August 2022

Hvor lenge før må man starte på disse pillene før ett ivf-forsøk? Jeg har altfor høy tpo og tenker å bestille tid hos endokrinolog etter å ha tatt nye blodprøver om 1-2 uker. Please help me. Merkelig at ingen på ivf-klinikken har nevnt noe om dette for meg tidligere.
Jeg vet desverre ikke. Det var ei venninne av ei venninne i Sverige som hadde fått det. Men spør de på klinikken du tilhører!

:sad010:sad010:sad010:sad010
Selv om testene fra Make Sure har vært veldig svake så velger jeg å håpe at dette kan gå veien :sad010
Fikk heeelt sjokk, for et syn :sad010

Vedlegg

• E5D7D739-6BD7-400E-9363-A034666F2846.jpeg
    E5D7D739-6BD7-400E-9363-A034666F2846.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 128
Ja tror jeg må være 12-13 dpo. Var gravid for ca to år siden, da fikk jeg ca tilsvarende strek som i dag, på 13dpo. Mistet i uke 7, men hadde fine hcg-målinger i starten.
Har hatt en kjemisk før, da ble testen positiv 13dpo, så aldri fått noe utslag før det.
Får bare leve i spenning et par dager til :nailbiting:
Da er du kanskje av de som tester positivt litt senere, veldig spennende! Håper for deg :Heartred

Jeg hadde kontroll i dag, hadde en del småe egg så var bedre i dag en sist, men ble ikke oppstart av fyremadel i dag. Ny kontroll torsdag :) er på sprøytedag 5 i dag, virker som jeg er litt vanskelig å stimulere:dead: men mye kan skje fortsatt!

Jeg hadde kontroll i dag, hadde en del småe egg så var bedre i dag en sist, men ble ikke oppstart av fyremadel i dag. Ny kontroll torsdag :) er på sprøytedag 5 i dag, virker som jeg er litt vanskelig å stimulere:dead: men mye kan skje fortsatt!
Ene runden min var jeg også vanskelig å stimulere, tror jeg begynte på Fyremadel på dag 9. Etter det gikk de over på lang protokoll på meg :laughing002
Heier på eggene dine, og krysser fingrene for at de bare trenger litt ekstra tid :love7

Ene runden min var jeg også vanskelig å stimulere, tror jeg begynte på Fyremadel på dag 9. Etter det gikk de over på lang protokoll på meg :laughing002
Heier på eggene dine, og krysser fingrene for at de bare trenger litt ekstra tid :love7
Hadde lang protokoll først og den ble avbrutt så de fant ut at det funket ikke:wacky: Men er tidlig enda, mye kan skje. Takk:Heartred

Var på ul kontroll før oppstart idag, har hatt endel smerter i magen/livmor eggstokk og trodde det kunne være cyster. Men alt så fint ut. Så da blir det spray start på meg på fredag! :happy Da er vi i gang igjen!
Så herlig! Håper smertene gir seg og at du overlever sprayen:joyful:

Back
Topp