August 2022

Etter en Berg- og dalbanedag i dag har jeg nå satt Ovitrelle og klar for inseminasjon i morgen :love7
På UL var det en fin tre-sjiktet slimhinne på 11 mm, men dessverre to folikler på 19 mm, og en på 22 mm.
Var så irritert på klinikken, HVER gang jeg har tatt 2 stk Letrozol så har jeg fått 3-5 eggposer, men de ville likevel at jeg skulle det. Derfor var jeg både sinna og lei meg etter UL.
Gikk i kjelleren og var 100% overbevist om at det ble avbrutt IGJEN, men så hadde legene diskutert på klinikken og kommet frem til at vi kunne gjøre IUI likevel :love7
Så glad for å lese at den turbulente dagen ender med at dere får en sjanse denne måneden! Heier sånn på dere❤️

Etter en Berg- og dalbanedag i dag har jeg nå satt Ovitrelle og klar for inseminasjon i morgen :love7
På UL var det en fin tre-sjiktet slimhinne på 11 mm, men dessverre to folikler på 19 mm, og en på 22 mm.
Var så irritert på klinikken, HVER gang jeg har tatt 2 stk Letrozol så har jeg fått 3-5 eggposer, men de ville likevel at jeg skulle det. Derfor var jeg både sinna og lei meg etter UL.
Gikk i kjelleren og var 100% overbevist om at det ble avbrutt IGJEN, men så hadde legene diskutert på klinikken og kommet frem til at vi kunne gjøre IUI likevel :love7
Åh heier sånn på dere ❤️❤️

Vi bor i Kristiansand, så nærmeste private klinikk er Stavanger, så vi går til Hausken i Stavanger.
Skulle hatt IUI der i mai også, men den ble avbrutt. Har hatt 4 IUI i Porsgrunn også, og en avbrutt der også. Eneste ganga jeg ble gravid var første IUI i Porsgrunn i august 2020.

Har som sagt ikke veldig troa, men da min mann ikke får utløsning ved samleie og vi ikke får svømmerne hans inn i meg så har vi bestemt å bruke penger på dette for at jeg skal klare å holde ut all ventetiden i Porsgrunn. Da føler jeg vi gjør NOE iallefall, selv om sjansen er liten.
Åja! egentlig litt rart at det ikke er noe nærmere eller i Kristiansand som er en så stor by.

Håper for deg hvertfall! :Heartpink Håper denne varme sommeren får det til å spire i oss alle!

Ååå huff føler med deg! Tenk at noe så naturlig skal være så vanskelig for mange av oss. :Heartred

Har ikke hatt stort å skryte av egentlig men fikk vel 8 ut første gang men ingen ble noe så 0 satt inn.
Gang 2 fikk jeg 3 hvor ett ble satt inn, de andre ble ingen ting. Men jeg ble ikke gravid.
Så fikk jeg nå 5 sist i mai, hvor 2 ble befruktet og satt inn samtidig. Da ble jeg gravid men mistet etter noen uker.
De håper vel på mer modne og flere egg nå da. :smiley-bounce016
Da håper jeg at lang protokoll kan hjelpe deg å få frem flere egg og deriblant gullegget, det ene som skal til :Heartred :Heartred Masse lykke til og håper dette går veien. Ser frem til å høre hvordan det går med lang protokoll :)

Føler veldig med deg - det er så tungt å oppleve andre få barn nesten uten å prøve mens man selv må legge inn en kjempeinnsats uten resultater. Håper det snart er din tur! ❤️
Det er noe dritt, og sånn er det bare. Men dette kan vi ikke styre selv og man må bare klare å være glade på andre sine vegne, for vi vet at det ikke er en selvfølge å bli gravid. Vi må bare holde motet oppe og støtte hverandre, sånn som du gjør :)

Nei dessverre, da samboeren hadde feber i begynnelsen av juli i forbindelse med corona så anbefalte de å vente da vi kunne risikere at det var 0 eller få spermier ved uttak. Så anbefalte å vente 72 dager etter han hadde feber ❤️
Synd at du må vente❤️ Men tross alt bedre enn et forsøk som går i vasken underveis. Håper ventetiden går fort!

I dag har jeg time hos overlegen. Dette var egentlig time til TUL, da jeg skulle vært 8/9 uker på vei. Håper hun kan gi oss en plan til videre behandling. Jeg hadde håpet på fryseforsøk i august, men jeg har ikke hatt EL etter SAen ennå, så jeg aner ikke om mensen dukker opp før september. :arghh:

Jeg tror ikke det blir fryseforsøk på meg i august allikevel :nailbiting: ❤️

Vedlegg

• 2C8B6E5F-F3DB-438A-B14F-6145ECF3315C.jpeg
    2C8B6E5F-F3DB-438A-B14F-6145ECF3315C.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 105
I dag har jeg time hos overlegen. Dette var egentlig time til TUL, da jeg skulle vært 8/9 uker på vei. Håper hun kan gi oss en plan til videre behandling. Jeg hadde håpet på fryseforsøk i august, men jeg har ikke hatt EL etter SAen ennå, så jeg aner ikke om mensen dukker opp før september. :arghh:
Åh, en sånn dato må føre med seg en del følelser. Håper det blir en god time tross alt❤️ Så kjedelig å vente på å få syklus i gang igjen. Krysser fingrene for at EL er like rundt hjørnet!

Åh, for en pangstart på august! Gratulerer så mye!! :love7 Så utrolig gøy! Vet du hvor mange dpo du er?
Tusen takk, jeg er så glad og redd på samme tid! ❤️ Hadde gitt opp håpet om at vi skulle klare det selv. Nå håper jeg bare at frøet holder seg godt fast, har en historie med kjemiske.

Jeg satte ovitrelle, så basert på EL 36 t etter sprøyta er jeg 10dpo i dag :love017

Tusen takk, jeg er så glad og redd på samme tid! ❤️ Hadde gitt opp håpet om at vi skulle klare det selv. Nå håper jeg bare at frøet holder seg godt fast, har en historie med kjemiske.

Jeg satte ovitrelle, så basert på EL 36 t etter sprøyta er jeg 10dpo i dag :love017
Da krysser jeg alt for at denne spiren holder hele veien. ❤️ Positiv digital rundt 10 dpo er iallefall et flott utgangspunkt for at dette skal gå bra!

Er det «enkelt» å prøve på egenhånd med ovitrelle. Må man gjennom klinikken da?

Back
Topp