Sandy01
Forelsket i forumet
Takk! Gru gleder meg.Så spennende! Håper flere egg blir med og at du får ut noen av flott kvalitet![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Gru gleder meg.Så spennende! Håper flere egg blir med og at du får ut noen av flott kvalitet![]()

Fortsatt svak strek, men det er bittebittelitt sterkere enn i går. Nå ser jeg den 25mlu testen bedre, så det er fortsatt økning i hcg selv om det går saktere enn hva jeg synes er greit. Det kan jo være at babyplan testene ikke egentlig er så gode som make sure sine. Jeg testa med make sure forrige gang. Angrer sånn på at jeg ikke kjøpte inn mer av dem. Det tar en uke å få i posten og det er langt til nærmeste by som har butikk der man kan få kjøpt det. Så da får jeg bare fortsette å teste og se om det går bra.Håper det gikk bra med testen i morges. Tenker på deg!![]()
Jeg kan ikke si at jeg vet hvordan du har det, for jeg kan bare gjette hvordan det må være å ha gått den lange, tunge veien du har gått og så oppleve nok en nedtur. Men jeg synes følelsene dine høres veldig normale ut.En liten oppdatering herifra.
Hadde hcg på 10 torsdag for 11 dager siden og har enda ikke fått en blødning. Er så megafrustrerende at det blir skikkelig kluss når det uansett ikke går veien. Det har vært noen fryktelig tunge dager og sliter veldig med å se at dette noensinne skal ende godt. Er egentlig litt tortur å lese på forum, fordi selv om jeg unner alle å lykkes så blir min egen ulykke så ekstra tydelig oppi det hele.
Klinikken er et mareritt å få kontakt med også. Sto på ringeliste i tre dager før de ringte opp igjen. Var jo lettere å få tak i st Olavs faktiskmen, blir primolut nå da i det minste..
Jeg har kun brukt Make sure de siste rundene og opplever dem som mer pålitelige mtp skyggestreker enn Babyplan ihvertfall. Men tidlig stigning er vanskelig å vurdere og også så individuelt. Krysser alt for deg!Fortsatt svak strek, men det er bittebittelitt sterkere enn i går. Nå ser jeg den 25mlu testen bedre, så det er fortsatt økning i hcg selv om det går saktere enn hva jeg synes er greit. Det kan jo være at babyplan testene ikke egentlig er så gode som make sure sine. Jeg testa med make sure forrige gang. Angrer sånn på at jeg ikke kjøpte inn mer av dem. Det tar en uke å få i posten og det er langt til nærmeste by som har butikk der man kan få kjøpt det. Så da får jeg bare fortsette å teste og se om det går bra.
En liten oppdatering herifra.
Hadde hcg på 10 torsdag for 11 dager siden og har enda ikke fått en blødning. Er så megafrustrerende at det blir skikkelig kluss når det uansett ikke går veien. Det har vært noen fryktelig tunge dager og sliter veldig med å se at dette noensinne skal ende godt. Er egentlig litt tortur å lese på forum, fordi selv om jeg unner alle å lykkes så blir min egen ulykke så ekstra tydelig oppi det hele.
Klinikken er et mareritt å få kontakt med også. Sto på ringeliste i tre dager før de ringte opp igjen. Var jo lettere å få tak i st Olavs faktiskmen, blir primolut nå da i det minste..
Fikk ut totalt 13 egg, men rundt halvparten er nok ikke moden da de var for små sa de. Nå har jeg bare lyst til å gå å legge meg for å våkne opp til tlf om antall befruktet i morgen
Sånn, måtte bare få luftet den positive overraskelsen!Så bra! Både med tanke på smerter og antall egg ut. Da er det bare å krysse fingrene for at gullegget er blant demAltså, jeg er helt overrasket over uttaket i dag. Det var jo ikke vondt i det hele tatt, var akkurat som en ultralydundersøkelse, litt pressende følelse når de gikk fra ene til andre siden, og litt press når de satt bedøvelsen, men INGEN smerte, skjønner ingenting jegFikk ut totalt 13 egg, men rundt halvparten er nok ikke moden da de var for små sa de. Nå har jeg bare lyst til å gå å legge meg for å våkne opp til tlf om antall befruktet i morgen
Sånn, måtte bare få luftet den positive overraskelsen!
Hvordan gikk det i dag? Ble litt overrasket over at legen syntes disse verdiene var lave. Da jeg fikk telefon fra Riksen 14 dpo sa de at de ville se over 70 i verdi den dagen. Før har jeg trodd 100 var en typisk grense for hva som lover godt (selv om det kan gå fint med lavere verdi også). Du må jo ha vært over begge deler 14 dpoLegen er ikke fornøyd med hCG-prøvene mine, så må ta en ny i morgen. Det ser jo ut som stigning? Hun sa stigningen var grei (ganske nøyaktig dobling på 48 timer), men verdiene var for lave. 67 13 DPO og 166 15 DPO. Med sønnen min hadde jeg 153 13 DPO og 1500 17 DPO. Så vi får se hva som skjer i morgen![]()
Fantastisk - vel overstått! Hvil godt, så håper jeg du våkner til gode nyheter i morgenAltså, jeg er helt overrasket over uttaket i dag. Det var jo ikke vondt i det hele tatt, var akkurat som en ultralydundersøkelse, litt pressende følelse når de gikk fra ene til andre siden, og litt press når de satt bedøvelsen, men INGEN smerte, skjønner ingenting jegFikk ut totalt 13 egg, men rundt halvparten er nok ikke moden da de var for små sa de. Nå har jeg bare lyst til å gå å legge meg for å våkne opp til tlf om antall befruktet i morgen
Sånn, måtte bare få luftet den positive overraskelsen!

