Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den venting er dødensHer har de ikke ringt enda, de sa tirsdag eller onsdag. Så lei av å vente
Når jeg var gravid med sønnen min hadde jeg hcg på 1600 når jeg var 5+5, og generelt ganske lav stigning i starten. Håper neste hcg-prøve gir gode resultater!!Hcg på 1400… burde vært på minst 2500 i dag.
2-3 uker på digital, så tydelig at hcg synker siden jeg fikk 3+ søndag kveld
Sluttet å blø, så fikk litt troa igjen, men nå skjønner jeg at løpet er kjørt
Gratulerer Skal se det er gulleggetAv bare 3 egg ut så fikk vi 1 veldig fin blastocyst på frys!! Det har vi aldri fått før
Takk for at du deler 1840 i dag. Er 6+0. Kanskje det enda er et lite håp?Når jeg var gravid med sønnen min hadde jeg hcg på 1600 når jeg var 5+5, og generelt ganske lav stigning i starten. Håper neste hcg-prøve gir gode resultater!!
Så utrolig lei meg på dine vegne. For en påkjenning å hele tiden leve med håp som stiger forsiktig og synker bratt igjen. Det er vanskelig å finne ord. Håper i det minste kroppen ordner opp raskt og at du slipper å vente i limbo. Sender deg mange varme tanker5+2 og fikk i dag en mye svakere test. Selv om jeg ikke har fått svar på hcg enda så forstår jeg at det ender som vi forutså vet ikke om jeg skal være glad for at vi igjen greide bli gravid eller være oppgitt og frustrert fordi det igjen skjer noe som ødelegger syklus og fucker med hodet. Etter forrige kjemiske ble neste syklus over 90 dager liksom.
Håper du snart får svar og kropp og hode får ro. Tenker masse på deg!Tusen takk for trøstende ord, fineste dere så gode å ha både i oppturer og nedturer. Setter pris på dere alle sammen.
Fikk 3+ igjen på digital i dag, og har tatt en ny hcg-prøve.
Er så sliten av dette. Ikke noe mer blødning enn den lille spottinga mandag kveld, kanskje en liten t-ske tilsammen. Men med så lav verdi i går så tenker jeg nok slaget er tapt. Men må finne ut om det er en exu på gang eller en MA? Har hverken smerter eller blødning, så er litt forvirret
Hurra! Så fantastiskAv bare 3 egg ut så fikk vi 1 veldig fin blastocyst på frys!! Det har vi aldri fått før
Ny prøve på 1830 i dag. 430 opp fra i går. Ikke så mye mer ro fortsattet øøøøørlite håp, men er tøft.Håper du snart får svar og kropp og hode får ro. Tenker masse på deg!
For en thriller. Skjønner du må være utslitt. Holder på det ørlille håpet for deg!Ny prøve på 1830 i dag. 430 opp fra i går. Ikke så mye mer ro fortsattet øøøøørlite håp, men er tøft.
Håper at alt er som det skal! 6+0 er snart langt nok til at du kan se noe på ultralyd også! Alt helsepersonell jeg har snakka med om HCG-verdiene mine i forrige svangerskap har sagt at HCG-stigning ikke betyr så mye som vi tror. Så lenge det er der og det stiger så kan alt være bra.Takk for at du deler 1840 i dag. Er 6+0. Kanskje det enda er et lite håp?
Jeg krysser alt jeg har for deg nå!!Ny prøve på 1830 i dag. 430 opp fra i går. Ikke så mye mer ro fortsattet øøøøørlite håp, men er tøft.
Det var kjipt Håper du kjapt kommer i gang igjen med nytt forsøkJeg kan settes på avbrutt
Huff så synd, den beskjeden er så kjedelig å fåJeg kan settes på avbrutt
Og jeg hadde stigning på bare 32% på tre dager! Fra 53 4+0 til 70 på 4+3, og det gikk jo fint likevel.Jeg så en YouTube-video med en fyr som snakker masse om IVF og infertilitet, og han sier at stigningen må ligge på 54% på 2 dager, ikke 100!
Har ikke regnet på dine tall her, men husk at dobling ikke alltid er nødvendig
Så leit å høre! Det er så vondt å vente og telle ned, bare for å få den beskjeden. Sender deg en klem! Var det pga slimhinne eller follikler? Håper du slipper å vente lenge på neste sjanse.Jeg kan settes på avbrutt
Det var kjipt Håper du kjapt kommer i gang igjen med nytt forsøk
Huff så synd, den beskjeden er så kjedelig å få
Takk, dereSå leit å høre! Det er så vondt å vente og telle ned, bare for å få den beskjeden. Sender deg en klem! Var det pga slimhinne eller follikler? Håper du slipper å vente lenge på neste sjanse.