August 2022

Dagens tester!
Hcg bør være på minst 200 i dag, så var veldig glad for at digital slo ut på 2-3 uker :Heartred
Jøss, veldig positive tester som viser fin stigning :D Gratulerer :D Hvilken dpo er du? Skal du få oppfølging med å få sjekket hcg venøst hver uke? Tipper du er en uke før meg da, jeg er 15 dpo og fikk tydelig strek igår. Skal ta første hcg test nå på torsdag å mandagen etter for å sjekke stigningen:flower spennende dette

Føler bare for å få ut litt gruff her :arghh:

Det hjelper kanskje ikke, men du skal ihvertfall vite at du ikke er alene❤️ Jeg har kjent på alle følelsene du beskriver. Det er så vondt å føle at man «står på perrongen» til tross for maksimal innsats, mens andre suser av gårde, og ikke aner hvor heldige de er. Håper inderlig for deg at det ikke er lenge til du i det minste får gjennomført et forsøk og får en reell sjanse!
Takk ❤️❤️ det hjelper faktisk overraskende mye, og det er jo eeegentlig litt synd :hilarious:

VEt dere hvor nøye det er med nesesprayen og tidspunkt? Skal ta den 08 og 20. men jeg ble litt forsinka på kvelden.. halv 9.

Fyremadel satt. Gikk bedre å stikke enn jeg hadde tenkt, men hovner fortsatt opp og det svir like ille som å bli stukket av veps. Null forskjell på å sprøyte det sakte eller fort inn. Jeg tror jeg er allergisk mot innholdet i sprøyta. Er det sånn hos dere andre også? Regner med at jeg ikke får noe annet enn Fyremadel om jeg spør klinikken.

Fyremadel satt. Gikk bedre å stikke enn jeg hadde tenkt, men hovner fortsatt opp og det svir like ille som å bli stukket av veps. Null forskjell på å sprøyte det sakte eller fort inn. Jeg tror jeg er allergisk mot innholdet i sprøyta. Er det sånn hos dere andre også? Regner med at jeg ikke får noe annet enn Fyremadel om jeg spør klinikken.
Ja den svir :( jeg må stikke den inn fort som en dartpil, men den er litt seig. Jeg får ofte blåmerker av den ❤️

Jeg måtte bytte fyremadel med cetrotide. Nålen er ikke mindre som i f.eks. bemfola, men jeg tålte det bedre. :)

Vet ikke så mye egentlig. Men Jeg fikk litt utslett av fyremadel en gang men det gikk over etter den behandlinga.

Ja nåla er tykkere, men jeg synes nesten den er lettere å stikke enn Menopur. Menopur er jo så tynn og myk. Med passelig trykk på så er Fyremadel lett å få til. Men reagerer noe voldsomt på innholdet. Jeg har hovna opp og er helt rød rundt.

Jeg reagerer hvis jeg setter den i låret, som om jeg har fått et insektsstikk, men det går over etter en stund. Reagerer ikke på samme måte når den settes i magen av en eller annen rar grunn :)

Ja nåla er tykkere, men jeg synes nesten den er lettere å stikke enn Menopur. Menopur er jo så tynn og myk. Med passelig trykk på så er Fyremadel lett å få til. Men reagerer noe voldsomt på innholdet. Jeg har hovna opp og er helt rød rundt.
Sånn så mitt lår ut en liten stund etter å ha satt Fyremadel i låret :) (ja, den kan settes både i mage og lår..).
Setter den vanligvis i magen, da…
78A19BCC-42DA-45F8-8528-8A1F0D435025.jpeg

Har reagert på den jeg også, men det gir seg etter en stund. Så det var borte etter noen timer hos meg :)

Da er det 8 dager siden innsett av 5-dagers, og testene (ja testetøsa har fri utfoldelse) er negative, alle som en.:sorry: Har egentlig fått testdato i neste uke, men har lite troa på at det skal bli noe annet resultat da når ikm er i morgen…så jeg kan nok bare settes på ikke gravid:smiley-angry017

Da er det 8 dager siden innsett av 5-dagers, og testene (ja testetøsa har fri utfoldelse) er negative, alle som en.:sorry: Har egentlig fått testdato i neste uke, men har lite troa på at det skal bli noe annet resultat da når ikm er i morgen…så jeg kan nok bare settes på ikke gravid:smiley-angry017
Det var trist å høre. ❤️ Det er tungt med alle forhåpninger som bygger seg opp og blir til ingenting. Men såvidt jeg husker har du i det minste en bra fangst på frys, så du slipper nytt ferskforsøk? Håper du gjør noe fint for deg selv denne helgen.

Da kan jeg settes som ruger Ble satt inn en fin eskimo, 3-dagers i dag. Bare den nå kan klore seg fast og bli der i 9 mnd..
Åh, så spennende! Masse lykke til, nå håper vi inderlig på permanent innflytning:chicken: Hvordan gikk det forresten med de andre du hadde på frys, funket det å bare tine denne ene?

Hvordan går det med dere jenter?
@Jackie2011 har du begynt stimulering?

Jeg har gått på nesespray i 1 uke nå. Starter med sprøyter forhåpentlig vis om en ukes tid etter ul kontroll for å se at alt er som det skal.

Så ble det ikke fritt for medisin stress denne gangen heller. Siden kontrollen ble på dag 11 på grunn av helg i mellom, så fikk jeg plutselig en Fyremadel sprøyte for lite. Jeg ble liggende å regne på det i går kveld og det gikk opp for meg at jeg har dårlig tid på meg til å skaffe sprøyta jeg skal ha på mandag morgen. Apotekene rundt meg her har som regel ikke sånne medisiner inne heller, så er godt mulig at jeg må kjøre et stykke unna for å rekke å skaffe den. Typisk.. nå venter jeg bare på at alle apotekene rundt skal åpne så jeg kan ringe dem og spørre hva de har inne.

Back
Topp