August 2022

Takk det håper jeg også! Når er det vanlig å dra til legen å sjekke hcg stigning? Er jo enda en uke til jeg skal si fra til St.Olavs at testen er positiv :)
Det er nok forskjellige rutiner for dette. Jeg har kun erfaring fra Riksen, der ble hcg målt testdag, men ikke flere ganger etter dette. Men antar også de kan gjøre flere målinger om hcg er uvanlig lav. Ellers er det vel en del som går til legen etter eget ønske for å bli beroliget pga. blødninger eller om man har historikk med aborter.

Ja, har 6 i amh.. Er vel ikke så veldig mye det også er jeg 35 år.. Håper det henger seg på noen til og at sluttresultatet blir bra :) Lykke til mandag du også :)
Jeg fikk målt amh til både 3 og 7 i fjor, da jeg var 36. Så da er vi nok en i litt lignende situasjon. Tusen takk, spennende tider!

Jeg kan forresten settes over på stimulerer. Er dag 3 nå med 375 Menopur.

Lurte på, er det normalt at mensen blir fortere ferdig når man tar Menopur? Den har blitt en dag kortere enn normalt og mye mindre blod enn ellers. Jeg har pleid å blø som en stukket gris, men nå er det visst allerede over.

Jeg kjenner forresten allerede reaksjoner i eggstokkene. Sånn noen minutter etter sprøyte i går kveld så begynte det å røre på seg inni der. Var en merkelig følelse. Det minner om første forsøket jeg var gjennom. Den gangen på Bemfola. Håååper jeg får mer egg denne gangen sånn som da. Første forsøket mitt så fikk jeg 11 egg ut. Jeg har kun fått ut små mengder egg på Menopur, så nå har jeg fått høy dose.

Lurte på, er det normalt at mensen blir fortere ferdig når man tar Menopur? Den har blitt en dag kortere enn normalt og mye mindre blod enn ellers. Jeg har pleid å blø som en stukket gris, men nå er det visst allerede over.

Jeg kjenner forresten allerede reaksjoner i eggstokkene. Sånn noen minutter etter sprøyte i går kveld så begynte det å røre på seg inni der. Var en merkelig følelse. Det minner om første forsøket jeg var gjennom. Den gangen på Bemfola. Håååper jeg får mer egg denne gangen sånn som da. Første forsøket mitt så fikk jeg 11 egg ut. Jeg har kun fått ut små mengder egg på Menopur, så nå har jeg fått høy dose.
Sniker. Min mens blir alltid kortere og jeg blør mye mindre under stimulering :) Tror det er ganske vanlig. Håper sånn for deg denne runden!!

Det samme skjedde her når jeg startet på menopur, mensen ble kortere og plutselig ferdig. Har bare 150 jeg da også 150 bemfola. Du merker nok fort noe med så høy dose, lykke til :Heartred

Jeg husker selv da jeg var i Porsgrunn med høy dose menopur, fikk ut få egg, sist forsøk så hadde jeg 300 bemfola og 75 menopur og fikk ut 15egg. Menopur er så forskjellig fra person til person ❤️

Håper høyere dose er det som skal til for å få ut en fin mengde egg!

:banghead:
Kan ikke bare denne forbaska streka bli like sterk som kontrollstreken?????? Jeg holder på å miste forstanden :blackeye: Håpet jeg skulle slå meg til ro etter dobling av hcg, men den gang ei!

Og så sender jeg samtidig så mange varme tanker til dere som skal på UL i morgen :Heartred
Og til dere i dpo-land og ikke minst kjære Høsteple :Heartred
Jeg har tross alt kommet til positiv test og har Ingenting å klage over!Det har jeg jo drømt om i flere år nå. Vil bare så iiiinderlig det skal gå :smiley-angelic001

Vedlegg

• B8F8E0FD-5470-4FEA-9F58-F05FE8C8B707.jpeg
    B8F8E0FD-5470-4FEA-9F58-F05FE8C8B707.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 98
:banghead:
Kan ikke bare denne forbaska streka bli like sterk som kontrollstreken?????? Jeg holder på å miste forstanden :blackeye: Håpet jeg skulle slå meg til ro etter dobling av hcg, men den gang ei!

Og så sender jeg samtidig så mange varme tanker til dere som skal på UL i morgen :Heartred
Og til dere i dpo-land og ikke minst kjære Høsteple :Heartred
Jeg har tross alt kommet til positiv test og har Ingenting å klage over!Det har jeg jo drømt om i flere år nå. Vil bare så iiiinderlig det skal gå :smiley-angelic001
Jeg har lest mange skrive at Make sure kan være treg på å få to like sterke streker. Håper du snart er der og kan senke skuldrene litt! ❤️Har testdag fra klinikken vært eller har du flere avtaler om hcg-måling?

Jeg har lest mange skrive at Make sure kan være treg på å få to like sterke streker. Håper du snart er der og kan senke skuldrene litt! ❤️Har testdag fra klinikken vært eller har du flere avtaler om hcg-måling?
Testdag fra klinikken var på fredag, og både de og fastlegen sier at verdiene er helt fine og at det ikke er grunn til bekymring utifra de.
Legen foreslo å ta blodprøve ei gang i uka hvis det beroliget meg. Så får se. Skal ta en CBD på onsdag-torsdag, da må det jo komme 2-3 uker om alt er ok

Hei dere! Jeg er vel egentlig i september, men sniker litt her ettersom det ikke er noe septembergruppe ennå Skal ha fryseforsøk og var på ultralyd i dag. Livmor målte 5,7 mm, og det står på skjemaet at den skal være minst 7. Tidligere har den vært over 7 når jeg har målt, så jeg vet ikke hva som skjer nå? Noen som har opplevd det? Jeg er bare på CD 9, så den vil jo bli tykkere før innsett..

Evhver ventetid i det gamet her er altså helt uutholdelig

Testdag fra klinikken var på fredag, og både de og fastlegen sier at verdiene er helt fine og at det ikke er grunn til bekymring utifra de.
Legen foreslo å ta blodprøve ei gang i uka hvis det beroliget meg. Så får se. Skal ta en CBD på onsdag-torsdag, da må det jo komme 2-3 uker om alt er ok
Så fint å høre at fagfolket er fornøyd med verdiene! Som jeg unner deg dette, Sofia :love7

Da blir det uttak på meg torsdag, men ikke innsett. De ønsker å dyrke til blastocyst også fryse og så starte på neste syklus igjen og hente flere egg. Siden jeg har så få egg og jeg blir jo ikke yngre så skjønner jeg tankegangen, men jeg har aldri fått blastocyst eller egg på frys før.. Så litt usikker på sjansene våre nå:sorry:

Back
Topp