August 2016

Heia og velkommen til oss augustdamer :) dette er din første runde? :) masse lykke til uansett det blir spennende!! For min del er det enkelt å forholde seg til både sjef og kollegaer, jeg har valgt å fortelle det og samtlige på jobb inkl sjef heier og heier og er støttende og gode gjennom hele prosessen ♡ jobben min er morsom nok vegg i vegg med ivf klinikken (går offentlig ennå) ;) men for din del om du velger å ikke fortelle (hvilket du absolutt ikke må) så trenger du faktisk ikke si noe som helst men kanskje bare si hvor lenge og at det er en privat sak.. :)
Hei. :) Takk for det:) Ja det er min første runde. Så det er veldig spennende om det går.
Jeg skal ikke si noe på jobben, jobber i en liten firma med 4 ansatte men synes ikke jeg har så godt forhold til de jeg jobber sammen med at jeg kan fortelle:) Synes det blir vanskelig å ikke si noe om hvorfor jeg blir vekk for at jeg er nesten aldri vekk fra jobben eller syk. Vart sykmeldt kun en gang på 4 år men da fikk jeg en skade.
Men skal prøve å være positiv og ikke tenkte mye på det for at det går helt sikkert bra:)

Velkommen i klubben! :)
Spennende tider i vente :)
Jeg ble sykemeldt tre dager ifm uttak og innsett i juni. Sa ikke stort til sjefen min eller mine egne ansatte. Sjefen min fikk vite at jeg hadde et ukomplisert inngrep, mens mine ansatte ikke fikk annen info enn at deres leder var borte tre dager, men tilgjengelig på mail og telefon.
Dette var første gang. Håper selvsagt jeg slipper flere runder, for det er jo grenser for hvor mange "inngrep" jeg kan skylde på.
Du har kanskje mulighet til egenmelding også? Så kan man jo skylde på en vanligere sykdom som forkjølelse eller mageproblemer om en føler en absolutt må si noe.
Men husk at du er ikke pliktig å oppgi grunn for berettiget fravær :)
Hei. Takk for det:) Tenkte å bruke feriedager isteden for sykmelding men er usikker.

Det er første forsøk med kort regime:) Ja, de er veldig flinke og pålitelige:)

Fikk dere noen begrunnelse på hvorfor dere fikk kort? :) Det er vel kanskje ikke første forsøket totalt sett?

Forsamtale i Porsgrunn imorgen tidlig, veldig spent :)

Kanskje noen kan svare meg. Jeg skal ha kortregime ved St.Olav, har fått tilsend 2 type medisin. Bemfola og Orgalutran, får jeg resten etter uttak?

Shit pomfritt!! :o
Skal teste i morgen! 13 dpo. Sykt spent!! Sommerfugler i magen.... Livredd for skuffelse. Håper og ber om lykke og glede.
Mye følelser i sving her nå...

Skal teste i morgen! 13 dpo. Sykt spent!! Sommerfugler i magen.... Livredd for skuffelse. Håper og ber om lykke og glede.

Er sååå spent på dine vegne nå Bubbly!! Måtte du få to fine streker i morgen ❤❤❤

Shit pomfritt!! :eek:

Håper du setter standarden her i augustklubben og kliner til med en BFP :D
Er gørrspent på dine vegne!!

Planen fremover er klar.
Jeg starter på Lutinus på fredag. De tiner 4 tredagers egg på mandag og dyrker til blasto. De vil sette inn et på onsdag neste uke og fryse inn resten om de fortsatt lever. Spent og håpefull :)

Masse lykke til kjære deg! Jeg har troa på at det endelig er din tur!!! :D
Er sååå spent på dine vegne nå Bubbly!! Måtte du få to fine streker i morgen ❤❤❤
Håper du setter standarden her i augustklubben og kliner til med en BFP :D
Er gørrspent på dine vegne!!
Takk jenter!
Er såååå spent nå, skulle ønske det var seinere så jeg kunne lagt meg til å sove. Dagen går såååå sakte.
Skal gjøre alt jeg kan for å sette standarden ;)
Håper det blir en baby-boom her inne :D

Planen fremover er klar.
Jeg starter på Lutinus på fredag. De tiner 4 tredagers egg på mandag og dyrker til blasto. De vil sette inn et på onsdag neste uke og fryse inn resten om de fortsatt lever. Spent og håpefull :)
Hadde håpet du skulle ha innsett denne uken, men når de skal dyrke til blasto så får vi vel godta litt ekstra venting ;) Herlig altså! Jeg har stor tro på blasto og når du har så mange fine egg har du gode sjanser! :)

Hadde håpet du skulle ha innsett denne uken, men når de skal dyrke til blasto så får vi vel godta litt ekstra venting ;) Herlig altså! Jeg har stor tro på blasto og når du har så mange fine egg har du gode sjanser! :)

Fordelen er å bli 5 DPO på innsettdagen ;) så egentlig vil det gå like raskt som å sette inn egg denne uken.
Men nå er det med deg det er spennende først :D

hei :)
ikke vært aktiv her siden sist forsøk imai... men nå er vi igang igjen... har brukt synarela en uke nå...sitter spent å venter på hodepinen og hetetoktene :p sprøytene begynner jeg på 17 aug..allerede neste uke :) UL kontroll 26 august så får vi se åssen det blir, planen er inn til porsgrunn i uke 35, så siste uka i august..

Shit pomfritt!! :eek:

sååå spennende... masse lykke til, håper det lyser et fint blått kryss til deg i morgen :)

ikke vært aktiv her siden sist forsøk imai... men nå er vi igang igjen... har brukt synarela en uke nå...sitter spent å venter på hodepinen og hetetoktene :p sprøytene begynner jeg på 17 aug..allerede neste uke :) UL kontroll 26 august så får vi se åssen det blir, planen er inn til porsgrunn i uke 35, så siste uka i august..

Vi er mange i augustklubben som tilhører Porsgrunn :D

Blir spennende å følge deg! Tvitvi

Vi er ganske likt da :D

Tvi tvi tvi tviiiii ❤❤❤❤ det har gått fort da!! (Spør du meg vel og merke) ;)

Back
Topp