Herregud, for en nydelig oppdatering! Så utrolig gøy med hjemmelaget spire! Gratulerer så myeEn liten oppdatering her:
Måtte jo avbryte fryseforsøket i august fordi jeg hadde fått positiv EL-test på «feil» dag.
Vi la derfor inn aksjer i siste liten, og jammen sitter jeg ikke her med positive tester.
Føles helt villt…
Jeg håper denne holder denne gang.
Jeg følger med og heier masse på dere andre!!
Masse masse lykke til!
Denne skal klamre seg godt fast!Takk! Ja, veldig overraskende, men veldig gøy!Herregud, for en nydelig oppdatering! Så utrolig gøy med hjemmelaget spire! Gratulerer så myeDenne skal klamre seg godt fast!
Oi, jeg skreiv feil, det var 133 15 DPO!Hvordan gikk det i dag? Ble litt overrasket over at legen syntes disse verdiene var lave. Da jeg fikk telefon fra Riksen 14 dpo sa de at de ville se over 70 i verdi den dagen. Før har jeg trodd 100 var en typisk grense for hva som lover godt (selv om det kan gå fint med lavere verdi også). Du må jo ha vært over begge deler 14 dpo![]()
Tusen hjertelig takkFantastisk - vel overstått! Hvil godt, så håper jeg du våkner til gode nyheter i morgen![]()

Da håper jeg på gode nyheter for deg i dagOi, jeg skreiv feil, det var 133 15 DPO!
Men ja, både 70 og 100 burde være innenfor rekkevidde 14 DPO
Jeg vet ikke enda hvordan det gikk, måte vente en evighet før jeg fikk komme inn, så måtte to personer stikke tre ganger hver før det kom noe som helst, så det ble så sent at de rakk ikke sende prøven.. Så må vel bare vente vente vente
Har sett mange som har hatt lavere verdier enn meg som det har gått helt fint med, så må jo bare håpe og tro at det kan gå. Symptomer er det hvertfall nok av![]()

Herlighet, så fantastisk! Heier på det lille mirakeletEn liten oppdatering her:
Måtte jo avbryte fryseforsøket i august fordi jeg hadde fått positiv EL-test på «feil» dag.
Vi la derfor inn aksjer i siste liten, og jammen sitter jeg ikke her med positive tester.
Føles helt villt…
Jeg håper denne holder denne gang.
Jeg følger med og heier masse på dere andre!!
Masse masse lykke til!

Jaaaaa! Så fantastisk!