August 2016

Da kom endelig TR her, så nå er det bare å krysse fingrene for at se har tid til oss (den kom noen dager forsinket) :) dere som har vært igjennom fryseforsøk, har dere startet på tabletter på kvelden om TR kom da, eller ventet til neste morgen? Ser at det står at tablettene skal tas 3 ganger om dagen, og starte på syklusdag en :)

Så bra! :) Håper de får skvist dere inn!

Jeg spottet på kvelden før, startet med progynova morgenen etter.

Tar dere noen vitaminer under forsøket?

Jeg tar Omega 3 og Folsyre.

Kun folsyre :) Vurderer starte opp på metformin igjen. Stoppet etter en skikkelig omgangssyke :P

Whaaat er det noe som heter gravitamin?? Hihihi FOR et diggbart navn!! :D :D

I dag begynte jeg å spotte og er sjeleglad for akk nå er jeg på CD 28 det betyr at kroppen virker å ha kommet tilbake til seg selv igjen etter spiral :D forhåpentligvis er tanten her ila 2-3 dager da blir det progynova-knasking på høyt nivå ;) :D Ååh som jeg gleder meg! 1 år siden forrige innsett!!

Whaaat er det noe som heter gravitamin?? Hihihi FOR et diggbart navn!! :D :D
Er ikke så dum den altså :)
1470877064718.jpg

Samma her, også har jeg en pakke med Gravid-multivitaminer stående som jeg begynner på hvis jeg tester positivt :)

I dag begynte jeg å spotte og er sjeleglad for akk nå er jeg på CD 28 det betyr at kroppen virker å ha kommet tilbake til seg selv igjen etter spiral :D forhåpentligvis er tanten her ila 2-3 dager da blir det progynova-knasking på høyt nivå ;) :D Ååh som jeg gleder meg! 1 år siden forrige innsett!!

Nå har du venta lenge altså!! Da er det ikke rart at selv et tante-gjensyn tas gledelig i mot :p
Pleier du å tåle Progynova greit?

Jeg har tatt Nyco plus -gravid (inkluderer folsyre) siden ferskforsøket i mai :p
I tillegg tar jeg en ekstra tablett omega 3 midt på dagen om jeg husker det.

Nå har du venta lenge altså!! Da er det ikke rart at selv et tante-gjensyn tas gledelig i mot :p
Pleier du å tåle Progynova greit?
Mhmm!! ;) :D naaaah egentlig ikke.. eller det vil si det er overkommelig men får hodepine og litt trøtt.. husker ikke helt om det var noe mer bivirkning jeg pleier å oppleve, men det finner jeg ut av ila de neste ukene hehe :D

Mhmm!! ;) :D naaaah egentlig ikke.. eller det vil si det er overkommelig men får hodepine og litt trøtt.. husker ikke helt om det var noe mer bivirkning jeg pleier å oppleve, men det finner jeg ut av ila de neste ukene hehe :D

Hehe, høres litt ut som du har fortrengt det siden sist :p
Håper virkelig du kommer gjennom det med ikke altfor mange plager, du skal jo tross alt gå på de i 12 uker (forhåpentligvis) ;)

Back
Topp