Attpåklatten blir storebror?

Gratulerer ❤️❤️

Hvordan går det for dere? Så du la inn bildet av en test? :smiley-angelic001
Det må ha vært en skygge bare, tok to til dagen etter og de var så negative som det går an :wacky: så gikk jeg tom for tester og dro på fest i stedet, men skal prøve å få tak i noen i dag:shy: har jo fremdeles null peil på syklus.. Om det fremdeles er negative tester er det pause i noen måneder. Har jo barn født desember, januar og mars fra før:hilarious:

Det må ha vært en skygge bare, tok to til dagen etter og de var så negative som det går an :wacky: så gikk jeg tom for tester og dro på fest i stedet, men skal prøve å få tak i noen i dag:shy: har jo fremdeles null peil på syklus.. Om det fremdeles er negative tester er det pause i noen måneder. Har jo barn født desember, januar og mars fra før:hilarious:

Aaah, det var kjedelig da ♥️ Syns de var tydelige til å ha vært skygger, men kan jo ha vært en streifer da. Om de du tok dagen etterpå var vanlige og ikke tidlig, kan det jo hende at nivået var for lavt til å ta det opp? :) Får håpe du får orden på syklus, kan nok ta litt tid :love7

Aaah, det var kjedelig da ♥️ Syns de var tydelige til å ha vært skygger, men kan jo ha vært en streifer da. Om de du tok dagen etterpå var vanlige og ikke tidlig, kan det jo hende at nivået var for lavt til å ta det opp? :) Får håpe du får orden på syklus, kan nok ta litt tid :love7
Ja, syns også det var for tydelig egentlig. Har seff kjøpt flere idag, tok en vanlig make sure, helt negativ :wacky: Og skulle det vært streifer så håper jeg at jeg kan få mensen snart å få kontroll på alt, haha.

Uke 4+0.
(Egentlig 3+6, men siden alle uansett går ut i fra menstermin fram til ultralyd så gjør jeg det sånn framover for å slippe kaos i alle apper og beregninger :hilarious:)

En liten titt inni mitt hodet:
IIIIIHHHHH TENK AT JEG ER GRAVIIID! Jeg skal ha baby! Kommer sikkert til å miste. Kjemisk. SA. MA. Det går nok bra! Tenk om det blir tvillinger. Nå skal jeg ikke teste mer på noen dager. Tar en til nå jeg for sikkerhetsskyld. Hvorfor går tiden så sakte. Nå har jeg vondt, nå mister jeg. Det var det jeg visste! Åååå jeg er gravid. Det er koselig å kjenne at det jobber å strekker. EH det er ikke koselig å kjenne at det jobber å strekker, det er farlig, MAYDAY MAYDAY. Jeg er gravid, jeg er ikke gravid. Hvorfor har jeg ingen symptomer? Og hvorfor er jeg kvalm? Garantert tvillinger. Hvem kan adoptere den ene da tro? Herregud jeg takler jo ikke tvillinger! Takler ikke meg selv engang?! HJELP HVORFOR VIL JEG HA BARN! Har jo ikke plass til fler. Eller bil. Nå er det vondt igjen. Tar en test. Det blir siste. Ååå lille babyen min som bare er tre pannekaker foreløpig. Tenk så fint det blir. Og lillebror kommer til å bli en fantastisk storebror. Jeg tar en test til.

Symptomer:
:duckieTett i nesa! Har merka det noen dager, blir alltid totalt avhengig av otrivin når jeg er gravid.
:duckie Mye murringer, strekk og stikk.
:duckie Drit sur. Neida. Joda.
:duckie Tung i kroppen, sånn typisk rett før mensen utslitt.
:duckie Oppblåst.
:duckie Korte glimt av kvalme type bilsyke.
:duckie Svimmel.

Ukens mål:
:smiley-angelic001 Slutte på adhd medisiner
:smiley-angelic001 Slutte å snuse
(Stakkars familien min og alle i nærheten når disse to kombineres.)
:smiley-angelic001 Være flink med folat
:smiley-angelic001 Ikke presse meg mer enn jeg må.

Ukens bekymringer:
:nailbiting: All vondten i magen
:nailbiting: Står midt i noe vanskelig med exen som øker stressnivå til himmels.
:nailbiting: At jeg skal slutte med medisiner og snus :hilarious:
:nailbiting: Alle mine svangerskap har vært hypermesis preget så jeg bør starte på forebyggende med en gang, men de gjør meg helt lamma i kropp og sinn. Så alternativet er forebyggende og sykemelding, elleeer så hvordan det går til det er for seint.

Milepæler:
♥️ IKM
♥️ 5+1 - hjertet slår.
♥️ 6+5
♥️ Tidlig UL ca uke 7
♥️ Første kontroll hos jordmor
♥️ Uke 8
♥️ Blodprøver hos lege ca uke 9.
♥️ Ultralyd ca uke 10.
♥️ 12 uker
♥️ OTUL og NIPT
♥️ Svar på NIPT
♥️ Andre trimester
♥️ Ny UL ca uke 15.
♥️ OUL
♥️ 24+0 - Termindato lille spire som aldri ble.
♥️ Tredje trimester
♥️ Uke 37 terminfødt baby.
♥️ Termin

Back
Topp