Attpåklatten blir storebror?

«tror det er vanskelig til henne å ta imot slik info» herregud å skrive noe slikt, hvem hadde tatt imot slik info lett? :oops: Og når set mest sannsynlig ikke er grunn til bekymring basert på CRL heller? Har ikke ord o_O

Ja, jeg tolker det i tillegg som at jeg ikke forstår det ho sier. At jeg er litt treig liksom. Og det er det mulig jeg er, men ikke akkurat her hvertfall.

OG hun skriver i epikrisen at 5mm tilsvarer 6 uker?! Så hvorfor i helvette sier hun 5 uker til meg? Og målet var heller ikke 5mm, men 5.3, som da med grei sannsynlighet kan passe til 6+3 som jeg er?:bag::mad:

Å fyyyyyy.. det er jo ondskapsfullt gjort!

Men alt det til side, tilsvarer 6 uker er jo helt rett da! Klarer du å slappe av litt med tanken om at det er bra med lille i magen?

Skal prøve å ikke tenke på det, men det vil nok føles ugreit fram til noen andre ser på det. Ho da 5 uker til meg. Flere ganger, og krangla på at jeg mente det var umulig. Det er rart at ho da skriver 6 uker.
MEN ho har også skrevet at jeg i følge menstermin er 9+4. :happy3:happy3:happy3

For å ikke snakke om inntrykket av plassen og usikkerheten rundt fødested. Selv om det er en evighet til, jeg orker ikke komme på OTUL til ho der. :bag:

Skal prøve å ikke tenke på det, men det vil nok føles ugreit fram til noen andre ser på det. Ho da 5 uker til meg. Flere ganger, og krangla på at jeg mente det var umulig. Det er rart at ho da skriver 6 uker.
MEN ho har også skrevet at jeg i følge menstermin er 9+4. :happy3:happy3:happy3

For å ikke snakke om inntrykket av plassen og usikkerheten rundt fødested. Selv om det er en evighet til, jeg orker ikke komme på OTUL til ho der. :bag:
Forstår deg godt. Virker helt sykt!

Bot du sånn til at kan bytte sykehus og fødested?

Forstår deg godt. Virker helt sykt!

Bot du sånn til at kan bytte sykehus og fødested?

Ja, kan velge mellom 3. Ene er 30 minutter unna på godt føre, der er det ikke nyfødtintensiv men veldig koselig slitt. Der de andre er født.
Også er det større sykehus i byene i hver sin retning, rundt 1t og 10 min på sommerføre. Alltid fult og lite tid. Men skal ikke se bort i fra at det blir en av de om det blir noe neste fødsel ja..

Ja, jeg tolker det i tillegg som at jeg ikke forstår det ho sier. At jeg er litt treig liksom. Og det er det mulig jeg er, men ikke akkurat her hvertfall.

OG hun skriver i epikrisen at 5mm tilsvarer 6 uker?! Så hvorfor i helvette sier hun 5 uker til meg? Og målet var heller ikke 5mm, men 5.3, som da med grei sannsynlighet kan passe til 6+3 som jeg er?:bag::mad:
Helt forbanna unødvendig :arghh: Glad du sendte inn klage :smiley-angry016

Jeg sendte inn klage på en vikar for fastlegen min en gang, han satt og fortalte meg at livets oppgave og mening for kvinner var å få barn og at det var derfor menn ikke skulle jobbe i barnehager ++ Kult å sitte å si sånt til en kvinne med uforklarlig infertilitet :rolleyes:

Huff, for en forferdelig opplevelse med den duste-gynekologen! Har ikke noe særlig mer å tilføye, ville bare stikke innom for å støtte deg på reaksjonen din. Godt å høre du sendte klage! Makan til dårlig bedside manner :angry4

Ja, kan velge mellom 3. Ene er 30 minutter unna på godt føre, der er det ikke nyfødtintensiv men veldig koselig slitt. Der de andre er født.
Også er det større sykehus i byene i hver sin retning, rundt 1t og 10 min på sommerføre. Alltid fult og lite tid. Men skal ikke se bort i fra at det blir en av de om det blir noe neste fødsel ja..
Da har du litt å velge i! Og det skal jo bli fødsel! Savner deg i novembergruppa!

Helt forbanna unødvendig :arghh: Glad du sendte inn klage :smiley-angry016

Jeg sendte inn klage på en vikar for fastlegen min en gang, han satt og fortalte meg at livets oppgave og mening for kvinner var å få barn og at det var derfor menn ikke skulle jobbe i barnehager ++ Kult å sitte å si sånt til en kvinne med uforklarlig infertilitet :rolleyes:

Det finnes så mye folk som heller skulle jobba på ett kontor som aldri hadde kontakt med mennesker i sårbare situasjoner.. :hungover:

Huff, for en forferdelig opplevelse med den duste-gynekologen! Har ikke noe særlig mer å tilføye, ville bare stikke innom for å støtte deg på reaksjonen din. Godt å høre du sendte klage! Makan til dårlig bedside manner :angry4

Takk. Veldig spent på hva de svarer, spesielt med tanke på epikrisen som egentlig tilbakeviser alt jeg opplevde og setter MEG i ett dårlig lys :hilarious:

Da har du litt å velge i! Og det skal jo bli fødsel! Savner deg i novembergruppa!

Takk, det er hyggelig. ♥️
Det ble litt tungt å delta så mye der brått.
Men jeg har prøvd å roe meg med at alt er bra og rett og slett late som den timen ikke har eksistert.

Den har jo vokst fra 3,3-5,3 på de dagene også, så noe skjer jo faktisk.

interessert i ett utdrag fra epikrisen vidunderlegen har skrevet etter timen i går?

«pasienten er leie seg at CRL ikke tilsvarer 6+4, prøver å forklare at i første uker det er normalt, tror det er vanskelig til henne å ta imot slik info.

Avslutter kontroller, graviditet med positiv hjerte aksjon og intrauterin.
Hvis missed abort igjen, det fins ikke behandling.»

:hilarious: :hilarious: PRØVER Å FORKLARE! Forklarte meg ikke enn dritt annet enn at jeg måtte ha el seinere enn jeg trodde. Og det stemmer jo ikke. VET når el var.
ASSÅ!!!!! Er det virkelig mulig?! Her tenker jeg det er lov å sende en SAFTIG klage med bilde av denne teksten fra journal!!! Jeg blir helt stum!

ASSÅ!!!!! Er det virkelig mulig?! Her tenker jeg det er lov å sende en SAFTIG klage med bilde av denne teksten fra journal!!! Jeg blir helt stum!

Ja ble satt ut selv jeg. :happy3

K
Takk, det er hyggelig. ♥️
Det ble litt tungt å delta så mye der brått.
Men jeg har prøvd å roe meg med at alt er bra og rett og slett late som den timen ikke har eksistert.

Den har jo vokst fra 3,3-5,3 på de dagene også, så noe skjer jo faktisk.
Ser den! Men ja, det har jo skjedd mye!

Håper du får ristet det av deg og gleder meg til å ha deg tilbake i gruppa :happy:

Takk. Veldig spent på hva de svarer, spesielt med tanke på epikrisen som egentlig tilbakeviser alt jeg opplevde og setter MEG i ett dårlig lys :hilarious:
Vi får håpe de ser det i lys av sin egen kjennskap til vedkommende. Jeg har vondt for å se for meg at ingen andre har opplevd denne personen som litt kort eller noe som helst :smiley-ashamed004

Back
Topp