Så utrolig gøy Kaffekoppen GratulererJeg tror ikke det blir fryseforsøk på meg i august allikevel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig gøy Kaffekoppen GratulererJeg tror ikke det blir fryseforsøk på meg i august allikevel
Tusen takk, jeg håper det går hele veien denne gangenOioioi, så spennende! Er dette første gang dere blir gravide på egenhånd? Dette er trolig ikke kjemisk, om du bare er 10 dpo og allerede får utslag på digital!! Krysser fingrene for deg! ❤
Tusen takkGratulerer!! Ble det naturlig?
Så deilig! Dt er min drøm å få det til sånn. Kan man gjøre det via gyno uten å gå gjennom klinikken?Tusen takk
Ja, det ble jaggu meg det! Eller, med god hjelp av letrozol og ovitrelle
Jeg hadde time på syklusdag 10 for å sjekke follikkelstørrelse, for ovitrelle skal settes "på riktig tidspunkt", så gyn må vite at egget mest sannsynlig et modent. Men utover den ultralyden er det ganske enkelt, ja!Er det «enkelt» å prøve på egenhånd med ovitrelle. Må man gjennom klinikken da?
Tusen takk for det!!Så utrolig gøy Kaffekoppen Gratulerer
Da er det et alternativ hvis dt ikke går denne gangen med lang protokollJeg hadde time på syklusdag 10 for å sjekke follikkelstørrelse, for ovitrelle skal settes "på riktig tidspunkt", så gyn må vite at egget mest sannsynlig et modent. Men utover den ultralyden er det ganske enkelt, ja!
Edit: Svarer på spørsmålet på den andre posten også jeg. Jeg gikk ikke via St.Olavs for ovitrelle nå i sommer, men privat gynekolog! Så det går fint an, ja
Ja takk Selv om det er fryktelig usikkert enda. Men per i dag er jeg gravidSkal jeg flytte deg til gravid, @Kaffekoppen ?
Hva? Det er lov å bli syk, men da må jo noen andre overta pasientene :ODa var jeg på sykehuset, og det ser ut som at legen ble syk i går kveld og timen min avlyst i dag tidlig, uten at jeg fikk beskjed. Nå føler jeg meg rett ogslett forlat midt i behandlingen... Ser sånn ut at seksjonen ikke har fått med seg at jeg hadde SA i juli, ettersom de har vært sommerstengt. Så jeg har ikke fått noe oppfølging eller informasjon siden jeg ble gravid i juni. (Nå skjønner jeg altså folk prøver privat mellom forsøkene hos det offentlige. Men vi har dessverre ikke råd til det.)
Opprinnelig var dette time til TUL, men jeg mistet 6+4 mens jeg var på ferie i Spania. Dette har de ikke fått med seg fordi ingen har lest mine meldinger på Helsenorge ennå... Så jeg hadde håpet på litt info om hva planen er nå, og kanskje også sjekket om alt er ute av livmoren osv. siden jeg gjennomgikk medisinsk abort på legevakten i utlandet. Vi har 2 embryo igjen på frys og vi ønsker innsetting så snart det er fysisk mulig.Hva? Det er lov å bli syk, men da må jo noen andre overta pasientene :O
Hva slags legetime skulle du @SommerSolsikke?
Hei igjen Sandy! Me gjekk rett privat pga alder og låg AMH. Hadde først tre forsøk hos Hausken der eg blei gravid på siste forsøk, men mista dessverre i MA. Hadde høyrt veldig mykje bra om OLGA, me valgte å dra dit pga ekspertisen deira og at det går an å få PGT-A der (gentesting av embryo) + at dei faktisk tilbyr Live Birth Guarantee om ein kvalifiserer for garantipakke. Fekk garantipakke med fire forsøk med eigne egg. Garantipakka kostar mykje (200.000), men dette inkluderer alt unntatt medisinar og ultralydundersøkingar i Norge, og me hadde fått alle pengane tilbake om det ikkje hadde blitt baby. Dessverre litt meir krevande å dra dit no pga den grusomme krigen og sanksjonar mot Russland, men det er fortsatt mange som reiser både frå Sverige og Norge og andre land. Uansett, masse lykke til!Oi usj da. Nå gruer jeg meg til spray. Men takk for heads up.
Dro dere dit etter en den forsøk offentlig i norge? Er det rimeligere der?
Okei skjønner nei sjansen er nok veldig liten her også unsett men ja …
Så utrolig kjipt! Du fikk altså ingen time i det hele tatt i dag?? Skjønner veldig godt at du hadde ønsket å få vite hva som blir neste plan og også å sjekke at alt er i orden. Medisinsk abort på utenlandsk legevakt høres utrolig stressende ut!Opprinnelig var dette time til TUL, men jeg mistet 6+4 mens jeg var på ferie i Spania. Dette har de ikke fått med seg fordi ingen har lest mine meldinger på Helsenorge ennå... Så jeg hadde håpet på litt info om hva planen er nå, og kanskje også sjekket om alt er ute av livmoren osv. siden jeg gjennomgikk medisinsk abort på legevakten i utlandet. Vi har 2 embryo igjen på frys og vi ønsker innsetting så snart det er fysisk mulig.
Så spennende, lykke til! Hvordan syns du at det går med sprøyter?7 sprøyter satt allerede, dagene går fort når det er mye stress på jobb.. Huff, håper ikke alt går i vasken pga det.. kontroll fredag, nærmer seg
Takk Det går egentlig veldig bra, merker ikke så mye enda og sprøyten er veldig enkel (bemfola).Så spennende, lykke til! Hvordan syns du at det går med sprøyter?
Bemfola var min "favoritt ", om man kan si det sånn, hehe. Skulle ønske alle andre sprøytene var like brukervennlige!Takk Det går egentlig veldig bra, merker ikke så mye enda og sprøyten er veldig enkel (bemfola).