August 2016

Ble 3 egg. Nå har uttakene vært så forskjellige. Sist fikk jeg 8 egg og nå bare 3, men prøvde noen andre medisiner nå. Uansett så har vi 2 forsøk til om det går skikkelig dårlig :(

Du trenger bare det ene gullegget vet du :)
Jeg får påta meg jobben som optimist hvis du ikke er i stand til det selv ;) Har trua på deg og eggene dine!

Hvordan ligger dere ann jenter? :)
Startet på menopur i dag, og har brukt synarela siden 15. juli. Hello hormontroll.
Neida, jeg tror det går ganske greit. Men jeg er sinnsykt trøtt hele dagen lang. Nytter ikke å legge seg tidlig heller. Er du på rd 7? Heia, heia!

Hvordan ligger dere ann jenter? :)
Begynner på Suprecur i morgen! Spent på hva denne måneden har å by på og hvordan alt fungerer, siden dette er vårt første ICSI forsøk :)

Ja, El om et par dager kan det se ut som, men det blir ikke innsett før neste EL :)

Æsj, så kjedelig med all ventingen...
Dere prøver kanskje på egenhånd denne måneden eller var det ikke noe vits? (Husker ikke helt hva "problemet" deres var :rolleyes:)

Er på 7. dag med Progynova og har det helt fint. Kanskje bittelitt kvalm i morges, men det gikk fort over igjen og kan for all del ha vært noe annet.
Bare 5 dager til UL. Spent på om alt ser fint og klart ut for innsett :)

Ellers har jeg ferie og nyter fine dager i fjellet. Har vært på topptur på Hallingskarvet i dag. Tenker det er fint å gjennomføre litt slikt før jeg blir preggis og altfor trøtt, kvalm og tung :p

Du er 7 DPO i dag? Spennende tider. Det er i disse dager egget vil feste seg, så håper det biter fra seg inni der ;)
I juni kjente jeg da egget festet seg. Husker ikke om det var 7 eller 8 DPO, men det var rundt der ja... Holder fingrene krysset for deg! :D

Det kommer til å se bra ut inni der skal du se :) Heier på deg!

Lurt å ta alle de tunge turene før du blir preggers ja ;) Vi har kjørt på med lange fancy ferier de siste årene siden vi KAN, før vi får baby ;)
Nå starter ferien vår omtrent samtidig med g-test, så det kan bli spennende. Er vi gravide tar vi det kanskje litt mer kuli :)

Ja nå skal liksom lille bølle feste seg. I går kveld var det litt stikk og strekk inni der, men kan ha vært hva som helst egentlig, varte bare noen sekunder. Men man blir jo så på vakt for hvert minste tegn :p

Bare tiden vil vise om knøtten vil bli hos oss denne gangen :)
Spennende dager fremover!

Det kommer til å se bra ut inni der skal du se :) Heier på deg!

Lurt å ta alle de tunge turene før du blir preggers ja ;) Vi har kjørt på med lange fancy ferier de siste årene siden vi KAN, før vi får baby ;)
Nå starter ferien vår omtrent samtidig med g-test, så det kan bli spennende. Er vi gravide tar vi det kanskje litt mer kuli :)

Ja nå skal liksom lille bølle feste seg. I går kveld var det litt stikk og strekk inni der, men kan ha vært hva som helst egentlig, varte bare noen sekunder. Men man blir jo så på vakt for hvert minste tegn :p

Bare tiden vil vise om knøtten vil bli hos oss denne gangen :)
Spennende dager fremover!

Det høres lovende ut med stikk og strekk :) Akkurat passe timing for feste :)
Jeg krysser fingra ;)

Uttak overstått, helt smertefritt! Fikk ut 5 egg som er litt færre enn jeg pleier, men trenger bare ett egg:-) Får tlf mlm 9-10 i morgen med beskjed om befruktning!

Uttak overstått, helt smertefritt! Fikk ut 5 egg som er litt færre enn jeg pleier, men trenger bare ett egg:) Får tlf mlm 9-10 i morgen med beskjed om befruktning!

