August 2022

5 eggposer... etter alt det styret og økt dose.. eneste er at de har vokst raskere enn sist. Så jeg må sette trigger i kveld. Uttak blir på onsdag. Det gjorde ting litt mer komplisert for oss. Mannen måtte ta seg ekstra permisjon fra jobb og jeg måtte hente ut nye sprøyter fordi jeg hadde jo ikke med meg Ovitrelle og Gonapeptyl på så lang båttur.

Så hadde de ikke kjøleelement på apoteket, så da måtte jeg finne matbutikk og kjøpe frosne grønnsaker til å hjelpe medisin å holde seg kald fram til halv 9 i kveld. Håper bare det her går bra.

Kjenner jeg er ordentlig skuffet over resultatet. Ikke sikkert at det blir 5 egg heller. Jeg mister bare mer og mer tro på at det her blir noe.

5 eggposer... etter alt det styret og økt dose.. eneste er at de har vokst raskere enn sist. Så jeg må sette trigger i kveld. Uttak blir på onsdag. Det gjorde ting litt mer komplisert for oss. Mannen måtte ta seg ekstra permisjon fra jobb og jeg måtte hente ut nye sprøyter fordi jeg hadde jo ikke med meg Ovitrelle og Gonapeptyl på så lang båttur.

Så hadde de ikke kjøleelement på apoteket, så da måtte jeg finne matbutikk og kjøpe frosne grønnsaker til å hjelpe medisin å holde seg kald fram til halv 9 i kveld. Håper bare det her går bra.

Kjenner jeg er ordentlig skuffet over resultatet. Ikke sikkert at det blir 5 egg heller. Jeg mister bare mer og mer tro på at det her blir noe.
Off det hørtes stressende ut for dere begge. Håper det ordner seg med medisiner og fri. Og husk på at det holder med ett gullegg.❤️ Jeg krysser fingrene for at dette går bra.

JIPPI! :hug007For en start på uka. Jeg kommer til å savne denne spammen, men ingenting er deiligere enn å kunne legge testene til side! ❤️Etter alt du har vært gjennom er dette så innmari fint å se! Og så gøy at det gikk med iui som du egentlig ikke hadde noen forhåpninger til. Håper du får en lett og fin graviditet og at når du sitter der med det lille nurket om et år, visker det vekk alt det vonde som har vært:love7
Ja det var nydelig å se den testen :Heartred Er nok enda mange uker til jeg føler meg trygg på at dette går, men så gravid som jeg føler meg nå har jeg aldri følt meg før:Heartred
Er liksom for godt til å være sant at det skulle gå med IUI, så kan ikke helt tro dette. Nå har jeg vært hjemme to dager med oppkast og kvalme, så håper ikke det fortsetter sånn. Men samtidig litt betryggende å kjenne på symptomer.
Håper så inderlig at du kommer etter med en mai-baby neste år :love7

Huff så mye styr for dere med reising og medisiner og logistikk. Dere er gode og tøffe :Heartred
Jeg hadde også fem egg ut det ene uttaket mitt, og det endte med tre befruktet og to blasto. Håper på sånne resultater for deg også:Heartred gullegget kan være blandt dem:love017

Huff så mye styr for dere med reising og medisiner og logistikk. Dere er gode og tøffe :Heartred
Jeg hadde også fem egg ut det ene uttaket mitt, og det endte med tre befruktet og to blasto. Håper på sånne resultater for deg også:Heartred gullegget kan være blandt dem:love017
Det hadde vært fantastisk om det skjedde. Men tør ikke håpe på mer enn ett bra embryo. Jeg har tydeligvis ikke så mye gode egg igjen. Alle pleier å dø og dele seg feil. Kun en gang har vi fått ett godt ett og det ved hjelp av ICSI.. jeg tør rett og slett ikke å håpe.

Jeg har bestemt meg nå. Lykkes vi ikke nå, så sparer vi opp og tar en runde med eggdonasjon. Jeg orker ikke mer sprøyter og uttak. Jeg har fått nok. Jeg er like mye mamma uansett om jeg deler dna med baby. ❤️ Men for mannen er det viktig at han er biologisk pappa. Det er helt greit.

Det hadde vært fantastisk om det skjedde. Men tør ikke håpe på mer enn ett bra embryo. Jeg har tydeligvis ikke så mye gode egg igjen. Alle pleier å dø og dele seg feil. Kun en gang har vi fått ett godt ett og det ved hjelp av ICSI.. jeg tør rett og slett ikke å håpe.

Jeg har bestemt meg nå. Lykkes vi ikke nå, så sparer vi opp og tar en runde med eggdonasjon. Jeg orker ikke mer sprøyter og uttak. Jeg har fått nok. Jeg er like mye mamma uansett om jeg deler dna med baby. ❤️ Men for mannen er det viktig at han er biologisk pappa. Det er helt greit.
Huff, for et styr. Frosne grønnsaker for å kjøle ned medisiner. Så mye absurde situasjoner man må gjennom i denne prosessen! Hilsen hun som har gått med sædprøve i bh-en på vei til klinikken x antall ganger og håpet å ikke møte kjente :hilarious:Jeg skjønner at du hadde håpet på bedre uttelling, men det er mye håp i 5 også. Har hatt to uttak med 6 egg, hvorav 5 modne og 5 egg, og fått innsett av en blasto begge ganger. Vi har også hatt icsi. Så jeg har troa for deg. Men har full forståelse for at du kjenner det er en grense for hvor mye du orker å utsette kropp og sinn for.❤️

Jeg er så ufattelig takknemlig for dere alle ❤️ så mye glede og omsorg og kunnskap. Det ble litt tårer i går, takk ❤️

spesielt @Litjmora
Som noen så fint skrev: du må være den ultimate venninne som alle skulle være så heldig å ha ❤️

Jeg prøver veldig å ha føttene godt planta på jorden. Det har ikke gått når alt har vært perfekt og alle målinger optimale, så hvorfor nå? Spesielt når hcg må være nokså lavt.

Var hos legen og får ta blodprøve i morgen og torsdag. Dvs blodprøve svar onsdag og kanskje fredag, evnt mandag.

Prøver å ha null forventninger, men det har helt klart vært en økning av hcg siden i går.

Igjen, TAKK, jeg er helt psykisk utladet og tar til meg alt dere skriver, har bare lite overskudd til å formulere meg tilbake..

Siden @Sofia87 ikke kan dele flere tester så får dere noen fra meg xsmile9

IMG_20220829_153146.jpg

Og der begynte jeg å spotte :nailbiting: Akkurat da jeg var fornøyd med å få 3+ og flotte streker. HVORFOR må det alltid være så mange skjær i sjøen?:blackeye:
Å, bluh!!
Jeg skal sende deg alle gode tanker i verden, og krysse alt jeg kan for at dey er noe helt uskyldig!!!

Back
Topp