August 2022

Det er da veldig tydelig en strek der! Heier som bare det på at dette er en terminspire :wav
Tror du??:Heartred Har overanalysert streker i flere år nå og kan bare ikke fatte at det kan være noe annet enn en skyggestrek :confused005 men får teste igjen om noen dager. Dine tester ser virkelig ut som de går i riktig retning:hello2:Heartred har du målt hcg hos legen?

Tror du virkelig?:Heartred Vet ikke om jeg tør å håpe enda, selv om jeg ser streken. Skal ta ny digital imorgen så får jeg se. Men det er kanskje litt tidlig å teste også?
Det er jo ingen tvil om at det er en strek der, så ja, jeg tror! :happy:Og krysser fingrene for at den holder hele veien.Legger ved bilde av min positive test samme dag som positiv digital, 10 dpo. Krysset er vel bitte litt sterkere - tipper du er der i morgen❤️

Vedlegg

• 8BB7FC79-05C6-40E5-B41B-0E3E9241A2D0.png
    8BB7FC79-05C6-40E5-B41B-0E3E9241A2D0.png
    2,1 MB · Visninger: 83
Det er jo ingen tvil om at det er en strek der, så ja, jeg tror! :happy:Og krysser fingrene for at den holder hele veien.Legger ved bilde av min positive test samme dag som positiv digital, 10 dpo. Krysset er vel bitte litt sterkere - tipper du er der i morgen❤️
Se på testene dine da, så likt! Herregud vil bare grine nå :sad010:sad010:Heartred hvis det et noe så håper jeg det klorer seg fast der inne!!

Ånei! Kjære deg :Heartred Det er så nedtur når man får sånne beskjeder:blackeye: Krysser alt jeg har for at maksdose Gonal kan hjelpe, og at det popper opp noen luringer til før neste kontroll. Når skal du på kontroll igjen?
Mange heiarop til foliklene dine:wav
Tusen takk! ❤️ Gikk rett i kjelleren i går, men det går litt bedre i dag. Det blir ny kontroll på mandag. Legen mente løpet ikke var kjørt ennå, men jeg forbereder meg mentalt på at det kan bli avbrutt. Må si jeg ikke liker å gå på så høy dose, men hvis det hjelper, er det jo verdt det.

Åå så flott. Gratulerer!

Skikkelig lei meg etter dagens kontroll, første etter sprøytestart. Hadde ca 7 eggposer før oppstart, men i dag fant legen kun 1 follikel av nevneverdig størrelse. :sorry:Blodprøve viste også dårlig respons på medisinene, og slimhinnen var tynn, noe som aldri har skjedd meg før. Legen stusset på det hele, men tester å skru opp til maks dose Gonal - 450:dead: Kjenner forhåpningene til dette forsøket er lik 0 og synes synd på den stakkars kroppen som må tåle alle disse medisinene.
Håper og krysser alt for at høyere dose skal hjelpe ❤️❤️

Back
Topp