August 2021

Hvilken dag er det vanlig å ta ultralydsjekk på? Min stimuleringsdag 10 kommer på en lørdag, dersom mensen kommer til riktig tid.

Jeg vil også anta at du skal ha UL før helgen. På mine fire uttak, har jeg hatt den første UL-en på stimulusdag 7 på tre av dem, og én gang på stimulusdag 6. Mulig jeg får litt tidligere UL pga fare for overstimulering! Jeg har alltid måttet ha minst én UL til, da :happy:

Det ser dessverre ut som at jeg har en kjemisk :( så utrolig skuffende... kan settes på ikke gravid

Nei, så kjedelig :sorry: Hvilken dpo er du nå, og hvorfor tenker du kjemisk? :Heartred

Progynova… Sikkert psykisk (håper), men jeg kjente det på formen idag på jobb at noe har endret seg ja. 10 dager til ultralyd og forhåpentligvis innsett senest fredagen i uke 34 (27.8) :)

Kjipt med utsettelse… Skal jeg fjerne deg fra listen?

Ja kan ta meg vekk inntil videre. Jeg hiver meg med på oktober tenker jeg. Jeg skal ha lang protokoll sånn at da blir det neppe noe spennende som skjer i september annet enn spray spray spray. Synes det var vanvittig mye nesespray. Jeg haaater nesespray og tar vanligvis ikke noe selv om jeg er forkjøla engang. :wtf: Ja hva gjør man vel ikke for å oppnå drømmen om baby.

Begynner virkelig bli sliten av progynova.. Min kjære spurte pent om humørsvingningene var pga de :P

Drittdag. Kan settes på avbrutt :sorry: 11 mm follikel på dag 9. Snakket med lege som ville gi meg høyere dose progynova neste gang, men jeg spurte om vi ikke kunne prøve naturlig syklus siden jeg har en som fungerer fint. Fikk lov til det, så skal ringe inn på neste mens og avtale videre.

Drittdag. Kan settes på avbrutt :sorry: 11 mm follikel på dag 9. Snakket med lege som ville gi meg høyere dose progynova neste gang, men jeg spurte om vi ikke kunne prøve naturlig syklus siden jeg har en som fungerer fint. Fikk lov til det, så skal ringe inn på neste mens og avtale videre.
Å for noe dritt :( herlig å få prøve naturlig syklus da, det er veldig deilig :)

God klem ❤️
Rart du ikke fikk naturlig til å begynne med..

Neii, så dritt :Heartred God klem til deg!

:( det var kjipt ❤️❤️ Satser på at naturlig syklus går bedre for deg… det høres jo mye behageligere ut også. Er det slikt at riksen prøver styrt først for alle?

Back
Topp