August 2016

Hehe, høres litt ut som du har fortrengt det siden sist :p
Håper virkelig du kommer gjennom det med ikke altfor mange plager, du skal jo tross alt gå på de i 12 uker (forhåpentligvis) ;)
Hehe er meeget godt mulig det ligger litt fortrengelse her ja ;) håper også at det blir minimalt med plager! :) Aiiii hehehe hadde helt glemt den biten :O men får stålsette meg for jeg vil jo indirekte gå på det i 12 uker ;) :D

JAAAAA!!!!! :D
Vi er endelig gravide igjen og denne gangen ber jeg så inderlig om at den må få bli hos oss :)
Vi er i lykkerus! :D

Nå slenger jeg ut massevis av babystøv her inne og håper dere følger etter.

Vis vedlegget 190700

Gratulerer så koselig :happy:

Sitter å venter på uttak :hungover:
Spendt :nailbiting:

Er det noen av dere som blir oppblåst i magen av Menopur? Skikkelig romling og ubehag i dag og litt vondt stikkende følelse i livmorområdet. Tar min tredje sprøyte i kveld:)

Er det noen av dere som blir oppblåst i magen av Menopur? Skikkelig romling og ubehag i dag og litt vondt stikkende følelse i livmorområdet. Tar min tredje sprøyte i kveld:)

Er nok vanlig :) Blir det vondt, så ville jeg kontaktet klinikken da. Er selv oppblåst, men ikke så mye ubehag/stikking. Har aldri hatt særlig vondt, men likevel hatt egg. Er nok veldig forskjell fra person til person. :)

UL i dag, alt etter boka pr nå. Håper det fortsatt er det om 11 dager, da er det ny UL :)
Ligger ikke vi superlikt i løypen? Du startet hvis jeg skjønte det rett (ifølge tråden for hvor vi er i prosessen) mener jeg du begynte på progynova onsdag?? ♡♡

Ligger ikke vi superlikt i løypen? Du startet hvis jeg skjønte det rett (ifølge tråden for hvor vi er i prosessen) mener jeg du begynte på progynova onsdag?? ♡♡
Stemmer det :) når skal du på UL? Spent på når det evt blir innsett på meg.. Siden forrige ble avbrutt. Så er jeg spent på om kroppen fikser alt perfekt denne gangen :)

Ser du er på #4, når har du satt inn tidligere? :)

Last edited:
JA! Det ser ut som at jeg er fire/fem måneder på vei, minst! Var på kontroll i dag, og legen fant 18(!!) eggposer på 15-16 mm. Uttak på mandag, og innsett onsdag hvis jeg ikke blir overstimulert da. Lykke til! :)

JA! Det ser ut som at jeg er fire/fem måneder på vei, minst! Var på kontroll i dag, og legen fant 18(!!) eggposer på 15-16 mm. Uttak på mandag, og innsett onsdag hvis jeg ikke blir overstimulert da. Lykke til! :)

Godt at det ikke bare er meg;) Det var jo himla mange eggposer da! :)) Får håpe du slipper overstimulering! Masse lykke til du også!! ❤

Godt at det ikke bare er meg;) Det var jo himla mange eggposer da! :)) Får håpe du slipper overstimulering! Masse lykke til du også!! ❤
Ja, trodde og følte at det var mange, men ikke så mange! Gleder meg til uttaket er overstått. Ikke spesielt behagelig.

Jeg gruer meg til uttaket, gjør det vondt? Husker når jeg har hatt det for 8 år siden da var det veldig vondt. Da fikk jeg en smertestillende tablett og lokalbedøvelse i eggstokkene. Det var ikke vond etter på men selveste uttaket synes jeg var veldig ubehagelig.

Var på ultralyd i dag, blir uttak på mandag. Hadde store follikler, noe som visstnok ikke var så positivt. 3-4 stk på hver side. Pga follikkelstørrelsen mente legen at noe hormonkluss gjorde at kroppen ikke hengte helt med og det gjorde det vanskeligere å bli gravid. Tok en blodprøve for å sjekke hormonene i dag. Dette var visstnok ny forskning de har startet med (st.olavs). Noen andre som har hørt om at store follikler er negativt?

Stemmer det :) når skal du på UL? Spent på når det evt blir innsett på meg.. Siden forrige ble avbrutt. Så er jeg spent på om kroppen fikser alt perfekt denne gangen :)

Ser du er på #4, når har du satt inn tidligere? :)
Sist jeg hadde innsett er 1 år siden nå :) Skal ikke på ul denne gangen, siden jeg er vekke helt til dagen før innsett så ble det ikke mulig med ul men de mente at det igrunn ikke var helt nødvendig med ul i forkant.. har hatt vel 2 (eller 3 husker ikke heelt) fryseforsøk og slimhinnen har alltid vært veeldig tykk så vi frykter ikke for tynn slimhinne nå :)

Aah da håper jeg virkelig kroppen din viser seg fra sin beste side!♡ skulle du ha en til ul? Jeg har fått innsettdag 29 august :D

EDIT: vet ikke om jeg forstod helt spm ditt riktig om når jeg har satt inn tidligere. Mener du da hvilke syklusdag jeg har satt inn fryseegget? :)

Sist jeg hadde innsett er 1 år siden nå :) Skal ikke på ul denne gangen, siden jeg er vekke helt til dagen før innsett så ble det ikke mulig med ul men de mente at det igrunn ikke var helt nødvendig med ul i forkant.. har hatt vel 2 (eller 3 husker ikke heelt) fryseforsøk og slimhinnen har alltid vært veeldig tykk så vi frykter ikke for tynn slimhinne nå :)

Aah da håper jeg virkelig kroppen din viser seg fra sin beste side!♡ skulle du ha en til ul? Jeg har fått innsettdag 29 august :D

EDIT: vet ikke om jeg forstod helt spm ditt riktig om når jeg har satt inn tidligere. Mener du da hvilke syklusdag jeg har satt inn fryseegget? :)
Stemmer, hvilken syklusdag satt du inn på? Dårlig stilt spørsmål ;) Jeg har liksom ingen aning, så lurer bare på hvor lenge jeg evt må vente i syklusen :)

På ferskforsøket var alt perfekt to dager før uttak, men på uttaksdagen hadde jeg væske i livmoren.. Så da ble det avbrutt :( Men jeg har troa på fryseforsøk :)

Last edited:
Back
Topp