Attpåklatten blir storebror?

Ja sant, det var jo en kjempe økning!

Gudene vet med han der, føles ofte som han ikke hører etter :hilarious:
Men da vil han jo få seg en overraskelse om en uke. Jeg ringte jordmor for å få time der, og hun var veldig forståelsesfull, hadde ikke time før 13 april men sendte henvisning til sykehuset for ultralyd i uke 8 også. Var redd det skulle bli vanskelig å få tettere oppfølging så glad for at det foreløpig ser greit ut!

Jeg er nok ikke den beste for råd, men jeg kan jo komme med det som funker for meg :bag:
Men ting jeg syns hjelper litt er å sette meg små mål, ikke tenke at jeg feks skal vaske hele huset, men bare ta ut av oppvaskmaskin, så vaske benker osv.
Setter ofte på klokka, feks 10 minutter. Når den ringer er jeg ofte så «inn i det at det går greit og fortsette, og er jeg ikke det så blir det med de 10 minuttene.
Det hjelper å ha på sko når jeg skal gjøre noe hjemme. Aner ikke hvorfor men er mye mer effektiv med sandaler på :hilarious:
Jeg kommer lettere i gang om jeg gjør noe hyggelig først, som øker dopamin for min egen del. Reise ut av huset, gå en tur, kjøpe meg noe. Rask dopaminøkning å bruke penger :hilarious:
Lager ofte avtaler med meg selv om at jeg skal gjøre det og det, også skal jeg dra å kjøpe meg en kanelbolle feks.
Personlig funker jeg best før klokka 10.00, så har jeg ikke kommet i gang med noe innen da er alt tiltak.

Det høres jo veldig lettvint ut, men mange dager sitter jeg opp og ned på sofaen å stirrer i veggen når jeg har fri og ingen er hjemme, så det er ikke akkurat sånn at jeg mestrer paralysen så godt, men det er hvertfall ting jeg føler fungerer bedre enn ingenting :hilarious:

Takk for mange gode påminnelser :Heartred å ha sko på hjelper meg og! Helt sikkert placeboeffekten, men støvsuging er min favoritt task :hilarious: ser rask effekt, og fordrar ikke å tråkke på rusk.
Det som hjelper best er å invitere gjester og panikk-rydde.
(På medisiner, vil paralysen bli borte..? Har levd et helt liv med den.. beklager at vi sporet veldig av gravid tematikken her)

Back
Topp