Takk for oppklaring. Bare de siste linjene ble vist på skjermen min =)Jeg sniker litt. Bubblys svar om jobb var til FruR![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for oppklaring. Bare de siste linjene ble vist på skjermen min =)Jeg sniker litt. Bubblys svar om jobb var til FruR![]()
Hvordan ligger dere ann jenter?![]()
Lumrer litt i bakgrunnen mens jeg venter på oppstart...Hvordan ligger dere ann jenter?![]()
Sprøytedag 3 herStuptrøtt og våknet med tidenes munnsår så er nok litt av et syn på jobb, men ellers går det greit
Der da?
Lumrer litt i bakgrunnen mens jeg venter på oppstart...når mensen kommer begynner jeg å stimulere til fryseforsøk (progynova) men da forrige syklus ble lengre enn jeg forventet så kan det se ut som at innsett da blir i månedskiftet men jeg henger her anyways!.. forventer tanta neste ila helg
![]()
Sprayet i over to uker nå og ferdig med mensen. Akkurat en uke til sprøytestart idag.Ellers så har jeg nok en gang blitt ganske slått ut av denne sprayen. Hodepine som kommer og går, ør/vimsete, kremt...litt krutt tønne og veldig trøtt. Lyst sove hele tiden jeg.
Enn deg da Bubbly?![]()
Kom hjem i går fra jobb kl.18.00. Spiste litt middag og la meg på sofaen og sovnet. Opp klokken 22.00 for å ta sprøyter (hadde alarm) også la jeg meg igjen. Likevel går jeg rundt som en zombie i dagKjenner til trøttheten. Sovna på sofaen i går etter jobb, haddenikke sjans på å holde meg våken. Sprøytedag 3 jaDa er det vel ikke så lenge til kontroll da
Nå vokser det og gror inni deg
![]()
Spent på uttaket i morgen.. Har hatt to smertefrie uttak før, så håper jeg er like heldig nå!
TakkMasse lykke til![]()
Spent på uttaket i morgen.. Har hatt to smertefrie uttak før, så håper jeg er like heldig nå!
Her er det lite som skjer.. Skal jo ha fryseforsøk i naturlig syklus så skal liksom ikke gå på noen medisiner eller noe..
Nervøs!
Hadde uttaket i dag. Ble ikke så mange egg, så skikkelig nervøs om det blir noe innsetting i det hele tatt.sist jeg fikk så få egg ble ingen befruktet. Blæ!
Åneiså leit at det ikke gikk så bra som du håpet.. Hvor mange ble det egentlig?
Håper på kvalitet over kvantitet! Klem