Hvitveis86
Andre møte med forumet
Takk skal nå vente med å ta test til den 27/8.. hvis jeg klarer å holde meg så lengeGratulerer! Og velkommen hjem, til lille embryo - nå må du vokse og trives! ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk skal nå vente med å ta test til den 27/8.. hvis jeg klarer å holde meg så lengeGratulerer! Og velkommen hjem, til lille embryo - nå må du vokse og trives! ❤
Masse lykke til i allefallTakk for info - jeg skal ta nye prøver nå neste uke, så vii får se. Jeg er ganske spent.
Jeg vet desverre ikke. Det var ei venninne av ei venninne i Sverige som hadde fått det. Men spør de på klinikken du tilhører!Hvor lenge før må man starte på disse pillene før ett ivf-forsøk? Jeg har altfor høy tpo og tenker å bestille tid hos endokrinolog etter å ha tatt nye blodprøver om 1-2 uker. Please help me. Merkelig at ingen på ivf-klinikken har nevnt noe om dette for meg tidligere.
Så bra at alt så fint ut. Lykke til med spray, krysser fingrene for degVar på ul kontroll før oppstart idag, har hatt endel smerter i magen/livmor eggstokk og trodde det kunne være cyster. Men alt så fint ut. Så da blir det spray start på meg på fredag! Da er vi i gang igjen!
Da er du kanskje av de som tester positivt litt senere, veldig spennende! Håper for degJa tror jeg må være 12-13 dpo. Var gravid for ca to år siden, da fikk jeg ca tilsvarende strek som i dag, på 13dpo. Mistet i uke 7, men hadde fine hcg-målinger i starten.
Har hatt en kjemisk før, da ble testen positiv 13dpo, så aldri fått noe utslag før det.
Får bare leve i spenning et par dager til
Oi, se der ja!! gratulerer så mye
Selv om testene fra Make Sure har vært veldig svake så velger jeg å håpe at dette kan gå veien
Fikk heeelt sjokk, for et syn
Ene runden min var jeg også vanskelig å stimulere, tror jeg begynte på Fyremadel på dag 9. Etter det gikk de over på lang protokoll på megJeg hadde kontroll i dag, hadde en del småe egg så var bedre i dag en sist, men ble ikke oppstart av fyremadel i dag. Ny kontroll torsdag er på sprøytedag 5 i dag, virker som jeg er litt vanskelig å stimulere men mye kan skje fortsatt!
Gratulerer så mye
Selv om testene fra Make Sure har vært veldig svake så velger jeg å håpe at dette kan gå veien
Hadde lang protokoll først og den ble avbrutt så de fant ut at det funket ikke Men er tidlig enda, mye kan skje. TakkEne runden min var jeg også vanskelig å stimulere, tror jeg begynte på Fyremadel på dag 9. Etter det gikk de over på lang protokoll på meg
Heier på eggene dine, og krysser fingrene for at de bare trenger litt ekstra tid
Åååååå, jaa! Så bra, @Sofia87 ! Sååå glad på dine vegne!!
Wow, gratulere så masse med positiv test
Ååååh Sofia, hvilket herlig syn!! Gratulerer! Håper så på at den klamrer seg fast
Åh herreguuud! Så glad jeg ble nå! Krysser alt for at denne holder helt til mai
Så herlig! Håper smertene gir seg og at du overlever sprayenVar på ul kontroll før oppstart idag, har hatt endel smerter i magen/livmor eggstokk og trodde det kunne være cyster. Men alt så fint ut. Så da blir det spray start på meg på fredag! Da er vi i gang igjen!