August 2022

Jeg er 10dpo. Blenda test i dag også. :nailbiting:

Så bra at du føler du tåler sprayen sånn tålig bra :happy: Når ca er sprøytestart?
Dagene rundt 10 dpo er de verste synes jeg. Håper sånn for deg! :happy093.

Begynte på sprøyter i går, så nå går dagene endelig litt fortere. Er også lettet over å samtidig gå ned til 2 runder spray daglig i stedet for 3. Så godt å slippe å huske det midt i arbeidsdagen og å ikke måtte bære rundt på sprayen og passe på at den ikke velter.

Dagene rundt 10 dpo er de verste synes jeg. Håper sånn for deg! :happy093.

Begynte på sprøyter i går, så nå går dagene endelig litt fortere. Er også lettet over å samtidig gå ned til 2 runder spray daglig i stedet for 3. Så godt å slippe å huske det midt i arbeidsdagen og å ikke måtte bære rundt på sprayen og passe på at den ikke velter.
Oi, du har hatt 6 doser pr dag? Stakkars :blackeye:
Har også alltid stressa litt med at den må holde seg oppreist.

Spennende med sprøyter, heia heia :wav

JAA, veldig nervepirrende dager. Har jo egentlig ikke troa, men så har man jo alltid et lite håp, ellers så hadde man jo ikke fortsatt :nailbiting:

Oi, du har hatt 6 doser pr dag? Stakkars :blackeye:
Har også alltid stressa litt med at den må holde seg oppreist.

Spennende med sprøyter, heia heia :wav

JAA, veldig nervepirrende dager. Har jo egentlig ikke troa, men så har man jo alltid et lite håp, ellers så hadde man jo ikke fortsatt :nailbiting:
Ja, Riksen fortalte at de har satt opp dosene etter at flere har opplevd at de ikke ble nedregulert.

Takk, kjære du! Jeg har også lave forhåpninger denne runden, men trøster meg at sjansen er der uavhengig av det så lenge jeg gjennomfører. Jeg har mye større tro på at det snart er din tur! :happy:

Da har jeg vært til samtale ved klinikken. Knakk helt sammen, er en tøff prosess vi alle er i ❤️ jeg fikk prednisolon for utslettet mitt. Immunforsvaret mitt jobbet visst på høygir. Jeg skal også ta Era testen så får litt mer info på mail. Var visst for at jeg skulle slå meg til ro med at alt var fint med livmoren min ❤️ men nå vil jeg prøve alt ❤️ legen nevnte eggdonasjon også men jeg er ikke helt der enda, men nå er det å prøve å roe ned litt fremover ❤️

Vi skal kansje ha innsett i overgang 35/36. Jeg håper så inderlig at vi får prøvd oss på et innsett nå etter 2 avbrutte forsøk.... :Heartred har noen her positive erfaringer med helt naturlig fryseforsøk?

Jeg tok første test i går, 8/9 dpo. Den var helt blank, men det er kanskje ikke så overraskende. I dag tidlig tok jeg en ny test, og det var definitivt noe der. Men jeg er usikker på om det er skygge eller strek. Jeg fikk ikke tatt bilde der den viser kl. 5 da jeg var oppe og tok den, men tok bilde litt over en time senere. Da er det jo ikke gyldig resultat, men jeg deler likevel. Noen som vil spå om dette er noe eller ikke?

Jeg er usikker på om jeg skal telle innsett som dag 5 eller 6 siden jeg satte inn fem-dagers som klinikken hadde utviklet videre en dag. Derfor er jeg usikker på om jeg er 9 eller 10 dpo i dag.

Vedlegg

• 20220812_170700.jpg
    20220812_170700.jpg
    333,8 KB · Visninger: 86
Jeg tok første test i går, 8/9 dpo. Den var helt blank, men det er kanskje ikke så overraskende. I dag tidlig tok jeg en ny test, og det var definitivt noe der. Men jeg er usikker på om det er skygge eller strek. Jeg fikk ikke tatt bilde der den viser kl. 5 da jeg var oppe og tok den, men tok bilde litt over en time senere. Da er det jo ikke gyldig resultat, men jeg deler likevel. Noen som vil spå om dette er noe eller ikke?

Jeg er usikker på om jeg skal telle innsett som dag 5 eller 6 siden jeg satte inn fem-dagers som klinikken hadde utviklet videre en dag. Derfor er jeg usikker på om jeg er 9 eller 10 dpo i dag.
Jeg sniker her, og vil bare hviske et forsiktig gratulerer <3 For en fin strek :hello2 Så gøy, hilsen en annen soloprøver (gravid i uke 10-11). Håper spiren tenker å holde seg der til termin!

