August 2022

Hei flotte tøffe damer :)
Har fulgt med på denne tråden uten å ha meldt seg inn.

Mia83 - 38- B2 - Hausken Lysaker- Ferskforsøk nr 6 - innsett nr 10. Pergoveris fyremadel - cyclogest- albyl e- klexane - prednisolon. Ovitrelle 6 klikk

Fikk ut kun 2 egg fra venstre eggstokk. Tømte mange tomme follikler. 1 lot seg befrukte med icsi. Klinikken ville sett inn på dag 5 siden jeg har hatt så mange innsett tidligere.

Mirakuløst nok overlevde embryoet til dag 5 , fikk innsett .

Legger ved bilde av testene mine fra torsdag kveld, de to øverste, streken på cleablue kom med en gang ( 13 DPO) og fredag morgen 14 DPO .
Hcg blodprøve 14 dpo var 36. Litt lavt men positiv. Skal ta ny blodprøve imorgen.
Tørr ikke å ta noen flere hjemmetester nå i helgen.
Men planer om å ta imorgen tidlig .
Trenger at dere flotte damer heier litt på meg og sender gode ønsker . :)

Vedlegg

• 20220902_153322.jpg
    20220902_153322.jpg
    4,2 MB · Visninger: 87

Mia83 - 38- B2 - Hausken Lysaker- Ferskforsøk nr 6 - innsett nr 10. Pergoveris fyremadel - cyclogest- albyl e- klexane - prednisolon. Ovitrelle 6 klikk

Fikk ut kun 2 egg fra venstre eggstokk. Tømte mange tomme follikler. 1 lot seg befrukte med icsi. Klinikken ville sett inn på dag 5 siden jeg har hatt så mange innsett tidligere.

Legger ved bilde av testene mine fra torsdag kveld, de to øverste, streken på cleablue kom med en gang ( 13 DPO) og fredag morgen 14 DPO .
Hcg blodprøve 14 dpo var 36. Litt lavt men positiv. Skal ta ny blodprøve imorgen.
Heier masse :smiley-bounce016

Heier så på deg! Håper det er gullegget:hello2

Jeg har pleid å vente til jeg var sikker, dvs sett økning på tester (hvorfor gjør jeg det? Det er jo ikke egentlig sammenlignbart!) eller vet noe mer enn det jeg gjør. Men, i det gamet her får man ta det man får tenker jeg. Så pr akkurat nå kan jeg settes på 'gravid'. Hvor lenge jeg får stå der det vet jeg ikke, men fram til det motsatte er bevist så er jeg gravid med et embryo som sitter på rett plass og har det fantastisk vakkert og skal bli der til 23. mai -ish :)

Skjermbilde 2022-09-04 kl. 20.45.52.png

Det blir kjipt uansett å måtte gå inn her å be om å bli satt på ikke gravid eller noe, så da kan jeg like godt nyte det mens jeg kan :)

Heia heia egget :talk017

Denne ventingen gjør meg gal. Jeg takler dårlig å ikke vite hva som skjer med de små inne på labben. :confused: Turte ikke å kjøpe tur-retur på båten i tilfelle dårlige nyheter på mandag. Blir det dårlige nyheter så får jeg hoppe av båten før jeg kommer til Bergen og dra hjemover igjen.
Ønsker deg masse lykke til i morgen! Denne uvissheten er så tøff! Håper inderlig du får komme hjem som ruger❤️

Ser ut som dette ikke går veien. Blendahvit test i dag. Skal ta blodprøve i morgen. Kjenner på skuffelsen, men merker også at jeg har kommet så langt i det gamet her, at det mer føles som en bonus hvis det skulle gå veien. Har ett fryseforsøk til på lur, og mye mulig det blir siste forsøk..
Dette var trist å lese. :sorry: Det er tungt å holde på håpet i sånne stunder. Har dere blitt gravide før? Har dere en kjent utfordring eller uforklarlig? Sender deg en god klem❤️

Ja sliter med å få sove nå. Er vanvittig spent på hva som skjer i morgen. Jeg vet ikke engang om klinikken kommer til å ringe uansett hvordan det ligger an med embryo, eller om de kun ringer hvis det er dårlige nyheter. Jeg er fristet til å sende dem en melding og be de om å ta kontakt uansett utfall sånn at jeg iallefall kan slappe av hvis det er gode nyheter.

Jeg har 5 timer tur med båt foran meg, og alt for god tid til å gruble og kjenne på nervøsitet.

