Attpåklatten blir storebror?

Skjelte akkurat ut gubben på telefon fordi jeg ba han handle smågodt på meny, fordi jeg vil ha diamantbubs.
Men jeg ville også ha osteloff men det hadde de ikke på meny så da hadde han bare kjørt på Coop fordi han er en hyggelig fyr som ville at jeg skulle få osteloff men jeg vet at de ikke har diamant bubs så jeg ropte til han i telefon at jeg sa han skulle handle på meny.
Han sa han skulle kjøre tilbake på meny, men jeg vet jo ikke om de har de på meny så jeg sa han skulle komme hjem. Knust over ingen diamant bubs og litt skamfull.

Og, jeg tissa akkurat på meg når jeg kasta opp. Fikk delvis tak i potta til treåringen med den ene armen og kasta den under meg.

TAKK FOR MEG.
Hahaha, jeg ler :hilarious:

Skjelte akkurat ut gubben på telefon fordi jeg ba han handle smågodt på meny, fordi jeg vil ha diamantbubs.
Men jeg ville også ha osteloff men det hadde de ikke på meny så da hadde han bare kjørt på Coop fordi han er en hyggelig fyr som ville at jeg skulle få osteloff men jeg vet at de ikke har diamant bubs så jeg ropte til han i telefon at jeg sa han skulle handle på meny.
Han sa han skulle kjøre tilbake på meny, men jeg vet jo ikke om de har de på meny så jeg sa han skulle komme hjem. Knust over ingen diamant bubs og litt skamfull.

Og, jeg tissa akkurat på meg når jeg kasta opp. Fikk delvis tak i potta til treåringen med den ene armen og kasta den under meg.

TAKK FOR MEG.
Som gravid må en gjennom mye, men disse partnerene våre må gjennomgå litt de også :hilarious: Huff første trimester er lite glamorøst

Problemet er jo at det ér verdt det, men det betyr ikke at det ikke er lov å syns det er skikkelig dritt.
Føles som en tvangstanke å bli kvitt den smaken.
Kjenner meg så godt igjen ja. Man blir gal og vil gjøre alt for å bli kvitt det, men eneste sol funker (for min del i hvertfall) er fødsel. Sist svangerskap varte det i 8 mnd og jeg holdt på å bli sinnsyk.. klarte knapt å gå pga rygg og bekken og hadde så ille halsbrann at jeg kasta opp og ikke kunne spise noe da alt trigget halsbrann, men likevel var det den konstante smaken som var verst..

TAKK FOR MEG.
Blir verdt da...ein gong :laughing002 neida joda

Back
Topp