mfl3
Glad i forumet
Jeg fikk beskjed om å begynne dagen etter hvis TR kom sent på kvelden![]()
Takk for svar, jeg regnet nesten ned det. Så venter til i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk beskjed om å begynne dagen etter hvis TR kom sent på kvelden![]()
Da kom endelig TR her, så nå er det bare å krysse fingrene for at se har tid til oss (den kom noen dager forsinket)dere som har vært igjennom fryseforsøk, har dere startet på tabletter på kvelden om TR kom da, eller ventet til neste morgen? Ser at det står at tablettene skal tas 3 ganger om dagen, og starte på syklusdag en
![]()
Så bra!Håper de får skvist dere inn!
Jeg spottet på kvelden før, startet med progynova morgenen etter.
Tar dere noen vitaminer under forsøket?
Jeg tar Omega 3 og Folsyre.
Jeg bruker "gravitamin"Tar dere noen vitaminer under forsøket?
Er ikke så dum den altsåWhaaat er det noe som heter gravitamin?? Hihihi FOR et diggbart navn!!![]()
![]()
Aaah takk for tipset
I dag begynte jeg å spotte og er sjeleglad for akk nå er jeg på CD 28 det betyr at kroppen virker å ha kommet tilbake til seg selv igjen etter spiralforhåpentligvis er tanten her ila 2-3 dager da blir det progynova-knasking på høyt nivå
![]()
Ååh som jeg gleder meg! 1 år siden forrige innsett!!
Jeg har tatt Nyco plus -gravid (inkluderer folsyre) siden ferskforsøket i mai![]()
I tillegg tar jeg en ekstra tablett omega 3 midt på dagen om jeg husker det.
Mhmm!!Nå har du venta lenge altså!! Da er det ikke rart at selv et tante-gjensyn tas gledelig i mot![]()
Pleier du å tåle Progynova greit?
Mhmm!!![]()
naaaah egentlig ikke.. eller det vil si det er overkommelig men får hodepine og litt trøtt.. husker ikke helt om det var noe mer bivirkning jeg pleier å oppleve, men det finner jeg ut av ila de neste ukene hehe
![]()