August 2016

Hvordan ligger dere ann jenter? :)

Sprøytedag 3 her :) Stuptrøtt og våknet med tidenes munnsår så er nok litt av et syn på jobb, men ellers går det greit :) Der da?

Lumrer litt i bakgrunnen mens jeg venter på oppstart... ;) når mensen kommer begynner jeg å stimulere til fryseforsøk (progynova) men da forrige syklus ble lengre enn jeg forventet så kan det se ut som at innsett da blir i månedskiftet men jeg henger her anyways!.. forventer tanta neste ila helg :)

Sprayet i over to uker nå og ferdig med mensen. Akkurat en uke til sprøytestart idag. :) Ellers så har jeg nok en gang blitt ganske slått ut av denne sprayen. Hodepine som kommer og går, ør/vimsete, kremt...litt krutt tønne og veldig trøtt. Lyst sove hele tiden jeg.

Enn deg da Bubbly? :)

Sprøytedag 3 her :) Stuptrøtt og våknet med tidenes munnsår så er nok litt av et syn på jobb, men ellers går det greit :) Der da?

Kjenner til trøttheten. Sovna på sofaen i går etter jobb, haddenikke sjans på å holde meg våken. Sprøytedag 3 ja :) Da er det vel ikke så lenge til kontroll da :D Nå vokser det og gror inni deg :)

Lumrer litt i bakgrunnen mens jeg venter på oppstart... ;) når mensen kommer begynner jeg å stimulere til fryseforsøk (progynova) men da forrige syklus ble lengre enn jeg forventet så kan det se ut som at innsett da blir i månedskiftet men jeg henger her anyways!.. forventer tanta neste ila helg :)

Det er bare koselig om du lumrer her ;) Mensen er ikke alltid like lett å forholde seg til... Jeg har stor tro på fryseforsøk :)

Sprayet i over to uker nå og ferdig med mensen. Akkurat en uke til sprøytestart idag. :) Ellers så har jeg nok en gang blitt ganske slått ut av denne sprayen. Hodepine som kommer og går, ør/vimsete, kremt...litt krutt tønne og veldig trøtt. Lyst sove hele tiden jeg.

Enn deg da Bubbly? :)

Den sprayen gir mye kjipe bivirkninger... men jeg tror det er veldig bra å ha lang nedregulering altså :) Snart sprøytestart og eggproduksjon. Så deilig å endelig være i gang med forsøket :)

Det går bra med meg. Jeg trodde jo jeg skulle ha innsett denne uken her, men det ble tidligere enn forventet og satt inn på fredag. Så nå ruger jeg for harde livet (7dpo i dag).
Utrolig trøtt og frossen nå om dagen.

Kjenner til trøttheten. Sovna på sofaen i går etter jobb, haddenikke sjans på å holde meg våken. Sprøytedag 3 ja :) Da er det vel ikke så lenge til kontroll da :D Nå vokser det og gror inni deg :)
Kom hjem i går fra jobb kl.18.00. Spiste litt middag og la meg på sofaen og sovnet. Opp klokken 22.00 for å ta sprøyter (hadde alarm) også la jeg meg igjen. Likevel går jeg rundt som en zombie i dag :p
Ja, ultralyd på mandag :)

Last edited:
Spent på uttaket i morgen.. Har hatt to smertefrie uttak før, så håper jeg er like heldig nå!

Her er det lite som skjer.. Skal jo ha fryseforsøk i naturlig syklus så skal liksom ikke gå på noen medisiner eller noe..

Her er det lite som skjer.. Skal jo ha fryseforsøk i naturlig syklus så skal liksom ikke gå på noen medisiner eller noe..

Nærmer det seg EL kanskje?

Er på 7. dag med Progynova og har det helt fint. Kanskje bittelitt kvalm i morges, men det gikk fort over igjen og kan for all del ha vært noe annet.
Bare 5 dager til UL. Spent på om alt ser fint og klart ut for innsett :)

Ellers har jeg ferie og nyter fine dager i fjellet. Har vært på topptur på Hallingskarvet i dag. Tenker det er fint å gjennomføre litt slikt før jeg blir preggis og altfor trøtt, kvalm og tung :p

Du er 7 DPO i dag? Spennende tider. Det er i disse dager egget vil feste seg, så håper det biter fra seg inni der ;)
I juni kjente jeg da egget festet seg. Husker ikke om det var 7 eller 8 DPO, men det var rundt der ja... Holder fingrene krysset for deg! :D

Nervøs!
Hadde uttaket i dag. Ble ikke så mange egg, så skikkelig nervøs om det blir noe innsetting i det hele tatt. :( sist jeg fikk så få egg ble ingen befruktet. Blæ!

Nervøs!
Hadde uttaket i dag. Ble ikke så mange egg, så skikkelig nervøs om det blir noe innsetting i det hele tatt. :( sist jeg fikk så få egg ble ingen befruktet. Blæ!

Ånei :( så leit at det ikke gikk så bra som du håpet.. Hvor mange ble det egentlig?

Håper på kvalitet over kvantitet! Klem

Ånei :( så leit at det ikke gikk så bra som du håpet.. Hvor mange ble det egentlig?

Håper på kvalitet over kvantitet! Klem

Ble 3 egg. Nå har uttakene vært så forskjellige. Sist fikk jeg 8 egg og nå bare 3, men prøvde noen andre medisiner nå. Uansett så har vi 2 forsøk til om det går skikkelig dårlig :(

Back
Topp