August 2022

Her begynte jeg å spotte litt på fredag kveld, og litt lørdag morgen. Ikke mer enn at det ikke kom noe i trusa, bare litt på papiret. Ikke noe i går kveld og i dag tidlig.
Tester fra i går og i dag;
Den første er fra lørdag, den andre fra i dag. Har jeg telt riktig så er jeg 12dpo i dag. Synes jeg ser «noe», men tenker det er altfor svakt til å være 12dpo :banghead:
For en berg- og dalbane med sånne symptomer. Jeg ser også en svak strek på den siste testen! Men må samtidig nevne at jeg har opplevd en del skyggestreker på babyplan i nyere tid. Men håper for deg!

For en berg- og dalbane med sånne symptomer. Jeg ser også en svak strek på den siste testen! Men må samtidig nevne at jeg har opplevd en del skyggestreker på babyplan i nyere tid. Men håper for deg!
Ja tenker og det kan være skyggestrek :banghead: Ogja, for en Berg og dalbane:bored:
Dette er Make Sure, men er vel skyggestreker på de testene også:laughing002

Ja tenker og det kan være skyggestrek :banghead: Ogja, for en Berg og dalbane:bored:
Dette er Make Sure, men er vel skyggestreker på de testene også:laughing002
Jeg også ser! :) Litt svak for 12 dpo, ja, men "fordelen" med IUI og ikke IVF er jo at plutselig har eggløsning skjedd noen timer senere og befruktning noen timer senere der igjen så plutselig er du inntil et døgn "etter skjema" :) Håper for deg!

Okei. Jeg har lest at TPO viser om det er en inflammatorisk reaksjon/angrep på skjoldbruskkjertelen. Hvis den er forhøyet har du høyere sjangse for å utvikle lavt stoffskifte. Men så lenge TSH er mellom 0,5-2,0 så skal det være bra slik jeg forstår det.
Takk for info - jeg skal ta nye prøver nå neste uke, så vii får se. Jeg er ganske spent.

Fra i ettermiddag, med 40 minutter siden forrige do-besøk. Det er da en strek der :nailbiting: Men blør, så det er nok ikke liv laga. Er vel for sent for «festeblødning» også?

Vedlegg

• FDEF77D4-1A37-4F09-910D-086477692A35.png
    FDEF77D4-1A37-4F09-910D-086477692A35.png
    2,1 MB · Visninger: 152
Noen som kan dele litt erfaring vedr beskjed rundt egg om blir fryst? 5 dager siden uttak og har ennå ikke fått beskjed... sist gang fikk vi sms i 9 tiden. Regner med det betyr ingen på frys evnt at de ser an til i morgen... vil jo være glad om det ene greier seg til frys, men samtidig ønsker vi jo mest optimale resultat og frys av en blasto på dag 6 betyr vel at det absolutt ikke er optimal. Uff, kjenner dette er skikkelig tungt!
Bare ta kontakt med klinikken, mulig de har glemt å gi beskjed?

Jeg hadde festeblødning 10 og 11 dpo da jeg ble gravid i juni, og var sikkert på at mensen var på vei!! Lykke til :)
Litt godt å høre. Er12dpo nå, (troooor jeg, ikke så lett å vite nøyaktig med IUI) og hadde en liten blødning midt på dagen i dag, men stoppa igjen nå. Gruuugleder meg til å teste i morgen :nailbiting:

Last edited:
Litt godt å høre. Er12dpo nå, (troooor jeg, ikke så lett å vite nøyaktig med IUI) og hadde en liten blødning midt på dagen i dag, men stoppa igjen nå. Gruuugleder meg til å teste i morgen :nailbiting:
Jeg testet først ved 14 dpo, så jeg vet ikke helt hvor svak/sterk testen 12 dpo skal være. Men jeg måtte bruke truseinnlegg og hadde sterke mensmurringer. Likevel hadde jeg en fin hcg stigning da jeg tok blodprøve. Skal du teste i morgen igjen? :)

Jeg testet først ved 14 dpo, så jeg vet ikke helt hvor svak/sterk testen 12 dpo skal være. Men jeg måtte bruke truseinnlegg og hadde sterke mensmurringer. Likevel hadde jeg en fin hcg stigning da jeg tok blodprøve. Skal du teste i morgen igjen? :)
Ja jeg er testetøs og tester hver dag, minst en gang :laughing002

Oioioi, så enormt spennende, Sofia!! Det er jo en strek der! Og jeg har inntrykk av at skyggestreker er mye mindre vanlig med Make Sure. Krysser fingre, tær og hårstrå for deg nå! ❤️ ❤️❤️

Noen som vil hjelpe meg med en mening når EL var?
CD12 - UL-kontroll: 2 på 19 mm og 1 på 22 mm. Satte Ovitrelle kl 20 denne dagen.
CD13 - ble inseminert.
CD14 ca kl 08 er eggløsning?

Er på CD26 i dag, dagens test ser sånn ut - er det i det hele tatt noen mulighet for at dette kan gå bra? :happy090:confused005 Tåler å høre nei som svar altså:laughing002

Vedlegg

• DDE025DD-4EAB-4D20-88D3-08D39C1758CA.jpeg
    DDE025DD-4EAB-4D20-88D3-08D39C1758CA.jpeg
    4,1 MB · Visninger: 126
CD12 - UL-kontroll: 2 på 19 mm og 1 på 22 mm. Satte Ovitrelle kl 20 denne dagen.
CD13 - ble inseminert.

Er på CD26 i dag, dagens test ser sånn ut - er det i det hele tatt noen mulighet for at dette kan gå bra? :happy090:confused005 Tåler å høre nei som svar altså:laughing002
Tenker likt som deg, at du er kanskje 12-13 dpo i dag? har du vært gravid før? Noen tester jo positivt senere en andre. Jeg tester positivt tidlig (9 dpo tre ganger) og vet at har jeg ikke antydning til f.eks 11 dpo så er løpet kjørt for min del. Det er jo så individuelt. Det er jo absolutt en strek der, håper den blir sterkere :Heartred

CD13 - ble inseminert.

Jeg tenker som @*RSB* her: Dette er så individuelt! Bare tiden kan gi svar. Men så lenge det er strek er det håp! Og så er det jo positivt at blødningen stoppet. Håper for deg!

Hei ❤️ er det noen som har tatt den endometriet testen? :) jeg skal ta en tilsvarende ved neste menstruasjon, den heter endometrio. Jeg er bare livredd den skal være veldig smertefull men kanskje ikke verre enn egguttak? ❤️

Tenker likt som deg, at du er kanskje 12-13 dpo i dag? har du vært gravid før? Noen tester jo positivt senere en andre. Jeg tester positivt tidlig (9 dpo tre ganger) og vet at har jeg ikke antydning til f.eks 11 dpo så er løpet kjørt for min del. Det er jo så individuelt. Det er jo absolutt en strek der, håper den blir sterkere :Heartred
Ja tror jeg må være 12-13 dpo. Var gravid for ca to år siden, da fikk jeg ca tilsvarende strek som i dag, på 13dpo. Mistet i uke 7, men hadde fine hcg-målinger i starten.
Har hatt en kjemisk før, da ble testen positiv 13dpo, så aldri fått noe utslag før det.
Får bare leve i spenning et par dager til :nailbiting:

Back
Topp