Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig! Gratulerer! Nå skal den sitte![]()
![]()

Gratulerer så mye!![]()
Se der ja, gratulerer så mye![]()
![]()
Gratulerer så mye med spiren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Måtte lille spiren klamre seg godt fast

Ååå, hurra!!! Så glad på deres vegneMåtte lille spiren klamre seg godt fast
![]()
Må gratulere her inne også - hurra dette var så gøy og ble så glad for deg!! Joho!!
![]()
Ååå, hurra!!! Så glad på deres vegneMåtte lille spiren klamre seg godt fast
![]()

Det må ha vært en skygge bare, tok to til dagen etter og de var så negative som det går anHvordan går det for dere? Så du la inn bildet av en test?![]()
så gikk jeg tom for tester og dro på fest i stedet, men skal prøve å få tak i noen i dag
har jo fremdeles null peil på syklus.. Om det fremdeles er negative tester er det pause i noen måneder. Har jo barn født desember, januar og mars fra før
Det må ha vært en skygge bare, tok to til dagen etter og de var så negative som det går anså gikk jeg tom for tester og dro på fest i stedet, men skal prøve å få tak i noen i dag
har jo fremdeles null peil på syklus.. Om det fremdeles er negative tester er det pause i noen måneder. Har jo barn født desember, januar og mars fra før
![]()

Ja, syns også det var for tydelig egentlig. Har seff kjøpt flere idag, tok en vanlig make sure, helt negativAaah, det var kjedelig daSyns de var tydelige til å ha vært skygger, men kan jo ha vært en streifer da. Om de du tok dagen etterpå var vanlige og ikke tidlig, kan det jo hende at nivået var for lavt til å ta det opp?
Får håpe du får orden på syklus, kan nok ta litt tid
![]()
Og skulle det vært streifer så håper jeg at jeg kan få mensen snart å få kontroll på alt, haha.
)
Tett i nesa! Har merka det noen dager, blir alltid totalt avhengig av otrivin når jeg er gravid.
Mye murringer, strekk og stikk.
Drit sur. Neida. Joda.
Tung i kroppen, sånn typisk rett før mensen utslitt.
Oppblåst.
Korte glimt av kvalme type bilsyke.
Svimmel.
Slutte på adhd medisiner
Slutte å snuse
Være flink med folat
Ikke presse meg mer enn jeg må.
All vondten i magen
Står midt i noe vanskelig med exen som øker stressnivå til himmels.
At jeg skal slutte med medisiner og snus 
Alle mine svangerskap har vært hypermesis preget så jeg bør starte på forebyggende med en gang, men de gjør meg helt lamma i kropp og sinn. Så alternativet er forebyggende og sykemelding, elleeer så hvordan det går til det er for seint.