TakkHeier på gullegga dine!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHeier på gullegga dine!
![]()
TakkGratulerer med vel overstått uttak, det blir nok godt å ruge igjen ♡ tvi tvi ♡
Nå trur jeg jeg har vært imellom alle sinnstilstander siden i går. I går hadde jeg uttaket også fikk jeg ut 3 egg. Så tok vi bare en rolig dag i haugesund. Dro ut å så litt rundt og slappa av. kl 19.00 får vi tlf om at bikkja har fått leversvikt og må avlives i morgen (torsdag) tidlig. Så vi velger derfor å sette oss i bilen og kjøre hjem igjen altså 6 timer kjørevei! Vi er hjemme igjen i 2 tida og så tidlig opp igjen. også drar samboeren min til dyrlegen.
kl 09.30 så ringer de fra klinikken 2 av 3 egg er blitt befruktet foreløpig så da må vi sette oss igjen i bilen og kjøre de 6 time tilbake. En ting skjer sjeldent alene for å si det sånn.
Vet faktisk ikke helt om jeg skal le, grine, eller dra meg i håret. Så nå gjenstår det bare å se om eggene deler seg i natt om det blir innsetting i morgen kl 10:30. Merker det er en smule vanskelig og tenke så positivt akkurat nå.
Å herregud, for et døgn!Føler virkelig med deg. Nå må du i det minste belønnes med innsett. Krysser og tenker på deg.
Uff, dette hørtes ikke ut som en god situasjon
Sender deg en stor klem og håper at forsøket i det minste skal gå knurkefritt herfra og ut![]()
Har ikke helt gått opp for meg at det bare er 3 dager igjen! Jeg har virkelig ikke brukt mye tid til å tenke på noe baby relatert i 3 uker nå. Dagene har bare gått sinnsykt fort og nå er vi snart fremme! Er det virkelig sant? Tror faktisk ikke jeg kommer til å skjønne det før vi er på vei til Porsgrunnmen Gud så godt det er❤
Så bra! Lykke til med rugingEt lite håp likevell fikk satt inn 1 egg![]()
Jeg spør her jeg, for jeg er helt ny i gamet.
Jeg er i ferd med å bli litt forkjølet, kjenner at nesen er i ferd med å tette seg litt, hvordan er det da å bruke vanlig nesespray ved siden av suprecuren? Noen som vet? Tror ikke det stod noe om det i bruksanvisningen, men ble plutselig usikker.
det står i felleskatalogen på nett om du søker pasientutgaven på nettJeg spør her jeg, for jeg er helt ny i gamet.
Jeg er i ferd med å bli litt forkjølet, kjenner at nesen er i ferd med å tette seg litt, hvordan er det da å bruke vanlig nesespray ved siden av suprecuren? Noen som vet? Tror ikke det stod noe om det i bruksanvisningen, men ble plutselig usikker.
Jeg spør her jeg, for jeg er helt ny i gamet.
Hva slags forsøk har du?
De er så gode i Porsgrunn. Trives då godt der selv og føler vi et ivaretatt![]()
Se der ja!! Du skulle jo ruge!!Et lite håp likevell fikk satt inn 1 egg![]()
Et lite håp likevell fikk satt inn 1 egg![]()
Et lite håp likevell fikk satt inn 1 egg![]()
Ingen av de 5 eggene ble befruktet, så i dag er jeg knust. Samtale med lege på mandag. Håper vi ikke må vente så lenge til neste forsøk. Lykke til dere andre her![]()