Heier på gullegga dine!
:talk017

Æsj, så kjedelig med all ventingen...
Dere prøver kanskje på egenhånd denne måneden eller var det ikke noe vits? (Husker ikke helt hva "problemet" deres var :rolleyes:)
Det er vel ingen vits, dessverre :( Han på fertilitetssenteret sa det var lettere å vinne i Lotto :P Men man skal aldri si aldri. Svømmerne svømmer ikke :P

Det er vel ingen vits, dessverre :( Han på fertilitetssenteret sa det var lettere å vinne i Lotto :p Men man skal aldri si aldri. Svømmerne svømmer ikke :p

Åja, sånn det var :(
Æsj, da er det jo ekstra kjipt å vente, for en får jo liksom ikke gjort stort før hjelpen kommer.
Får håpe dere kan fylle dagene med litt aktivitet slik at tiden flyr frem til forsøket :)

Uttak overstått, helt smertefritt! Fikk ut 5 egg som er litt færre enn jeg pleier, men trenger bare ett egg:-) Får tlf mlm 9-10 i morgen med beskjed om befruktning!
Gratulerer med vel overstått uttak, det blir nok godt å ruge igjen ♡ tvi tvi ♡

Det er bare koselig om du lumrer her ;) Mensen er ikke alltid like lett å forholde seg til... Jeg har stor tro på fryseforsøk :)
Hihi :D nei og spes ikke etter spiral... jeg håper den bestemmer seg for å oppføre seg nå ;) jeg, som du, har også stor tro på frys... jeg har en følelse av at våres ivf historikk ligner litt kanskje i det hele.. og at det gikk for begge oss på første frys men vi mistet i uke 5 (?)

Nå trur jeg jeg har vært imellom alle sinnstilstander siden i går. I går hadde jeg uttaket også fikk jeg ut 3 egg. Så tok vi bare en rolig dag i haugesund. Dro ut å så litt rundt og slappa av. kl 19.00 får vi tlf om at bikkja har fått leversvikt og må avlives i morgen (torsdag) tidlig. Så vi velger derfor å sette oss i bilen og kjøre hjem igjen altså 6 timer kjørevei! Vi er hjemme igjen i 2 tida og så tidlig opp igjen. også drar samboeren min til dyrlegen.
kl 09.30 så ringer de fra klinikken 2 av 3 egg er blitt befruktet foreløpig så da må vi sette oss igjen i bilen og kjøre de 6 time tilbake. En ting skjer sjeldent alene for å si det sånn.

Vet faktisk ikke helt om jeg skal le, grine, eller dra meg i håret. Så nå gjenstår det bare å se om eggene deler seg i natt om det blir innsetting i morgen kl 10:30. Merker det er en smule vanskelig og tenke så positivt akkurat nå.

Nervøs!
Hadde uttaket i dag. Ble ikke så mange egg, så skikkelig nervøs om det blir noe innsetting i det hele tatt. :( sist jeg fikk så få egg ble ingen befruktet. Blæ!
Det er aldri kjekt å få ut få egg på uttak... jeg fikk kun 1 egg ut på de to første uttakene og det var ikke en god følelse, når det er sagt så er det heldigvis slik at det er kun ett egg man trenger for at det skal bli mageboer så jeg velger å håpe for deg og heie ♡

Det er aldri kjekt å få ut få egg på uttak... jeg fikk kun 1 egg ut på de to første uttakene og det var ikke en god følelse, når det er sagt så er det heldigvis slik at det er kun ett egg man trenger for at det skal bli mageboer så jeg velger å håpe for deg og heie ♡

Takk ja håpe det er det ene egget som vi har ventet på :)

Nå trur jeg jeg har vært imellom alle sinnstilstander siden i går. I går hadde jeg uttaket også fikk jeg ut 3 egg. Så tok vi bare en rolig dag i haugesund. Dro ut å så litt rundt og slappa av. kl 19.00 får vi tlf om at bikkja har fått leversvikt og må avlives i morgen (torsdag) tidlig. Så vi velger derfor å sette oss i bilen og kjøre hjem igjen altså 6 timer kjørevei! Vi er hjemme igjen i 2 tida og så tidlig opp igjen. også drar samboeren min til dyrlegen.
kl 09.30 så ringer de fra klinikken 2 av 3 egg er blitt befruktet foreløpig så da må vi sette oss igjen i bilen og kjøre de 6 time tilbake. En ting skjer sjeldent alene for å si det sånn.

Vet faktisk ikke helt om jeg skal le, grine, eller dra meg i håret. Så nå gjenstår det bare å se om eggene deler seg i natt om det blir innsetting i morgen kl 10:30. Merker det er en smule vanskelig og tenke så positivt akkurat nå.

Uff, dette hørtes ikke ut som en god situasjon :(
Sender deg en stor klem og håper at forsøket i det minste skal gå knurkefritt herfra og ut :Heartblue

Hihi :D nei og spes ikke etter spiral... jeg håper den bestemmer seg for å oppføre seg nå ;) jeg, som du, har også stor tro på frys... jeg har en følelse av at våres ivf historikk ligner litt kanskje i det hele.. og at det gikk for begge oss på første frys men vi mistet i uke 5 (?)
Stemmer! Eller, mistet 4+4, men nærme nok. Gikk på første frys etter ferskforsøk. Håper inderlig historien gjentar seg, bortsett fra siste delen :)

Back
Topp