August 2022

Takk! Ja håper inderlig det. :Heartred

Det er litt sprøtt for dette blir kanskje siste forsøk. Og hvis det ikke går skal vi tilbake til hverdagen og bare fortsette som vanlig. Da er ivf eventyret over!
Det er rart å tenke på.
Tenker masse på dere alle sammen. :Heartred

Takk! Ja håper inderlig det. :Heartred

Det er litt sprøtt for dette blir kanskje siste forsøk. Og hvis det ikke går skal vi tilbake til hverdagen og bare fortsette som vanlig. Da er ivf eventyret over!
Det er rart å tenke på.
Tenker masse på dere alle sammen. :Heartred
Da håper jeg ekstra for en lykkelig slutt på det eventyret❤️

Herregud for en Berg og dalbane dette er! :blackeye: :nailbiting: Vært på UL nå. Kunne ikke se noe sikker hjerteaktivitet på UL, men han mente han såvidt kunne se noe bevegelse og at det er så tidlig at man ikke alltid kan se hjertet på dette tidspunktet. Størrelsen så ut til å stemme med antall uker. Han synes det så lovende ut, men kunne ikke garantere noe. Det så ut som det var rester etter en tvilling som var gått til grunne på et veldig tidlig tidspunkt, og at det kunne ha krøllet til med hcg. (Skjønner ikke helt det med så lav hcg hele veien men) Fikk ny time fredag neste uke.

Herregud for en Berg og dalbane dette er! :blackeye: :nailbiting: Vært på UL nå. Kunne ikke se noe sikker hjerteaktivitet på UL, men han mente han såvidt kunne se noe bevegelse og at det er så tidlig at man ikke alltid kan se hjertet på dette tidspunktet. Størrelsen så ut til å stemme med antall uker. Han synes det så lovende ut, men kunne ikke garantere noe. Det så ut som det var rester etter en tvilling som var gått til grunne på et veldig tidlig tidspunkt, og at det kunne ha krøllet til med hcg. (Skjønner ikke helt det med så lav hcg hele veien men) Fikk ny time fredag neste uke.
Snakker om berg- og dalbane! Da håper vi alt vi kan for at han hadde rett i at dette er lovende! Og du kan i det minste legge fra deg frykten for exu❤️

Aaaaahh herregud dette er alt for mye spenning bare fra sidelinjen - det må være utrolig stressende å stå i denne usikkerheten ❤️ Men det høres jo forsiktig lovende ut! Jeg har også hørt at hcg kan gå opp og ned når man mister en tvilling. Heie heie lille embryo!! :smiley-angelic001

Ååå så gode nyheter Sofia! Alt er ikke a4 og ingen like resultater! Håper så inderlig for deg! :Heartred

Denne ventingen gjør meg gal. Jeg takler dårlig å ikke vite hva som skjer med de små inne på labben. :confused: Turte ikke å kjøpe tur-retur på båten i tilfelle dårlige nyheter på mandag. Blir det dårlige nyheter så får jeg hoppe av båten før jeg kommer til Bergen og dra hjemover igjen.

Jeg er helt satt ut. Har virkelig null symptomer denne gangen. Men her er dagens tester (9 dpo, de to nederste fra i morges, første og andre urin, de to øverste fra i går kveld, tilnærmet blenda). Kan dette være mirakelegget vårt? :love7 :nailbiting:

Vedlegg

• 16E54621-B79F-42A1-A8FD-748B98840630.jpeg
    16E54621-B79F-42A1-A8FD-748B98840630.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 139
Ser ut som dette ikke går veien. Blendahvit test i dag. Skal ta blodprøve i morgen. Kjenner på skuffelsen, men merker også at jeg har kommet så langt i det gamet her, at det mer føles som en bonus hvis det skulle gå veien. Har ett fryseforsøk til på lur, og mye mulig det blir siste forsøk..

Jeg er helt satt ut. Har virkelig null symptomer denne gangen. Men her er dagens tester (9 dpo, de to nederste fra i morges, første og andre urin, de to øverste fra i går kveld, tilnærmet blenda). Kan dette være mirakelegget vårt? :love7 :nailbiting:
Ååååh jeg ser lett streken! Mirakelegget har fest seg!!! Krysser alt for god utvikling videre, nå skal det være deres tur ❤️❤️❤️

Jaaaaa!!! Åherlighet nå ble jeg glad :wav Klamre deg fast nå da, lille spire:Heartred
Som jeg unner dere at dette skal gå veien! Tenk om det ene egget virkelig skulle være gullegget da :love7

Denne ventingen gjør meg gal. Jeg takler dårlig å ikke vite hva som skjer med de små inne på labben. :confused: Turte ikke å kjøpe tur-retur på båten i tilfelle dårlige nyheter på mandag. Blir det dårlige nyheter så får jeg hoppe av båten før jeg kommer til Bergen og dra hjemover igjen.
De vente-dagene mellom uttak og innsett er virkelig det verste altså! Det er uutholdelig! Sender deg mange gode tanker og klemmer :love7

Ser ut som dette ikke går veien. Blendahvit test i dag. Skal ta blodprøve i morgen. Kjenner på skuffelsen, men merker også at jeg har kommet så langt i det gamet her, at det mer føles som en bonus hvis det skulle gå veien. Har ett fryseforsøk til på lur, og mye mulig det blir siste forsøk..
Sender deg en stor klem og gode tanker :Heartred Det er så vondt når det ikke går veien:sad010Håper dere kan komme fort i gang med fryseforsøk og at den sitter neste gang:smiley-angelic001

Ååh, hurra!! Dette ser da veldig lovende ut:D

Dette ser jo veldig bra ut! :D Klamre deg fast nå lille spire!!

Åh, 2 dager etter innsett og jeg føler også at ventetiden er helt uutholdelig! Går og stresser og kjenner etter symptomer selv om jeg vet at det er alt for tidlig for å kjenne noe ennå, og at det jeg eventuelt måtte kjenne sikkert bare er pga Cyclogest :( :( :( Og jeg er så nervøs og håper så veldig at dette blir baby!

❤️❤️❤️

Definitivt strek der ja! Fantastisk! :) Nå må du bare klamre deg fast, lille egg! ❤️❤️

Back
Topp