August 2016

Da hopper jeg inn her :stop:
4 dag på sprøyter, kortregime og holder til i Porsgrunn :)
UL på mandag.
Hva går dere andre på av sprøyter?
Går på 150 IE Gonal F og 300 IE menopur, i tillegg tar jeg 5 mg Femar.

Hadde få egg sist, gikk da på menopur og puregon ( husker ikke dosen). Håper jeg får hestedoser nå ;p

Lykke til alle andre her inne :)

UL på mandag.

Hadde få egg sist, gikk da på menopur og puregon ( husker ikke dosen). Håper jeg får hestedoser nå ;p

Jeg er på 4. dagen med menopur (150 IE). Langt regime.
Tidligere har jeg brukt puregon, men kvaliteten må eggene ble ikke helt tipptopp!
Lykke til på mandag! :)

UL på mandag.

Hei, jeg hører også til i Porsgrunn. Kanskje jeg ser deg der på mandag, for jeg har også kontroll da ;)

Nå er det snakk om FER, men i juni hadde vi ferskforsøk. Jeg gikk på 150 IE av Menopur og 150 IE Gonal-F. Langt regime. Jeg fikk ut hele 18 egg, så syns dosen din hørtes enorm ut :eek: men vi har jo forskjellige kropper alle sammen ;)

Lykke til!

UL på mandag.

DET er hestedose det;) lykke til!!

Ingen av de 5 eggene ble befruktet, så i dag er jeg knust. Samtale med lege på mandag. Håper vi ikke må vente så lenge til neste forsøk. Lykke til dere andre her:)

Huff, en vond beskjed få. :/ Håper dere snart er igang igjen. Masse lykke til :)

UL på mandag.

Det var litt av en dose. Håper det er det som skal til og at du får flere gode egg som sitter nå. Lykke til :)

Jeg er på 4. dagen med menopur (150 IE). Langt regime.
Tidligere har jeg brukt puregon, men kvaliteten må eggene ble ikke helt tipptopp!
Lykke til på mandag! :)

Tusen takk lykke til du og

Hei, jeg hører også til i Porsgrunn. Kanskje jeg ser deg der på mandag, for jeg har også kontroll da ;)

Nå er det snakk om FER, men i juni hadde vi ferskforsøk. Jeg gikk på 150 IE av Menopur og 150 IE Gonal-F. Langt regime. Jeg fikk ut hele 18 egg, så syns dosen din hørtes enorm ut :eek: men vi har jo forskjellige kropper alle sammen ;)

Lykke til!

Jeg tar ultralyd her i Østfold så skal ikke til Porsgrunn da, men kan hende vi sees der seinere :)

Ja det er nok høy dose jeg har, fikk bare ut 2 brukbare egg sist :(

UL på mandag.

Lykke til :) Jeg tar 225 IE menopur (+ orgalutran og klexane). Ultralyd på mandag :)

Hei. Hører til her jeg og, skal begynne med sprøyter på mandag, har kortregime.
Jeg grugleder meg.
Jeg er akkurat ferdig med ferien og bekymrer meg over hva skal si på jobb når jeg blir vekk, er i 100% stilling , jobber hverdag, kontor arbeid men må være tilgjengelig på Mail i ukedagene.
Hva pleier dere å si til sjefen når dere er vekk på grunn av uttak og innsett? Jeg tilhører St. Olav det er ca 5 timer fra der jeg bor.

Jeg grugleder meg.
Jeg er akkurat ferdig med ferien og bekymrer meg over hva skal si på jobb når jeg blir vekk, er i 100% stilling , jobber hverdag, kontor arbeid men må være tilgjengelig på Mail i ukedagene.
Hva pleier dere å si til sjefen når dere er vekk på grunn av uttak og innsett? Jeg tilhører St. Olav det er ca 5 timer fra der jeg bor.

Velkommen i klubben! :)
Spennende tider i vente :)
Jeg ble sykemeldt tre dager ifm uttak og innsett i juni. Sa ikke stort til sjefen min eller mine egne ansatte. Sjefen min fikk vite at jeg hadde et ukomplisert inngrep, mens mine ansatte ikke fikk annen info enn at deres leder var borte tre dager, men tilgjengelig på mail og telefon.
Dette var første gang. Håper selvsagt jeg slipper flere runder, for det er jo grenser for hvor mange "inngrep" jeg kan skylde på.
Du har kanskje mulighet til egenmelding også? Så kan man jo skylde på en vanligere sykdom som forkjølelse eller mageproblemer om en føler en absolutt må si noe.
Men husk at du er ikke pliktig å oppgi grunn for berettiget fravær :)

Hører til her :D sitter bare å venter på EL slik at vi kan få satt inn siste gullegget ❤ håper håper !
Håper med deg ❤❤ masse lykke til :D vi er i samme situasjon pretty much bare jeg skal ha styrt syklus, når venter du el ca?

Jeg grugleder meg.
Heia og velkommen til oss augustdamer :) dette er din første runde? :) masse lykke til uansett det blir spennende!! For min del er det enkelt å forholde seg til både sjef og kollegaer, jeg har valgt å fortelle det og samtlige på jobb inkl sjef heier og heier og er støttende og gode gjennom hele prosessen ♡ jobben min er morsom nok vegg i vegg med ivf klinikken (går offentlig ennå) ;) men for din del om du velger å ikke fortelle (hvilket du absolutt ikke må) så trenger du faktisk ikke si noe som helst men kanskje bare si hvor lenge og at det er en privat sak.. :)

Back
Topp