August 2022

Kontroll i morgen, spent på om de er opptatt av vekta og om jeg må veie meg. Har lagt på meg litt i sommer så har jobbet så for å komme med ned til vekten jeg oppga, er 1 kg over nå, men bmi er 28 så er jo innafor. Overtenker nok, men føler de alltid var så opptatt av vekt sist. Det er jo 6 år siden og jeg er 4 kg mindre nå en da. Uansett så har jeg hatt en del slim i dag og håper det er positivt og føler litt stikk i eggstokkene innimellom. Det bli spennende:nailbiting:

Kontroll i morgen, spent på om de er opptatt av vekta og om jeg må veie meg. Har lagt på meg litt i sommer så har jobbet så for å komme med ned til vekten jeg oppga, er 1 kg over nå, men bmi er 28 så er jo innafor. Overtenker nok, men føler de alltid var så opptatt av vekt sist. Det er jo 6 år siden og jeg er 4 kg mindre nå en da. Uansett så har jeg hatt en del slim i dag og håper det er positivt og føler litt stikk i eggstokkene innimellom. Det bli spennende:nailbiting:
Bare henvis til egne regler om bmi dersom de pirker, ikke la deg pille på :-) du er godt innafor

BKNO - 36 - 1 baby - Danmark - 4 - Bemfola (1forsøk) Menopur (siste forsøk) (Fikk ut 6 egg alle gangene, men ingen overlevde... er derfor litt bekymret - føler at alle rundt meg blir gravide, men ikke meg) -Ny oppstart blir en gang i 2023 (Venter på sæddonor).
Velkommen hit! Men forstår jeg deg riktig at du nå ikke er i forsøk, men venter på ny oppstart i 2023? Denne månedstråden er nemlig ment for de som har forsøk nå i august. ;)

Aldri hørt man må veie seg før sprøyte oppstart men da tror jeg jeg skal gjøre det neste gang nå ❤️
Gynekologen min i Bergen (samarbeider med st.Olavs) mener alltid jeg må veie meg før oppstart sprøyter og veies på nytt igjen etter uttak/innsett pga det kan være tegn på overstimulering dersom jeg går mye opp i vekt akkurat de dagene. Har bare tenkt at det var vanlig prosedyre jeg :)

Lykke til på kontroll :Heartred
Du er jo godt innafor BMI-grensa, så da er det jo veldig unødvendig av dem å pirke på vekta og å lage unødig stress for deg:banghead:

Dette var meg i morges når jeg gikk på vekta: :eek: fra syklusdag 1 til 10 har jeg gått opp 4.4 kg! Flere som sliter med dette under stimulering? Jeg regner med det er vann, jeg har jo ikke gjort eller spist det som skal tilsi over 4 kg vektøkning. Galskap. Ikke rart jeg føler meg pløsete.
Jeg gikk opp 2,5 kilo under simuleringen på kort protokoll Jobber med å gå ned igjen i vekt før neste forsøk. :bag:

Avbrutt:( bare en stor nok eggpose så de ville ikke kaste bort et forsøk på det og jeg skjønner det, men dette var dritt.. når kan jeg forvente mens etter synarela og bemfola? Starter med kort protokoll på neste blødning..
Nei så utrolig kjedelig og frustrerende :( hvor stor var follikelen og fikk du ovitrelle?

Nå ble det gode nyheter for meg, etter kaoset med timeavtalen på tirsdag. Sykepleieren beklaget veldig på at vi ikke hadde fått beskjed om avlyst time, og svarte på alle mine spm ang SA og neste forsøk osv. De er klare for å starte med fryseforsøk med en gang mensen kommer. Så det kan hende det blir forsøk på slutten av august. Krysser fingrene for at TR kommer snaaaart!! :)

Avbrutt:( bare en stor nok eggpose så de ville ikke kaste bort et forsøk på det og jeg skjønner det, men dette var dritt.. når kan jeg forvente mens etter synarela og bemfola? Starter med kort protokoll på neste blødning..
Ånei! Føler sånn med deg - avbrutt er noe skit! ❤️Håper du bare hadde uflaks med denne syklusen. Fikk selv avbrutt pga. kun en stor nok eggpose i fjor, men på forsøket etter fikk jeg ut 6 egg og fikk innsett av en blasto. Heier på neste runde!

Nå ble det gode nyheter for meg, etter kaoset med timeavtalen på tirsdag. Sykepleieren beklaget veldig på at vi ikke hadde fått beskjed om avlyst time, og svarte på alle mine spm ang SA og neste forsøk osv. De er klare for å starte med fryseforsøk med en gang mensen kommer. Så det kan hende det blir forsøk på slutten av august. Krysser fingrene for at TR kommer snaaaart!! :)
Så fint å høre! Heia tanta! :happy093.

Back
Topp