Uff nei nå vet jeg ikke mine arme råd
ble naturligvis lei meg ved mensen og negativ test og orket ikke helt å forholde meg til ivf eller noe som har med det å gjøre.
Men nå trenger jeg råd. Eller mest bekreftelse på hvilken vei dette går.
Spottet 9 og 10 dpo. Testet negativt 10 dpo ettermiddag og fikk liten rød blødning 11 dpo. Så mye at jeg noterte meg det som cd 1.
Ømme pupper forsvant og ved fortsatt blødning 12 dpo avsluttet jeg støttebehandling. Meldte fra til klinikk og uttrykker frustrasjon over kort lutealfase. Mensen var rar, mest brun og varte flere dager lengre enn vanlig.
I dag er jeg cd 9 og følte noe rart der nede, så jeg tok en eggløsningstest. Veldig positiv. Hurra tenkte jeg først før jeg begynte å tenke meg om. CD 9 er veldig tidlig for meg. Tok en babyplan graviditetstest. Positiv. Faen. Det kan da ikke ende bra.... Nokså svak test for å være 20 dpo. Tok en digital, tenkte at ved å få 1-2 kan hodet få fred, men den viste 2-3.
Altså. Faen da. Kan ikke noe bare være enkelt??? Hva er dette da? Dømt til å bli enda en SA eller er det utenfor livmoren? Hodet går i helspinn og jeg skulle bare ønske alt var enklere... Dette kan da ikke gå? Strekene er jo så svak som noen har 14 dpo og jeg skal liksom være 5+0 i morgen.
Kjenner også en sjalusi mot de vanlige dødelige, hadde noen av de testet for første gang i dag og fått 2-3 uker hadde de vært super happy.
Vis vedlegget 387606