Åh, som jeg håper at dette holder! Jeg synes jo stigningen er tydelig fra mandag! Tenker masse på degTakk som spør Lever enda i håpet, de strimlene blir sterkere hver gang jeg tar de, selv om de et svake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, som jeg håper at dette holder! Jeg synes jo stigningen er tydelig fra mandag! Tenker masse på degTakk som spør Lever enda i håpet, de strimlene blir sterkere hver gang jeg tar de, selv om de et svake
Så nervepirrende dager for dere nå. Tror ikke det går an å bli helt rutinert i dette gamet. Og man vet jo aldri! Jeg fikk faktisk første ørørsvake strek om kvelden 8 dpo sist. Men den hadde aldri blitt med på bilde. Håper, håper, håper for deg!Jeg er 8 dpo og burde være rutinert nok til å ikke få håpet opp ved en test som jeg fikk i dag. Easy@home er blenda, så det er nok lurestrek enn så lenge i alle fall... Usikker på om den vises ved dårligere kvalitet etter opplasting, men den sees her i det ekte liv.
Vis vedlegget 386847
Du er kjempetøff! Her er alle velkomne, uansett hvor aktiv man føler for å være. Så viktig å kjenne etter hva man trenger for å ha det best mulig i denne prosessen.Det er så spennende å følge med i tråden her nå. Heia heia alle fine eggene og streker som begynner å dukke opp. Jeg er litt mer tilbaketrukket denne runden. Det er fortsatt ganske sårt at tvillingene skulle være født nå. Nå skulle vi vært på nyfødtintensiven. Jeg begynner å få menssmerter nå. Så antar at det skjer noe nå snart. Ikke noe spotting enda, så kan hende det blir en dag eller to forsinka da.
Så tøff du erDet er så spennende å følge med i tråden her nå. Heia heia alle fine eggene og streker som begynner å dukke opp. Jeg er litt mer tilbaketrukket denne runden. Det er fortsatt ganske sårt at tvillingene skulle være født nå. Nå skulle vi vært på nyfødtintensiven. Jeg begynner å få menssmerter nå. Så antar at det skjer noe nå snart. Ikke noe spotting enda, så kan hende det blir en dag eller to forsinka da.
Ikke ta sorgene på forskudd! Jeg lærte NETTOPP at digital slår ut på hcg 10, ikke 25. Jeg fikk nemlig også positiv digital på samme dag som jeg målte hcg hos legen første gang, og da var den på 11. Hvis hcg dobler seg hver andre dag hos deg, så er du innaforHcg på 22 i dag Testene er stadig stigende.
Men med positiv digital på mandag og med 22 i hcg i dag så må det jo være en kjemisk. Skal ta ny HCG på fredag. For noe dritt altså!
Hææææ!!? Er det sant??Ikke ta sorgene på forskudd! Jeg lærte NETTOPP at digital slår ut på hcg 10, ikke 25. Jeg fikk nemlig også positiv digital på samme dag som jeg målte hcg hos legen første gang, og da var den på 11. Hvis hcg dobler seg hver andre dag hos deg, så er du innafor
Jepp, fikk svak strek på makesure mandag (9dpo), positiv digital 1-2 tirsdag (10dpo), tok blodprøve hos legen samme dag, den viste hcg på 11. Ny blodprøve fredag (13dpo) viste hcg på 94. Siste blodprøve fredag uken etter (20dpo) hadde jeg hcg på 1700. Dagen etter fikk jeg 3+ på CB digital, som krever hcg på 2753 Om det resulterer i baby vet jeg ikke enda, siden jeg kun er 5+4 (muligens 5+5, da er dpo'ene mine feil), men legen er veldig positiv!Hææææ!!? Er det sant??
Nå fikk jeg ørlite håp igjen. Var det digital med ukesindikator du tok? Ikke tidligtest? Og endte det med baby?
Takk som deler Håper inderlig det er en terminspire du sitter med i magenDa har du jo virkelig hatt en flott stigning. Lavt med hcg med 22 14dpo, men det er iallefall et ørlite håp så lenge testene øker i styrke. Tok en ny nå i kveld, og den var enda et hakk sterkere. Men hvor i alle dager står det hcg-nivå på de testene fra Clear Blue?Jepp, fikk svak strek på makesure mandag (9dpo), positiv digital 1-2 tirsdag (10dpo), tok blodprøve hos legen samme dag, den viste hcg på 11. Ny blodprøve fredag (13dpo) viste hcg på 94. Siste blodprøve fredag uken etter (20dpo) hadde jeg hcg på 1700. Dagen etter fikk jeg 3+ på CB digital, som krever hcg på 2753 Om det resulterer i baby vet jeg ikke enda, siden jeg kun er 5+4 (muligens 5+5, da er dpo'ene mine feil), men legen er veldig positiv!