Ønsker deg masse lykke til i morgen! Denne uvissheten er så tøff! Håper inderlig du får komme hjem som ruger❤️

Det høres ut som en virkelig tøff vei du har hatt. Krysser alt for deg og lille spire❤️

Jeg har pleid å vente til jeg var sikker, dvs sett økning på tester (hvorfor gjør jeg det? Det er jo ikke egentlig sammenlignbart!) eller vet noe mer enn det jeg gjør. Men, i det gamet her får man ta det man får tenker jeg. Så pr akkurat nå kan jeg settes på 'gravid'. Hvor lenge jeg får stå der det vet jeg ikke, men fram til det motsatte er bevist så er jeg gravid med et embryo som sitter på rett plass og har det fantastisk vakkert og skal bli der til 23. mai -ish :)

Vis vedlegget 388060

Det blir kjipt uansett å måtte gå inn her å be om å bli satt på ikke gravid eller noe, så da kan jeg like godt nyte det mens jeg kan :)
Åh, se der, Laufey! :love7 Jeg liker holdningen din - akkurat nå kan det jo ikke være bedre.:happy: Da er du flyttet, og jeg håper lille spire storkoser seg!

Ja sliter med å få sove nå. Er vanvittig spent på hva som skjer i morgen. Jeg vet ikke engang om klinikken kommer til å ringe uansett hvordan det ligger an med embryo, eller om de kun ringer hvis det er dårlige nyheter. Jeg er fristet til å sende dem en melding og be de om å ta kontakt uansett utfall sånn at jeg iallefall kan slappe av hvis det er gode nyheter.

Jeg har 5 timer tur med båt foran meg, og alt for god tid til å gruble og kjenne på nervøsitet.
Det er ikke rart! Misunner deg ikke den lange turen uten å vite. Synes absolutt du kan sende dem en melding.

Ååååh jeg ser lett streken! Mirakelegget har fest seg!!! Krysser alt for god utvikling videre, nå skal det være deres tur ❤️❤️❤️
Jaaaaa!!! Åherlighet nå ble jeg glad :wav Klamre deg fast nå da, lille spire:Heartred
Som jeg unner dere at dette skal gå veien! Tenk om det ene egget virkelig skulle være gullegget da :love7
Ååh, hurra!! Dette ser da veldig lovende ut:D
Dette ser jo veldig bra ut! :D Klamre deg fast nå lille spire!!
Definitivt strek der ja! Fantastisk! :) Nå må du bare klamre deg fast, lille egg! ❤️❤️
Tusen takk, gode dere❤️ Jeg har vanskelig for å tro det, tenk at det ENE lille egget vårt faktisk klarte å bli et embryo og feste seg! Det er for godt til å være sant! Nå startet dagen med disse fine testene og jeg holder pusten og håper bare at dette varer. :happy: :nailbiting:

Vedlegg

• AD2CFE02-CD99-4160-98EC-4DED012978D2.jpeg
    AD2CFE02-CD99-4160-98EC-4DED012978D2.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 123
Tusen takk, gode dere❤️ Jeg har vanskelig for å tro det, tenk at det ENE lille egget vårt faktisk klarte å bli et embryo og feste seg! Det er for godt til å være sant! Nå startet dagen med disse fine testene og jeg holder pusten og håper bare at dette varer. :happy: :nailbiting:
Herlighet så utrooooolig spennende altså! Hvor mange dpo er du?

Dette var trist å lese. :sorry: Det er tungt å holde på håpet i sånne stunder. Har dere blitt gravide før? Har dere en kjent utfordring eller uforklarlig? Sender deg en god klem❤️
Takk ❤️ Ja, har hatt to aborter. Bruker sæddonor, og ingenting feil med meg utenom bittelitt lavt stoffskifte. Men begynner jo å dra på alderen.. Har vært hos en veldig hyggelig endokrinolog i dag da, så ved neste forsøk hørtes det ut som at jeg kom til å få god oppfølging av stoffskifte. Det er betryggende.

Må bare si wooooow, for en gravid-gjeng på denne gruppa :wav
Ja, det er helt utrolig! Så glad på alles vegne! :happy: Nå må bare alle spirene holde:smiley-angelic001
Samtidig tenker jeg på dere som ikke har testet positivt denne gangen. Håper så inderlig det blir deres tur neste gang❤️ Og at det kan motivere å se hvor mange som tross alt kommer i mål til slutt til tross for en kronglete vei.

Back
Topp