett dette gamet her

Og der kom det litt rosa /brune rester og blødning når jeg satte inn cyclogest idag tidlig. Blir helt nummen samtidig som jeg kjenner på fortvilelse.
Er planlagt ny hcg blodprøve imorgen. Kanskje dette er begynnelsen på slutten. Ikke lett dette gamet her
Huff. Håper det er uskyldig❤️

Back
Topp