Nå har ikke jeg vært så alt for lenge i dette her, men er langt fra det inntrykket jeg sitter igjen med. Her har vi fått ærlige tilbakemeldinger og det er helt tydelig at de bryr seg om pasientene sine. De vil jo så klart tjene penger på det her, men de vil jo også at man skal lykkes.
Jeg tenker at det hadde jo ikke sett så bra ut om en klinikk har lav prosent som lykkes, så de vil nok si ifra hvis de ser at det faktisk ikke er mer håp. De private klinikkene har jo litt konkurranse med hverandre også som gjør at de må behandle folk ordentlig for å ikke miste kunder.
Forstår at du blir lei deg og usikker når folk snakker sånn om det. Mitt råd til deg er å snakke med klinikken om alt du tenker på og bekymring du har rundt ting. De har sett massevis av forskjellige saker og de vet at dette er tøft å stå i. Det er fryktelig vondt med all denne usikkerheten og ventingen. Det er ingen garanti for at man lykkes og så vant med å kunne styre det meste i livet vårt som vi fleste sikkert er, så blir dette ekstra tøft. Vi har absolutt null styring over det å bli gravid. Uansett hvor mye vi ønsker det, så er det så mye som spiller inn og skal klaffe. Så det eneste vi kan gjøre er å håpe og la legene gjøre sitt beste.
Vil bare gi deg en ordentlig god klem. Jeg ser veldig tydelig i alt du skriver hvor høyt du ønsker å lykkes og hvor tøft dette er for deg. Jeg er her om du trenger å lufte tanker eller bare prate.