Sandy01
Forelsket i forumet
Jeg fikk utslett av fyremadel! De mente det var vanligst å få pga. den. Fikk på korsrygg mage og hals. Men gikk over etter behandlingen. Brukte klø stillende krem.Heier det bare meg som er max uheldig med å få utslett pga cyclogest? Hadde det fra januar til mai /juni og nå 1 mnd uten så har det forverret seg. Skal til legen i morgen da hydrokortison ikke fungerer
har det av og på på halsen og og utslett skorpe ved bh stroppen
Huff kjipt, håper det går greit med deg

Ja, sprøytene går bra også. Bruker bemfola, øker dosen fra i morgen og skal på kontroll fredag så er spent på den 

Håper på store fine jevne follikler for deg.
Jeg har forstått at det er delte meninger om fersk eller frys er best. En fordel med frys kan være at kroppen ikke har vært gjennom en like tøff hormonkur rett før. Dette blir min første runde med lang protokoll siden sist jeg ble gravid for 4 år siden, så jeg vet ikke hvordan kroppen vil reagere. Har hatt 3 korte protokoller, hvor 2 resulterte i innsett av 1 blasto (en negativ og en kjemisk graviditet) og 1 i avbrutt pga for få egg som utviklet seg. Jeg har lav eggreserve så har ikke høye forventninger til antall egg, men håper på minst ett av god kvalitet.
men men.. så nå er du på søskenforsøk hvis jeg forstår deg rett?
Mellom spray og sprøytestart liksom.