August 2022

Håper at alt er som det skal! 6+0 er snart langt nok til at du kan se noe på ultralyd også! Alt helsepersonell jeg har snakka med om HCG-verdiene mine i forrige svangerskap har sagt at HCG-stigning ikke betyr så mye som vi tror. Så lenge det er der og det stiger så kan alt være bra.
Dette har jeg også hørt, samt erfart! Man skal hvertfall ikke se seg blind på den.

Ny prøve på 1830 i dag. 430 opp fra i går. Ikke så mye mer ro :nailbiting: fortsattet øøøøørlite håp, men er tøft.
Håper at alt er som det skal! 6+0 er snart langt nok til at du kan se noe på ultralyd også! Alt helsepersonell jeg har snakka med om HCG-verdiene mine i forrige svangerskap har sagt at HCG-stigning ikke betyr så mye som vi tror. Så lenge det er der og det stiger så kan alt være bra.

Sniker litt.
Da jeg fikk blødning 5+4 i svangerskapet sist, så hadde jeg såvidt dobling fra 5+4 til 6+2 (mener jeg det var). Doblingstiden var i alle fall på over fire dager, regnet jeg meg til.
Synes det høres ut som god stigning på en dag..?

Etter uke 5-6 så dobles det heller hver tredje til fjerde dag, har jeg lest..

Angående ultralyd; jeg fikk UL 5+5, kunne se såvidt fosteranlegg og sånt, og ny UL 6+4 hvor hjerteblink var synlig.
Jeg blødde ganske kraftig, men bare over få timer av gangen (i to omganger). Det stoppet jo, og var uten smerter.

Så.. det er absolutt lov til å håpe at det kan gå bra! Jeg greide ikke være optimistisk selv da jeg stod i det, men.. Håper for deg! Og, nå som du er passert 6 uker, så bør du vel kunne fått en ultralyd..? ❤️

Sniker litt.
Da jeg fikk blødning 5+4 i svangerskapet sist, så hadde jeg såvidt dobling fra 5+4 til 6+2 (mener jeg det var). Doblingstiden var i alle fall på over fire dager, regnet jeg meg til.
Synes det høres ut som god stigning på en dag..?

Etter uke 5-6 så dobles det heller hver tredje til fjerde dag, har jeg lest..

Angående ultralyd; jeg fikk UL 5+5, kunne se såvidt fosteranlegg og sånt, og ny UL 6+4 hvor hjerteblink var synlig.
Jeg blødde ganske kraftig, men bare over få timer av gangen (i to omganger). Det stoppet jo, og var uten smerter.

Så.. det er absolutt lov til å håpe at det kan gå bra! Jeg greide ikke være optimistisk selv da jeg stod i det, men.. Håper for deg! Og, nå som du er passert 6 uker, så bør du vel kunne fått en ultralyd..? ❤️
Takk for at du tok deg tid til å komme med innspill :Heartred

Vet du hvilke nivåer hcg-en din var på? Bekymrer meg at min er sa lav, i tillegg til treg stigning.
Men veldig godt å høre at det kan gå bra, tross treg stigning :Heartred

Legen har sendt henvisning til gyn i dag, så håper jeg kan få kommet inn til ultralyd snart :nailbiting:

Takk for at du tok deg tid til å komme med innspill :Heartred

Vet du hvilke nivåer hcg-en din var på? Bekymrer meg at min er sa lav, i tillegg til treg stigning.
Men veldig godt å høre at det kan gå bra, tross treg stigning :Heartred

Legen har sendt henvisning til gyn i dag, så håper jeg kan få kommet inn til ultralyd snart :nailbiting:

Min hCG var i den høyere enden av skalaen , men jeg ser denne skalaen går igjen;

98b59339-fea5-4d5f-8eae-3b52911ca593.jpg

Og da er jo dine tall innenfor. Jeg var på 7100 på 5+4; så blir jo helt i ytterkant. Men det blir jo ikke helt sammenlignbart, sånn sett. At det stiger, og stiger merkbart, er jo viktigere.

Også synes jeg det er betryggende å lese;

Screenshot_2022-09-01-09-51-24-57_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Og hvis dine gikk fra ca 1400 til 1830 på 24t, så er doblingstiden på 62 timer, som er en veldig fin øking.

Lykke til hos gyn, håper UL viser gode nyheter for deg.. ❤️ Vet det er så skummelt å henge i limbo og ikke vite:/

Min hCG var i den høyere enden av skalaen , men jeg ser denne skalaen går igjen;

Vis vedlegget 387815

Og da er jo dine tall innenfor. Jeg var på 7100 på 5+4; så blir jo helt i ytterkant. Men det blir jo ikke helt sammenlignbart, sånn sett. At det stiger, og stiger merkbart, er jo viktigere.

Også synes jeg det er betryggende å lese;

Vis vedlegget 387816
Og hvis dine gikk fra ca 1400 til 1830 på 24t, så er doblingstiden på 62 timer, som er en veldig fin øking.

Lykke til hos gyn, håper UL viser gode nyheter for deg.. ❤️ Vet det er så skummelt å henge i limbo og ikke vite:/
Tusen takk gode du :Heartred interessant lesning
Håper virkelig på avklaring raskt

Jeg har tro på at det kan ordne seg jeg altså. Men forstår at det er en fæl berg og dalbane dette her. Slitsomt å ikke vite og stadig få motstridende signaler sånn at håpet forsvinner for å så i neste øyeblikk bli tent igjen. Håper du får noen betryggende svar etterhvert sånn at du kan få slappe av igjen. ❤️

Jeg er i sjokk! Fikk beskjed fra klinikken. Vi har 6 befruktede egg! Herregud! Det er mer enn vi har hatt noen gang! Første gang hadde vi 4.. de andre gangene har det bare vært sånn 2-3 stykk der bare ett har overlevd til innsett. Kanskje q10 har hatt litt effekt allikevel?

Jeg er i sjokk! Fikk beskjed fra klinikken. Vi har 6 befruktede egg! Herregud! Det er mer enn vi har hatt noen gang! Første gang hadde vi 4.. de andre gangene har det bare vært sånn 2-3 stykk der bare ett har overlevd til innsett. Kanskje q10 har hatt litt effekt allikevel?
Åååh! Så fantastisk for dere :love7 Dette MÅ jo bare gå veien! Heier på eggene og krysser fingrene for at gullegget blandt dem:Heartred

Håper du får vite snart, i det minste! For det å gå rundt med en berg og dalbane inni seg, og ikke vite.. det er vel strengt tatt verst..!
Masse lykke til, ❤️

Med storesøster fikk vi ut totalt 43 egg, kun totalt 4 utviklet seg til innsett. 2 blastoer siste forsøket hvor hun satt. Og med lillebror fikk vi 3 på frys! Brukte q10 disse to siste forsøkene.

Så jeg har troen :)

Og hurra ❤️

Så fantastiske nyheter! Så fortjent med en opptur for deg nå:love7 Dyrker de til dag 5 uansett eller ser de an?

Åh så bra hvor lenge gikk du på q10 før uttak? :)

Back
Topp