Nå steg hcg ganske kjapt til meg de første dagene (dobling hver 23. time), men det trenger ikke være tilfellet hos alle! Så hold på håpet <3
Clearblue digital er litt lunefull, opplevd mange som ikke har fått 3+ enda med 11000 i hcg osv.. Og de er også andre veien som sagt over her at de kan slå ut før 25 også. Så lenge testene stiger i styrke så hadde jeg hatt håpet endaTakk som deler Håper inderlig det er en terminspire du sitter med i magenDa har du jo virkelig hatt en flott stigning. Lavt med hcg med 22 14dpo, men det er iallefall et ørlite håp så lenge testene øker i styrke. Tok en ny nå i kveld, og den var enda et hakk sterkere. Men hvor i alle dager står det hcg-nivå på de testene fra Clear Blue?
Jeg fikk 1-2 uker på CBD på samme urin som denne testen her. Da var jeg sannsynligvis rett rundt 10dpo da
Takk for detTakk som deler Håper inderlig det er en terminspire du sitter med i magenDa har du jo virkelig hatt en flott stigning. Lavt med hcg med 22 14dpo, men det er iallefall et ørlite håp så lenge testene øker i styrke. Tok en ny nå i kveld, og den var enda et hakk sterkere. Men hvor i alle dager står det hcg-nivå på de testene fra Clear Blue?
Jeg fikk 1-2 uker på CBD på samme urin som denne testen her. Da var jeg sannsynligvis rett rundt 10dpo da
Jeg kan bekrefte dette! Da jeg ble gravid sist fikk jeg fortsatt Gravid 1-2 uker da hcg hadde falt til 13. Skjønner at du blir bekymret, men så lenge testene stiger, er det fortsatt håp.Hææææ!!? Er det sant??
Nå fikk jeg ørlite håp igjen. Var det digital med ukesindikator du tok? Ikke tidligtest? Og endte det med baby?
Blir sprø av dette vil så gjerne det skal gåJeg kan bekrefte dette! Da jeg ble gravid sist fikk jeg fortsatt Gravid 1-2 uker da hcg hadde falt til 13. Skjønner at du blir bekymret, men så lenge testene stiger, er det fortsatt håp.
Håper sånn for degBlir sprø av dette vil så gjerne det skal gå
Takk for beroligende bekreftelse
Får så vondt av deg det er så tungt å så kjipt at det er vanskelig å sette seg inn i for andre. Også for oss som er i dette gamet men på forskjellige stadier og med forskjellige utfordringer. Sender masse gode tanker din veg og en god klem.. selv om det er en mager trøstJeg er så frustrert og lei meg. 10 dpo og negativ test, i tillegg har jeg fått mensen. Har aldri slitt med kort lutealfase og ser mørkt på det. Jeg har jo tross alt tilskudd av både østrogen og progesteron.
I går var en temmelig tung dag. Det er helt grusomt å stå i dette nå gjennom 3.5 år. Belastningen er så mye mer enn "bare" en negativ test... Bah! Eder og galle her i hus
Kjære Høsteple Det er ikke så mange ord som hjelper, og uansett hva jeg skriver så hjelper det ikke på de følelsene du har nåJeg er så frustrert og lei meg. 10 dpo og negativ test, i tillegg har jeg fått mensen. Har aldri slitt med kort lutealfase og ser mørkt på det. Jeg har jo tross alt tilskudd av både østrogen og progesteron.
I går var en temmelig tung dag. Det er helt grusomt å stå i dette nå gjennom 3.5 år. Belastningen er så mye mer enn "bare" en negativ test... Bah! Eder og galle her i hus
Åh ord blir fattige føler sånn med deg håper du klarer å ta godt vare på deg selv i denne tiden, sender deg mange varme klemmerJeg er så frustrert og lei meg. 10 dpo og negativ test, i tillegg har jeg fått mensen. Har aldri slitt med kort lutealfase og ser mørkt på det. Jeg har jo tross alt tilskudd av både østrogen og progesteron.