August 2022

Kjenner dere noe der nede et par dager etter innsett? Er det pga progesteron kansje at det skjer noe der nede :)
Jeg har kjent aktivitet der nede fra helt tidlig av, i form av sammentrekninger, verking, stikking ut mot eggstokkene osv. Jeg har vært gravid etter alle innsett (kjemisk første gangen). Om det er progesteronet som gjør det eller om det er tidlige symptomer er ikke så godt å vite, men det er iallefall ikke et dårlig tegn :)

Æsj jeg blir kokko av Cyclogest. Jeg har en stygg hoste og den kommer jo da fykende ut igjen. :facepalm: :laughing002 Ikke så greit å dytte den oppi når den er halvt i oppløsning. Haha ikke småtteri vi skal gjennom for å få til baby altså.
Men Cyglogest er sååå mye bedre en Lutinus!

Håper det går din vei idag.
Jeg skal selv til legen for å se om jeg kan bli sykemeldt men jeg redd han sier nei. :confused1
Takk:Heartred
Lykke til hos legen, det burde ikke være noe problem. Når det til og med finnes egen sykemeldingsgrunn for IVF, så bør de skjønne at vi trenger det innimellom :Heartred

Det bør han ikke si nei for.. Legen min er veldig forståelsefull,det er veldig slit psykisk og dette! Håper det går bra og at du får sykemelding :Heartred trenger litt ro mens dette står på og sånn at du kan gjøre ting du syns er gøy og kan kose deg med!

Takk:Heartred
Lykke til hos legen, det burde ikke være noe problem. Når det til og med finnes egen sykemeldingsgrunn for IVF, så bør de skjønne at vi trenger det innimellom :Heartred
Det bør han ikke si nei for.. Legen min er veldig forståelsefull,det er veldig slit psykisk og dette! Håper det går bra og at du får sykemelding :Heartred trenger litt ro mens dette står på og sånn at du kan gjøre ting du syns er gøy og kan kose deg med!
Takk det gikk bra! Han var forståelsesfull. Var bare at jeg hadde sendt melding bare tidligere i uka og da mente han at vi måtte snakke om det. Men han så nå hvor sliten jeg er :Heartpink Nå kan jeg fokusere på å slappe av i stede og gjøre Meg klar til nytt uttak og forhåpentlig et godt resultat!:Heartpink

Ble ikke mye klokere etter UL o_O
Han så hjerteslag, men kunne ikke si noe mer enn det fordi det var vanskelig å måle noe. Han synes også fosteret hadde vokst litt mindre enn forventet, for det var bare 6mm.
Fikk ny time fredag neste uke. Han sa det kunne være jeg fikk en blødning før det, men det kunne også være jeg ikke fikk det. :banghead:
Og at det er biologi og ikke matematikk, så fordi om størrelsen var litt mindre og hcg litt lavt så trengte det ikke bety at det ikke kom til å gå. Men det KAN bety det også :nailbiting:
Bare å gjøre seg klar for nok ei uke i limbo :confused005

Han så hjerteslag, men kunne ikke si noe mer enn det fordi det var vanskelig å måle noe. Han synes også fosteret hadde vokst litt mindre enn forventet, for det var bare 6mm.
Fikk ny time fredag neste uke. Han sa det kunne være jeg fikk en blødning før det, men det kunne også være jeg ikke fikk det. :banghead:
Og at det er biologi og ikke matematikk, så fordi om størrelsen var litt mindre og hcg litt lavt så trengte det ikke bety at det ikke kom til å gå. Men det KAN bety det også :nailbiting:
Åå, så forferdelig sted å være!
Jeg skal sende deg massevis av gode tanker og håp, og krysse både fingre og tær for at dette går bra ❤️❤️
Tenker på deg!

For et svar!!! ❤️ Tenker utrolig mye på deg i limboland. For et vanskelig sted å være ❤️

Nei uff.. så utrolig dumt du ikke kunne få et ordentlig svar i dag. Er grusomt å gå sånn og være bekymret. Håper du til slutt får gode nyheter. ❤️

Herregud, for en påkjenning! :arghh:Fy søren, du er sterk❤️ Sender deg en kjempestor klem!

Nå er jeg helt skjelven. Hcg var på 185 i dag! :happy093Jeg kan virkelig ikke fatte at jeg er gravid. Alt dette snakket om at «det trengs bare ett gullegg» - her er beviset på at noen ganger ER det faktisk sant!:sad010:sad010:sad010
Gratulerer så mye!!! ❤️❤️ DEILIG med noen slike bevis også! :D

Nå er jeg helt skjelven. Hcg var på 185 i dag! :happy093Jeg kan virkelig ikke fatte at jeg er gravid. Alt dette snakket om at «det trengs bare ett gullegg» - her er beviset på at noen ganger ER det faktisk sant!:sad010:sad010:sad010
Fantastisk kjære deg :Heartred krysser alt for at gullegget holder helt til mål:love7

Da kan jeg settes opp som ikke gravid☹️ Men det blir nytt forsøk allerede i oktober. Og da hørtes det ut som stoffskifte mitt ville bli nøye fulgt opp av endokrinologen. Kan jo være at det er det som skal til for lykkes. Er dermed bitte litt optimistisk.
Det var leit! Lykke til i oktober! ❤️ Jeg tror at riktig medisinering av stoffskifte kan ha stor betydning, krysser fingrene!!

Hei alle. Da har jeg akkurat vært på min 3. Ultralyd for å sjekke folliklene.. 1. Hadde de vokst litt lite, 2. Fant væske og var redd for overstimulering, 3. I dag, alt så fint ut, men ville stimulere meg 1 ekstra dag, så totalt 15 dager stimulering:dead: Og skal sette ovitrelle og gonapeptyl sammen på søn og uttak på tirsdag.. Fy for en berg og dalbane.

Da kan jeg settes opp som ikke gravid☹️ Men det blir nytt forsøk allerede i oktober. Og da hørtes det ut som stoffskifte mitt ville bli nøye fulgt opp av endokrinologen. Kan jo være at det er det som skal til for lykkes. Er dermed bitte litt optimistisk.
Så trist at det ikke gikk denne gangen. Men bra du slipper å vente lenger, krysser alt for at bedre oppfølging vil gjøre utslaget. Håper du gjør noe fint for deg selv denne helgen❤️

Back
Topp