Jeg sniker her, og vil bare hviske et forsiktig gratulerer <3 For en fin strek :hello2 Så gøy, hilsen en annen soloprøver (gravid i uke 10-11). Håper spiren tenker å holde seg der til termin!
Tusen takk! :Heartred Jeg håper sånn at det er noe denne gangen OG at det holder seg til termin. Hvis vært gravid to ganger før, så jeg vet jo alt om at positiv test ikke nødvendigvis betyr baby.

Tusen takk! :Heartred Jeg håper sånn at det er noe denne gangen OG at det holder seg til termin. Hvis vært gravid to ganger før, så jeg vet jo alt om at positiv test ikke nødvendigvis betyr baby.
Skjønner hva du mener, har mista en gang selv :Heartred Men det er et godt tegn med så tydelig strek så tidlig. Tyder på et fint hCG-nivå. MASSE lykke til!:Heartred

Ser streken godt, men stoler ikke helt på babyplan. Håper det er babystrek :Heartred

Da er jeg i gang med Progynova. Betyr at det nærmer seg sprøytestart også. *grøss* jeg er liksom ikke helt klar. Men samtidig veldig klar for å få dette forsøket unnagjort. Håper det resulterer i barn. ❤️

Hei, jeg skulle egentlig starte med progynova og ha fryseinnsett ved neste syklus, i september, men nå ser det ut til at de vil sette inn i naturlig syklus i august i stedet. De vil i hvert fall at jeg skal teste etter eggløsning nå. Jeg stiller ingen spørsmål og har lagt alt over i deres hender. Da får man visst ikke så mye informasjon om planen og derfor vet jeg ikke helt hva de planlegger. Gjør ditt, gjør datt. OK.

:sad010:love017:happy090
Jeg trodde ikke jeg skulle bli så glad som jeg ble av å se denne testen. Jeg trodde angst og forbehold ville veie tyngst. Men det å se "Gravid" for første gang på ett år er bare helt fantastisk (og kjempeskummelt selvsagt). Jeg har til og med begynt å tenke fram til april, men prøver å vente med det mest mulig til jeg passerer uke 12. Jeg vet jo dessverre ganske mye om at positiv test ikke er det samme som en baby.

Vedlegg

• 20220813_034800.jpg
    20220813_034800.jpg
    348,3 KB · Visninger: 108
  • 20220813_080945.jpg
    20220813_080945.jpg
    406,7 KB · Visninger: 112
Jeg trodde ikke jeg skulle bli så glad som jeg ble av å se denne testen. Jeg trodde angst og forbehold ville veie tyngst. Men det å se "Gravid" for første gang på ett år er bare helt fantastisk (og kjempeskummelt selvsagt). Jeg har til og med begynt å tenke fram til april, men prøver å vente med det mest mulig til jeg passerer uke 12. Jeg vet jo dessverre ganske mye om at positiv test ikke er det samme som en baby.
Gratulerer så masse :Heartred Prøv å nyt så godt du kan, og kommer de vonde tankene så la deg selv være i dem i maks 10 min før du legger de bort for dagen. Det bruker å hjelpe meg i alle fall. Stor klem til deg

Hurra! Gratulerer- den største terskelen er du forbi, nemlig å bli gravid. Stemmer i med Litjmora, dumme tanker er ikke farlige, vi må bare øve oss på å legge de bort i tide. Lykke til ❤️

Gratulerer så masse :Heartred Prøv å nyt så godt du kan, og kommer de vonde tankene så la deg selv være i dem i maks 10 min før du legger de bort for dagen. Det bruker å hjelpe meg i alle fall. Stor klem til deg
Hurra! Gratulerer- den største terskelen er du forbi, nemlig å bli gravid. Stemmer i med Litjmora, dumme tanker er ikke farlige, vi må bare øve oss på å legge de bort i tide. Lykke til ❤️
Tusen takk begge to! ❤️

For et nydelig syn! Gratulerer så mye :love7 Nyt den gleden - du blir ikke mindre gravid av å tillate deg det og resten råder vi ikke over. Skal jeg flytte deg til gravid?:happy:

For et nydelig syn! Gratulerer så mye :love7 Nyt den gleden - du blir ikke mindre gravid av å tillate deg det og resten råder vi ikke over. Skal jeg flytte deg til gravid?:happy:
Tusen takk! Og du har rett i at det beste bare er å nyte gleden, men en del av meg vil jo beskytte meg mot potensielle nedturer. Men hvis de kommer så kommer de. Ja, flytt meg gjerne til gravid. Det er jo ikke noe tvil om at jeg er gravid i dag. :love017

Back
Topp