Aha! Tusen takk. Tenkte ikke så langt at jeg kanskje kunne finne bruksanvisningen på nett

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha! Tusen takk. Tenkte ikke så langt at jeg kanskje kunne finne bruksanvisningen på nett

Jeg er på 4. dagen med menopur (150 IE). Langt regime.Da hopper jeg inn her
4 dag på sprøyter, kortregime og holder til i Porsgrunn
UL på mandag.
Hva går dere andre på av sprøyter?
Går på 150 IE Gonal F og 300 IE menopur, i tillegg tar jeg 5 mg Femar.
Hadde få egg sist, gikk da på menopur og puregon ( husker ikke dosen). Håper jeg får hestedoser nå ;p
Lykke til alle andre her inne![]()
Da hopper jeg inn her
UL på mandag.
Hadde få egg sist, gikk da på menopur og puregon ( husker ikke dosen). Håper jeg får hestedoser nå ;p
DET er hestedose detDa hopper jeg inn her
UL på mandag.
Takk for klemmenÅh det var leit å hørehåpe det ikke du må vente lenge til neste runde og at det er mye bedre resultat. Mange klemmer til deg <3
Et lite håp likevell fikk satt inn 1 egg![]()
Ingen av de 5 eggene ble befruktet, så i dag er jeg knust. Samtale med lege på mandag. Håper vi ikke må vente så lenge til neste forsøk. Lykke til dere andre her![]()
Da hopper jeg inn her
UL på mandag.
Jeg er på 4. dagen med menopur (150 IE). Langt regime.
Tidligere har jeg brukt puregon, men kvaliteten må eggene ble ikke helt tipptopp!
Lykke til på mandag!![]()
Hei, jeg hører også til i Porsgrunn. Kanskje jeg ser deg der på mandag, for jeg har også kontroll da
Nå er det snakk om FER, men i juni hadde vi ferskforsøk. Jeg gikk på 150 IE av Menopur og 150 IE Gonal-F. Langt regime. Jeg fikk ut hele 18 egg, så syns dosen din hørtes enorm utmen vi har jo forskjellige kropper alle sammen
Lykke til!
DET er hestedose detlykke til!!
Tusen takkDet var litt av en dose. Håper det er det som skal til og at du får flere gode egg som sitter nå. Lykke til![]()
Lykke tilDa hopper jeg inn her
UL på mandag.
Lykke tilJeg tar 225 IE menopur (+ orgalutran og klexane). Ultralyd på mandag
![]()

Hei. Hører til her jeg og, skal begynne med sprøyter på mandag, har kortregime.
Jeg grugleder meg.
Jeg er akkurat ferdig med ferien og bekymrer meg over hva skal si på jobb når jeg blir vekk, er i 100% stilling , jobber hverdag, kontor arbeid men må være tilgjengelig på Mail i ukedagene.
Hva pleier dere å si til sjefen når dere er vekk på grunn av uttak og innsett? Jeg tilhører St. Olav det er ca 5 timer fra der jeg bor.
Håper med deg ❤❤ masse lykke tilHører til hersitter bare å venter på EL slik at vi kan få satt inn siste gullegget ❤ håper håper !
Heia og velkommen til oss augustdamerHei. Hører til her jeg og, skal begynne med sprøyter på mandag, har kortregime.
Jeg grugleder meg.
Jeg er akkurat ferdig med ferien og bekymrer meg over hva skal si på jobb når jeg blir vekk, er i 100% stilling , jobber hverdag, kontor arbeid men må være tilgjengelig på Mail i ukedagene.
Hva pleier dere å si til sjefen når dere er vekk på grunn av uttak og innsett? Jeg tilhører St. Olav det er ca 5 timer fra der jeg bor.