August 2022

Så bra! Da håper jeg alt er i rute i neste uke og at du får en litt mindre bekymret helg:)
Ja, det var litt digg, så nå skal jeg på apoteket og kjøpe E-vitamin i et desperat forsøk på å få slimhinnen tykk og god :)
Sist gang vokste den ingenting mellom første og andre kontroll.

Det kommer litt an på hvor lenge før :) Men ved fryseforsøk (naturlig eller stimulert, hvor du har eggløsning), så er det positivt at du før EL har 1-2 ledende follikler på 18-22 mm, samt at du har en tykk nok livmorslimhinne (6-7 mm minst), og at den helst er tresjiktet.

Før uttak er det jo at du har et passende antall større follikler, ikke for mange (ca 15 kanskje), men kjedelig å ha få også. 8-12 er fint.
Jeg har aldri så mange :arghh: 8 maks kanskje.

Åja ja satser på det! :cat:min og var litt forsinka så jeg kom i gang litt senere.

Ingen bivikninger enda. Har prøvd å ikke lese på hva som kan være bivirkninger heller.. hehe men kjenner litt ømme bryster nå så nærmer seg vel hvertfall mens.
Typisk hvordan den blir forsinket når man helst skulle fått den for tidlig nå :cool:
Det er sikkert veldig lurt:) Masse lykke til!

Årh nå er jeg så lei meg eller skuffa. I går bomma jeg igjen og tok sprayen halv 9. også klarer jeg å gjøre det på morran idag også! :hungover::arghh: Er det mulig!
Det er ikke noen krise. Alle sånne medisiner har en slingringsmonn på ca 1 time pluss/minus ikke stress. Det går fint <3

Jeg fikk positiv graviditetstest i går :D:nailbiting: og i dag :p Ni dager før offisiell testdato.. Håper virkelig det klorer seg godt fast denne gangen.
Gratulerer!! Så spennede! Heier på deg!:Heartred
Der kom telefonen: Egget var modent og er blitt befruktet. Så vi har fått time til innsett i morgen. Nå er det bare å krysse alt for at det deler seg fint til da :smiley-angelic001 :nailbiting::happy:
Så bra! Gratulerer! Denne dagen er lang men det skal gå bra! Heier på det å! :Heartred

Jeg har aldri så mange :arghh: 8 maks kanskje.
Ja, men det er jo veldig bra! ❤️
Beklager, tallene er alltid individuelle, og så klart bare mine veiledende! Beklager, virkelig ikke meningen å stresse deg med det!! :(
Og absolutt, kvalitet fremfor kvantitet!!
Man trenger uansett bare det ene gullegget :)

25dpo fikk jeg strek før teststreka kom frem, og tilnærmet like sterke streker.
Så det går tydeligvis an, selv om stigningen er treeeeeg :laughing002

Vedlegg

• 72C432C6-F6DA-4F7E-8CE5-26ED7174312C.jpeg
    72C432C6-F6DA-4F7E-8CE5-26ED7174312C.jpeg
    268 KB · Visninger: 86
Back
Topp