5 eggposer... etter alt det styret og økt dose.. eneste er at de har vokst raskere enn sist. Så jeg må sette trigger i kveld. Uttak blir på onsdag. Det gjorde ting litt mer komplisert for oss. Mannen måtte ta seg ekstra permisjon fra jobb og jeg måtte hente ut nye sprøyter fordi jeg hadde jo ikke med meg Ovitrelle og Gonapeptyl på så lang båttur.
Så hadde de ikke kjøleelement på apoteket, så da måtte jeg finne matbutikk og kjøpe frosne grønnsaker til å hjelpe medisin å holde seg kald fram til halv 9 i kveld. Håper bare det her går bra.
Kjenner jeg er ordentlig skuffet over resultatet. Ikke sikkert at det blir 5 egg heller. Jeg mister bare mer og mer tro på at det her blir noe.
Så hadde de ikke kjøleelement på apoteket, så da måtte jeg finne matbutikk og kjøpe frosne grønnsaker til å hjelpe medisin å holde seg kald fram til halv 9 i kveld. Håper bare det her går bra.
Kjenner jeg er ordentlig skuffet over resultatet. Ikke sikkert at det blir 5 egg heller. Jeg mister bare mer og mer tro på at det her blir noe.