Jeg er 10dpo. Blenda test i dag også.Åh, så spennende dager for deg! Hvor mange dpo er du nå?
Så bra at du føler du tåler sprayen sånn tålig bra Når ca er sprøytestart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 10dpo. Blenda test i dag også.Åh, så spennende dager for deg! Hvor mange dpo er du nå?
Dagene rundt 10 dpo er de verste synes jeg. Håper sånn for deg!Jeg er 10dpo. Blenda test i dag også.
Så bra at du føler du tåler sprayen sånn tålig bra Når ca er sprøytestart?
Oi, du har hatt 6 doser pr dag? StakkarsDagene rundt 10 dpo er de verste synes jeg. Håper sånn for deg!
Begynte på sprøyter i går, så nå går dagene endelig litt fortere. Er også lettet over å samtidig gå ned til 2 runder spray daglig i stedet for 3. Så godt å slippe å huske det midt i arbeidsdagen og å ikke måtte bære rundt på sprayen og passe på at den ikke velter.
Ja, Riksen fortalte at de har satt opp dosene etter at flere har opplevd at de ikke ble nedregulert.Oi, du har hatt 6 doser pr dag? Stakkars
Har også alltid stressa litt med at den må holde seg oppreist.
Spennende med sprøyter, heia heia
JAA, veldig nervepirrende dager. Har jo egentlig ikke troa, men så har man jo alltid et lite håp, ellers så hadde man jo ikke fortsatt
Jeg sniker her, og vil bare hviske et forsiktig gratulerer <3 For en fin strek Så gøy, hilsen en annen soloprøver (gravid i uke 10-11). Håper spiren tenker å holde seg der til termin!Jeg tok første test i går, 8/9 dpo. Den var helt blank, men det er kanskje ikke så overraskende. I dag tidlig tok jeg en ny test, og det var definitivt noe der. Men jeg er usikker på om det er skygge eller strek. Jeg fikk ikke tatt bilde der den viser kl. 5 da jeg var oppe og tok den, men tok bilde litt over en time senere. Da er det jo ikke gyldig resultat, men jeg deler likevel. Noen som vil spå om dette er noe eller ikke?
Jeg er usikker på om jeg skal telle innsett som dag 5 eller 6 siden jeg satte inn fem-dagers som klinikken hadde utviklet videre en dag. Derfor er jeg usikker på om jeg er 9 eller 10 dpo i dag.
Tusen takk! Jeg håper sånn at det er noe denne gangen OG at det holder seg til termin. Hvis vært gravid to ganger før, så jeg vet jo alt om at positiv test ikke nødvendigvis betyr baby.Jeg sniker her, og vil bare hviske et forsiktig gratulerer <3 For en fin strek Så gøy, hilsen en annen soloprøver (gravid i uke 10-11). Håper spiren tenker å holde seg der til termin!
Skjønner hva du mener, har mista en gang selv Men det er et godt tegn med så tydelig strek så tidlig. Tyder på et fint hCG-nivå. MASSE lykke til!Tusen takk! Jeg håper sånn at det er noe denne gangen OG at det holder seg til termin. Hvis vært gravid to ganger før, så jeg vet jo alt om at positiv test ikke nødvendigvis betyr baby.
Ser streken godt, men stoler ikke helt på babyplan. Håper det er babystrekJeg tok første test i går, 8/9 dpo. Den var helt blank, men det er kanskje ikke så overraskende. I dag tidlig tok jeg en ny test, og det var definitivt noe der. Men jeg er usikker på om det er skygge eller strek. Jeg fikk ikke tatt bilde der den viser kl. 5 da jeg var oppe og tok den, men tok bilde litt over en time senere. Da er det jo ikke gyldig resultat, men jeg deler likevel. Noen som vil spå om dette er noe eller ikke?
Jeg er usikker på om jeg skal telle innsett som dag 5 eller 6 siden jeg satte inn fem-dagers som klinikken hadde utviklet videre en dag. Derfor er jeg usikker på om jeg er 9 eller 10 dpo i dag.
Jeg får bare smøre meg med tålmodighet og teste igjen i morgen.Ser streken godt, men stoler ikke helt på babyplan. Håper det er babystrek
Gratulerer så masse Prøv å nyt så godt du kan, og kommer de vonde tankene så la deg selv være i dem i maks 10 min før du legger de bort for dagen. Det bruker å hjelpe meg i alle fall. Stor klem til deg
Jeg trodde ikke jeg skulle bli så glad som jeg ble av å se denne testen. Jeg trodde angst og forbehold ville veie tyngst. Men det å se "Gravid" for første gang på ett år er bare helt fantastisk (og kjempeskummelt selvsagt). Jeg har til og med begynt å tenke fram til april, men prøver å vente med det mest mulig til jeg passerer uke 12. Jeg vet jo dessverre ganske mye om at positiv test ikke er det samme som en baby.
Hurra! Gratulerer- den største terskelen er du forbi, nemlig å bli gravid. Stemmer i med Litjmora, dumme tanker er ikke farlige, vi må bare øve oss på å legge de bort i tide. Lykke til
Jeg trodde ikke jeg skulle bli så glad som jeg ble av å se denne testen. Jeg trodde angst og forbehold ville veie tyngst. Men det å se "Gravid" for første gang på ett år er bare helt fantastisk (og kjempeskummelt selvsagt). Jeg har til og med begynt å tenke fram til april, men prøver å vente med det mest mulig til jeg passerer uke 12. Jeg vet jo dessverre ganske mye om at positiv test ikke er det samme som en baby.
Gratulerer så masse Prøv å nyt så godt du kan, og kommer de vonde tankene så la deg selv være i dem i maks 10 min før du legger de bort for dagen. Det bruker å hjelpe meg i alle fall. Stor klem til deg
Tusen takk begge to!Hurra! Gratulerer- den største terskelen er du forbi, nemlig å bli gravid. Stemmer i med Litjmora, dumme tanker er ikke farlige, vi må bare øve oss på å legge de bort i tide. Lykke til
For et nydelig syn! Gratulerer så mye Nyt den gleden - du blir ikke mindre gravid av å tillate deg det og resten råder vi ikke over. Skal jeg flytte deg til gravid?
Tusen takk! Og du har rett i at det beste bare er å nyte gleden, men en del av meg vil jo beskytte meg mot potensielle nedturer. Men hvis de kommer så kommer de. Ja, flytt meg gjerne til gravid. Det er jo ikke noe tvil om at jeg er gravid i dag.For et nydelig syn! Gratulerer så mye Nyt den gleden - du blir ikke mindre gravid av å tillate deg det og resten råder vi ikke over. Skal jeg flytte deg til gravid?