August 2016

2 dager på overtid med mens, negativ test, men det kan være normalt fikk jeg høre! Har noen her prøvd babyklister i forbindelse med ivf?

Denne jævla tanta! Skulle hatt mensen i går,men neida...Blir ny runde med hormoner når tanta gidder og komme på besøk...

Dagene går fort. Har akkurat nå satt sprøyte nr 5! I morgen starter jeg med Orgalutran i tillegg. Kontroll på onsdag. Er oppblåst i magen. Kjennes ut som jeg er stappmett uten at jeg egentlig har spist så mye. Stikker i eggstokkene innimellom. Men kan fint leve med det altså:p

Lurer bare på en ting... hvis uttak er på en fredag, når får jeg da vite hvor mange egg som er befruktet...? Samme dag eller på mandag?

Dagene går fort. Har akkurat nå satt sprøyte nr 5! I morgen starter jeg med Orgalutran i tillegg. Kontroll på onsdag. Er oppblåst i magen. Kjennes ut som jeg er stappmett uten at jeg egentlig har spist så mye. Stikker i eggstokkene innimellom. Men kan fint leve med det altså:p

Lurer bare på en ting... hvis uttak er på en fredag, når får jeg da vite hvor mange egg som er befruktet...? Samme dag eller på mandag?

Spennende tider :)

Mange klinikker ringer deg på lørdag fordi de likevel har lab-folk på jobb :)

Da er vi helt likt!
Jeg skal også begynne på Orgalutran i morgen!
(Nå elonva og menopur)

(Jeg har ingen symptomer da, noe som stresser meg litt)

Kontroll på onsdag her også
Dersom jeg skal ha like mange sprøyedager som sist, blir det uttak mandag 22. på meg

Da er vi helt likt!
(Nå elonva og menopur)

Dersom jeg skal ha like mange sprøyedager som sist, blir det uttak mandag 22. på meg

Morro:) Hva er Elonva? Hvilken fertilitetsklinikk bruker du? :)

Da er vi helt likt!
(Nå elonva og menopur)

Ikke stress med symptomene du. Jeg kjente heller ingenting med Menopur sist, men fikk ut 12 egg :)

Lykke til!

Siste dag med letrozol imorgen og sprøytestart på kvelden :) Spennende dager før første ultralyd kommende fredag hvor veien videre bestemmes.

Da er vi helt likt!
(Nå elonva og menopur)

Jeg begynner også på orgalutran i morgen, så vi er helt likt!
Men jeg skal på kontroll i morgen, før jeg begynner på orgalutranen.. Så er det sikkert ny kontroll igjen på onsdagen tipper jeg.. :)

Kun 1 befruktet :( håper det fortsetter å dele seg!!!

Kun 1 befruktet :( håper det fortsetter å dele seg!!!
Ååh :( jeg skjønner godt at skuffelsen er stor, men så er det en gang sånn at man trenger kun det ene egget. Jeg hadde kun ett egg ut de to første rundene og egget ble satt inn også så det er store sjanser for at dette egget deler seg riktig og du får innsett. Jeg fortsetter å krysse fingre for deg Masie ❤❤

Hvordan er det med dere andre som også har fryseforsøk, er det progynova-knasking eller naturlig syklus? :) :)

Back
Topp