August 2022

Jeg hadde kontroll i dag, hadde en del småe egg så var bedre i dag en sist, men ble ikke oppstart av fyremadel i dag. Ny kontroll torsdag :) er på sprøytedag 5 i dag, virker som jeg er litt vanskelig å stimulere:dead: men mye kan skje fortsatt!
Heia småttisene - håper de tar seg opp de neste dagene! :)

:sad010:sad010:sad010:sad010
Selv om testene fra Make Sure har vært veldig svake så velger jeg å håpe at dette kan gå veien :sad010
Fikk heeelt sjokk, for et syn :sad010
Jeg får ikke sagt hvor glad jeg er på dine vegne...! Krysser alt jeg kan for at det går veien ❤️❤️❤️

Vedlegg

• 0E0ACEFA-B0A4-44EE-AA45-A570DB572CD6.jpeg
    0E0ACEFA-B0A4-44EE-AA45-A570DB572CD6.jpeg
    338,3 KB · Visninger: 98
Takk som spør :Heartred Lever enda i håpet, de strimlene blir sterkere hver gang jeg tar de, selv om de et svake:confused005
Krysser alt jeg har for at denne sitter hele veien!! :Heartred Gratulerer!

Så herlig! Håper smertene gir seg og at du overlever sprayen:joyful:
Årh ja det er jeg spent på. Har reagert lite på sprøytene hittil så er jo lov å håpe.

Hvrodan er det med eggløsningen denne måneden da, den har jo vært. Hva hvis jeg blir gravid nå og går på spray uten at jeg vet det før om 2 uker liksom ?

Krysser alt jeg har for at denne sitter hele veien!! :Heartred Gratulerer!
Jeg er 8 dpo og burde være rutinert nok til å ikke få håpet opp ved en test som jeg fikk i dag. Easy@home er blenda, så det er nok lurestrek enn så lenge i alle fall... Usikker på om den vises ved dårligere kvalitet etter opplasting, men den sees her i det ekte liv.
Vis vedlegget 386847
Jeg så noe med en gang. Vet ikke om jeg kan de en strek, men iallefall ikke blenda! Åååå som jeg håper for deg kjære Høsteple :love7

Edit: Oi, fikk visst med @Timi90 også på innlegget her :laughing002 Tusen takk iallefall:Heartred

Hvordan er det med spray og alkohol? Jeg vet mange er avholds hele prosessen men jeg klarer ikke det. Vi skal på avskjedsfest for Noen venner som flytter utenlands på lørdag og jeg har spray oppstart på fredag. har det noe betydning eller hva tenker dere? Jeg er så klart åpen for vurderinger og alle meninger på dette. :Heartpink

Hvordan er det med spray og alkohol? Jeg vet mange er avholds hele prosessen men jeg klarer ikke det. Vi skal på avskjedsfest for Noen venner som flytter utenlands på lørdag og jeg har spray oppstart på fredag. har det noe betydning eller hva tenker dere? Jeg er så klart åpen for vurderinger og alle meninger på dette. :Heartpink
Jeg er heller ikke avholds under forsøk, selv om jeg unngår grøftefylla. Ikke at det er så veldig aktuelt lengre. For min del så må jeg veie opp livskvalitet ifht å kunne slappe av med et par glass vin eller ei. For en evnt effekt bør du vel uansett være avholds i tre mnd før oppstart da det er så lang tid før eggene blir påvirket :) det er vanskelig å forske på dette, men jeg har i alle fall ikke fått beskjed om å være helt avholds.

Jeg er heller ikke avholds under forsøk, selv om jeg unngår grøftefylla. Ikke at det er så veldig aktuelt lengre. For min del så må jeg veie opp livskvalitet ifht å kunne slappe av med et par glass vin eller ei. For en evnt effekt bør du vel uansett være avholds i tre mnd før oppstart da det er så lang tid før eggene blir påvirket :) det er vanskelig å forske på dette, men jeg har i alle fall ikke fått beskjed om å være helt avholds.
Ja jeg er sånn 1-2øl eller glass vin jeg å uansett så er jo ikke mye. Påvirkes eggene i 3 mnd altså?! Jeg var avholds i kanskje 6 mnd før ivf men hjalp jo ikke noe det heller akkurat. :wacky:

Ja jeg er sånn 1-2øl eller glass vin jeg å uansett så er jo ikke mye. Påvirkes eggene i 3 mnd altså?! Jeg var avholds i kanskje 6 mnd før ivf men hjalp jo ikke noe det heller akkurat. :wacky:
Tre dager før sist uttak drakk jeg meg goooodt brisen og vel så det i et bryllup. Spiste rødt kjøtt, sto over en grill, spiste masse godteri, og drakk mengder med øl. Var rett og slett skikkelig usunn og gjorde masse «feil».
Var livredd alt håp var ute. Endte med 14 ut, 12 befrukta og 8 tredagers på frys. De ville ikke sette inn, fordi alle 8 var for fine og jeg var bittelitt overstimulert, så risikoen var for stor.
Ikke fått satt inn ennå, så ingen babygaranti i det hele tatt, men i juni i fjor levde jeg suuunt, drakk ingenting, og gjorde alt «rett», og ingen overlevde til innsett, noe man så fra tidlig av at det var feil på de, så jeg vet ikke lenger helt hva jeg skal tenke :)
Jeg tror det er så mye vi ikke kjenner som har innvirkning,og at det er det virkelig lange løp som teller.
Senk skuldrene, tror det er viktigere enn avholds eller ei ;-)

Back
Topp