August 2022

Da jeg var på samtale på klinikken for en uke siden så kom temaet eggdonasjon opp, kjenner at jeg ikke helt klarer tenke på det nå, og samboeren vil ikke prate om det, han sier vi må fokusere på forsøket vi skal gjennom i oktober. Jeg skal jo ta endometrio testen i begynnelsen av sept selv om legen mener de ikke kommer til å finne noe. Hun er fast bestemt på at det er eggkvaliteten selv om jeg får ut en del egg så er det bare 1 som overlever til blasto så i mitt hode så er det nesten slik at er det noe vits i å gjennom siste forsøk eller bare prøve overtale samboeren til eggdonasjon med en gang

Masse lykke til! ❤️ Hvilken dag er de fryst ned? :) Er de fryst ned hver for seg
Takk❤️ Det er 3-dagers. Mener to av de er fryst sammen. Så blir spennende å se om de setter inn 1 eller 2. Jeg har fått satt inn to stk ett par ganger fra før av. Sannsynligheten for at det blir noe av begge, er vel minimal.

Kontroll i dag, var veldig kjapt inne hos lege. Virket travel i dag så fikk ikke info om størrelse, bare tre som har vokst bra siden sist. Oppstart av fyramedel i morgen og fortsetter på samme dose bemfola/menopur. Ny kontroll mandag, håper på en dato for uttak snart:wacky:
Spennende tider. Virker som vi er i litt samme situasjon, siden du også fikk avbrutt sist pga. få follikler. Har du også lav amh? Håper på gode nyheter for deg på mandag. :) Forrige forsøk hadde jeg bare 3 store nok follikler på alle kontroller, men jeg fikk likevel 6 egg ut. Så heldigvis kan dette ta seg opp!

Spennende tider. Virker som vi er i litt samme situasjon, siden du også fikk avbrutt sist pga. få follikler. Har du også lav amh? Håper på gode nyheter for deg på mandag. :) Forrige forsøk hadde jeg bare 3 store nok follikler på alle kontroller, men jeg fikk likevel 6 egg ut. Så heldigvis kan dette ta seg opp!
Ja, har 6 i amh.. Er vel ikke så veldig mye det også er jeg 35 år.. Håper det henger seg på noen til og at sluttresultatet blir bra :) Lykke til mandag du også :)

Ultralyd siste uka i august så håper det blir innsett på oss i beg av september da!! Noen som har prøvd akupunktur på insett dagen?

Tusen takk! ❤️ Gikk rett i kjelleren i går, men det går litt bedre i dag. Det blir ny kontroll på mandag. Legen mente løpet ikke var kjørt ennå, men jeg forbereder meg mentalt på at det kan bli avbrutt. Må si jeg ikke liker å gå på så høy dose, men hvis det hjelper, er det jo verdt det.
Så spennende til mandag! Håper så inderlig! Du har brukt opp kvota di med dårlige nyheter nå altså. :confused:
Skjønner godt du ikke liker å måtte ta så høy dose, den stakkars kroppen får gjennomgå, men man prøver jo alt :love7

Mange gode tanker sendes din vei :love2

Da jeg var på samtale på klinikken for en uke siden så kom temaet eggdonasjon opp, kjenner at jeg ikke helt klarer tenke på det nå, og samboeren vil ikke prate om det, han sier vi må fokusere på forsøket vi skal gjennom i oktober. Jeg skal jo ta endometrio testen i begynnelsen av sept selv om legen mener de ikke kommer til å finne noe. Hun er fast bestemt på at det er eggkvaliteten selv om jeg får ut en del egg så er det bare 1 som overlever til blasto så i mitt hode så er det nesten slik at er det noe vits i å gjennom siste forsøk eller bare prøve overtale samboeren til eggdonasjon med en gang
Jeg hadde nok forsøkt siste forsøket også :Heartred men skjønner du synes det er tøft etter alle rundene du har hatt med dårlig resultat.
Men du ble jo gravid i begynnelsen av året, så det GÅR an :Heartred Tar du noen tilskudd eller er det noe du kunne prøvd å ta? Q10 tilskudd feks?

Sender deg iallefall en stor klem, det er tøft dette her:Heartred

Er helt i sjokk, kan nesten ikke fatte at dette er sant :Heartred Nå må det bare klore seg fast. Sist jeg var gravid mistet jeg i uke 8.
Uansett, jeg heier på alle dere som fortsatt venter på egguttak, innsett eller hcg stigning :smiley-bounce016

Vedlegg

• 33AD7B67-B7F3-41FB-AABB-450382FDD44C.jpeg
    33AD7B67-B7F3-41FB-AABB-450382FDD44C.jpeg
    253,2 KB · Visninger: 116
Er helt i sjokk, kan nesten ikke fatte at dette er sant :Heartred Nå må det bare klore seg fast. Sist jeg var gravid mistet jeg i uke 8.
Uansett, jeg heier på alle dere som fortsatt venter på egguttak, innsett eller hcg stigning :smiley-bounce016
Så fantastisk å se! Gratulerer så myyyye! :love7 Håper, håper, håper at denne spiren holder hele veien!

Jeg hadde nok forsøkt siste forsøket også :Heartred men skjønner du synes det er tøft etter alle rundene du har hatt med dårlig resultat.
Men du ble jo gravid i begynnelsen av året, så det GÅR an :Heartred Tar du noen tilskudd eller er det noe du kunne prøvd å ta? Q10 tilskudd feks?

Sender deg iallefall en stor klem, det er tøft dette her:Heartred
Ja ❤️men er litt der at da jeg snakket med spiren sist uke så prøver jeg å legge bak meg de ubehagelige opplevelsene jeg hadde med Porsgrunn så jeg prøver liksom å tenke at jeg startet ved spiren i stedet da jeg ble møtt på en helt annen måte der ❤️ jeg har q10 hjemme og glucophage (metformin) og myo inositol men klinikken mener det ikke har noe effekt ❤️ tusen takk fine du ❤️❤️

Gratulerer så mye❤️ Krysser fingrene for at du lykkes denne gangen.

Så fantastisk å se! Gratulerer så myyyye! :love7 Håper, håper, håper at denne spiren holder hele veien!
Takk det håper jeg også! Når er det vanlig å dra til legen å sjekke hcg stigning? Er jo enda en uke til jeg skal si fra til St.Olavs at testen er positiv :)

Gratulerer så mye!! <3 <3 Sender de beste ønsker din vei, og krysser alt jeg har for at spiren klorer seg fast! <3

Back
Topp