Mia83
Glad i forumet
Hei flotte tøffe damer
Har fulgt med på denne tråden uten å ha meldt seg inn.
Mia83 - 38- B2 - Hausken Lysaker- Ferskforsøk nr 6 - innsett nr 10. Pergoveris fyremadel - cyclogest- albyl e- klexane - prednisolon. Ovitrelle 6 klikk
Fikk ut kun 2 egg fra venstre eggstokk. Tømte mange tomme follikler. 1 lot seg befrukte med icsi. Klinikken ville sett inn på dag 5 siden jeg har hatt så mange innsett tidligere.
Mirakuløst nok overlevde embryoet til dag 5 , fikk innsett .
Legger ved bilde av testene mine fra torsdag kveld, de to øverste, streken på cleablue kom med en gang ( 13 DPO) og fredag morgen 14 DPO .
Hcg blodprøve 14 dpo var 36. Litt lavt men positiv. Skal ta ny blodprøve imorgen.
Tørr ikke å ta noen flere hjemmetester nå i helgen.
Men planer om å ta imorgen tidlig .
Trenger at dere flotte damer heier litt på meg og sender gode ønsker .
Har fulgt med på denne tråden uten å ha meldt seg inn.
Mia83 - 38- B2 - Hausken Lysaker- Ferskforsøk nr 6 - innsett nr 10. Pergoveris fyremadel - cyclogest- albyl e- klexane - prednisolon. Ovitrelle 6 klikk
Fikk ut kun 2 egg fra venstre eggstokk. Tømte mange tomme follikler. 1 lot seg befrukte med icsi. Klinikken ville sett inn på dag 5 siden jeg har hatt så mange innsett tidligere.
Mirakuløst nok overlevde embryoet til dag 5 , fikk innsett .
Legger ved bilde av testene mine fra torsdag kveld, de to øverste, streken på cleablue kom med en gang ( 13 DPO) og fredag morgen 14 DPO .
Hcg blodprøve 14 dpo var 36. Litt lavt men positiv. Skal ta ny blodprøve imorgen.
Tørr ikke å ta noen flere hjemmetester nå i helgen.
Men planer om å ta imorgen tidlig .
Trenger at dere flotte damer heier litt på meg og sender gode ønsker .