August 2022

Ser ut som det er i denne tråden det skjer også litt framover, så jeg slenger meg med helt på tampen av august! ❤️

Piana - 33 år - B2 - - Første forsøk på B2- St. Olavs - Fryseforsøk i naturlig syklus - Cyclogest - Innsett 2/9

Ser ut som det er i denne tråden det skjer også litt framover, så jeg slenger meg med helt på tampen av august! ❤️

Piana - 33 år - B2 - - Første forsøk på B2- St. Olavs - Fryseforsøk i naturlig syklus - Cyclogest - Innsett 2/9
Velkommen :Heartred
Har du vært gjennom dette før?

Vil absolutt anbefale deg å ta den ut av kjøleskapet litt før. Kald medisin er ikke så godt å sprøyte inn. :joyful:

Selve stikket er ikke så ille, men sprøyt innholdet rolig inn sånn at vevet får tid til å ta inn medisin. Det er mer viktig jo større dose du har da. Jeg har "hestedose" omtrent, så jeg bruker lang tid på hver sprøyte. Bemfola kan være litt treg å få dytta inn, så bruk tommelen på stempelet på sprøyta for å få nok styrke til å trykke ned.

Skal du ha Fyremadel? Se på nåla når du skal stikke. Sørg for at du stikker med den spisse siden av nåla først og skrå sprøyta litt når du sikter deg inn på magen. Du må presse litt mer for å trenge gjennom huden enn med de tynne nålene på Bemfola. Det går helt fint og du må bare være litt bestemt og tørre å legge trykk på for å få nåla inn. Du kan ikke skade noe heldigvis og nåla går ikke lenger inn enn til der sprøyta er, så det kommer til å gå kjempefint selv om det kan virke skummelt første gang. Dette fikser du! ❤️
Tusen takk for masse gode tips :)

Velkommen! Så spennende. Håper veien blir kortere denne gangen ❤️

Hcg på 1400… burde vært på minst 2500 i dag.
2-3 uker på digital, så tydelig at hcg synker siden jeg fikk 3+ søndag kveld :sad010
Sluttet å blø, så fikk litt troa igjen, men nå skjønner jeg at løpet er kjørt :bored:
Huff, det skulle ikke vært lov når veien er lang fra før.. Vet ikke hva jeg skal si, men sender deg en god klem :Heartred

2-3 uker på digital, så tydelig at hcg synker siden jeg fikk 3+ søndag kveld :sad010
Sluttet å blø, så fikk litt troa igjen, men nå skjønner jeg at løpet er kjørt :bored:
Neeei!!! Det er så sykt urettferdig!! :(
Det var jo ikke sånn det skulle være!!!

Åh nei så trist!!! Vanskelig å sette ord på dette... Sender mange store klemer ❤️

Takk! :) Ja, vi hadde en ganske lang prosess for å få førstemann! Jeg ble gravid på andre innsett etter tredje egguttak. Håper det går raskere og lettere denne gangen når vi har noen på frys!
Så bra! Ja det er en lang prosess! Men da vet du lott hva du går til. håper for deg at det går fort :cat:
Jeg er på forsøk for 3 egguttak nå selv og har hatt 2 innsett.

Ånei Sofia! :Heartred Je hadde så troa for deg nå! Tenker så masse på deg! Sender klemmer xX

Så bra! Ja det er en lang prosess! Men da vet du lott hva du går til. håper for deg at det går fort :cat:
Jeg er på forsøk for 3 egguttak nå selv og har hatt 2 innsett.
Da krysser jeg fingrene for at det er gullegget denne gangen! Hvor er du i prosessen denne omgangen da? Kommer jo litt seint inn, så har ikke helt oversikt :)

Så utrolig urettferdig og kjipt! Sender masse gode tanker!

Jeg kan settes som ruger :)

Ser ut til at min EL lar vente på seg, og drar over i neste måned.
Jeg skulle gjerne åpnet en septembertråd, hadde det ikke vært for at jeg skal på to ukers ferie midt i måneden, og ikke har tenkt til å være veldig aktiv på forum da :eek:
Noen som føler kallet til å starte en septembertråd?:D

Back
Topp