August 2016

Planen fremover er klar.
Jeg starter på Lutinus på fredag. De tiner 4 tredagers egg på mandag og dyrker til blasto. De vil sette inn et på onsdag neste uke og fryse inn resten om de fortsatt lever. Spent og håpefull :)
Gu det blir spennende og supergøy da!!! Gleder meg til å høre hvordan det går ❤❤

hei :)
ikke vært aktiv her siden sist forsøk imai... men nå er vi igang igjen... har brukt synarela en uke nå...sitter spent å venter på hodepinen og hetetoktene :p sprøytene begynner jeg på 17 aug..allerede neste uke :) UL kontroll 26 august så får vi se åssen det blir, planen er inn til porsgrunn i uke 35, så siste uka i august..
Åå så gøy at du er her med oss augustdamer ❤❤ og så skal vi ha innsett samme uke også ;) ;) :D masse lykke til!! Håper det blir minimalt med bivirkninger for deg :)

JAAAAA!!!!! :D
Vi er endelig gravide igjen og denne gangen ber jeg så inderlig om at den må få bli hos oss :)
Vi er i lykkerus! :D

Nå slenger jeg ut massevis av babystøv her inne og håper dere følger etter.

ImageUploadedByBV Forum1470720678.159136.jpg

Vi er endelig gravide igjen og denne gangen ber jeg så inderlig om at den må få bli hos oss :)

Vis vedlegget 190700
Gratulerer så mye!! :)

Nå skal det gå veien Bubbly, helt til april (det blir april ikkesant? :p)

Takk takk! :D
Er så utrolig lykkelig! Helt uggen faktisk og klarer ikke spise, siden den kiler sånn i magen min :D

Jepp! April! :D for en fantastisk mnd! Vår-mnd. Gleder oss! :)

Jeg sa jo at du skulle sette standarden her inne og det har du jaggu gjort ;)

Jeg sa jo at du skulle sette standarden her inne og det har du jaggu gjort ;)
Haha! :D Du sa jo det ;) Hører på deg jeg vettu ;)
Standarden er satt! Nå skal det bli baby-boom!

Vis vedlegget 190700

så fantastisk :) nyyyyyyyyyyyyyt og gratulerer kjempe masse, krysser alt for at spiren sitter hele veien <3

Åå så gøy at du er her med oss augustdamer ❤❤ og så skal vi ha innsett samme uke også ;) ;) :D masse lykke til!! Håper det blir minimalt med bivirkninger for deg :)

takk :)
masse lykke til til deg og <3

Vis vedlegget 190700
Jaddaa!! Gratulerer ❤❤

Vis vedlegget 190700

Åååh så morro :D gratulerer så mye :D :D

Da kom endelig TR her, så nå er det bare å krysse fingrene for at se har tid til oss (den kom noen dager forsinket) :) dere som har vært igjennom fryseforsøk, har dere startet på tabletter på kvelden om TR kom da, eller ventet til neste morgen? Ser at det står at tablettene skal tas 3 ganger om dagen, og starte på syklusdag en :)

Da kom endelig TR her, så nå er det bare å krysse fingrene for at se har tid til oss (den kom noen dager forsinket) :) dere som har vært igjennom fryseforsøk, har dere startet på tabletter på kvelden om TR kom da, eller ventet til neste morgen? Ser at det står at tablettene skal tas 3 ganger om dagen, og starte på syklusdag en :)

Jeg fikk beskjed om å begynne dagen etter hvis TR kom sent på kvelden :)

Vis vedlegget 190700

Gratulerer så mye :) ❤️

Back
Topp