April <3

Slik kan faktisk testene utvikle seg. Da skal jeg slutte teste (i alle fall prøve) og tillate meg å være glad for slik ting er akkurat nå. Beklager at jeg spammer litt i tråden om testene mine, men ville vise testene slik at andre som opplever det samme kan ha et større håp enn det jeg hadde.

Har skrevet dpo på testene, siden det er det jeg er vandt til å forholde meg til. Er egentlig på rugedag 8.

Lykke til videre i april og snart mai måtte vi alle få en flott positiv snart!!!
Hurra!! Gratulerer så mye! Nyt ❤❤

Slik kan faktisk testene utvikle seg. Da skal jeg slutte teste (i alle fall prøve) og tillate meg å være glad for slik ting er akkurat nå. Beklager at jeg spammer litt i tråden om testene mine, men ville vise testene slik at andre som opplever det samme kan ha et større håp enn det jeg hadde.

Har skrevet dpo på testene, siden det er det jeg er vandt til å forholde meg til. Er egentlig på rugedag 8.

Lykke til videre i april og snart mai måtte vi alle få en flott positiv snart!!!

Oi, så gøy!! Gratulerer så mye :) gøy å høre litt solskinnshistorier innimellom!

Kjenner jeg gruer meg til i morgen...redd jeg får en tlf på vei til sykehuset at de ikke overlevde opptininga....ber og krysser alt jeg har på at det ikke skjer....

Blæhh kan jo ikke gjøre noe som er gøy etter uttak jo! Verken sex eller bading. Har såå lyst til å ta et bad! :p Lutinusen ødelegger jo litt for lysta på noe annet moro. Makan til gris. Noen andre som deler lutinus-gledene? :)

Begynte på Lutinus i dag etter at jeg hadde egguttak i dag. Har ikke merket noe særlig til griseriet enda, men det kommer nok. Har kun tatt en tablett tidligere i dag, men skal straks ta en til. Den første har ihvertfall holdt seg inne :joyful:
Har også såå lyst til å ta et bad. Vi har et utendørs spabad og det står og roper på meg. Men neida, ikke noe badegleder på flere dager om dette forsøket går som håpet. Kan ikke si jeg gleder meg til resultatet av restene av tablettene.. hehe..
Så Newbie83, vi får være avholdend både på det ene og andre området xsmile5

Kjenner jeg gruer meg til i morgen...redd jeg får en tlf på vei til sykehuset at de ikke overlevde opptininga....ber og krysser alt jeg har på at det ikke skjer....
Krysser det som krysses kan for at du får en veldig hyggelig telefon i morgen. Er i nesten samme situasjon som deg. Har ikke på frys, men får en tlf i morgen om noen av mine egg som ble tatt ut i dag har fått besøk av en svømmer fra mannen. hehe..
Håper vi begge kan få en god nyhet i morgen :happy:

Krysser det som krysses kan for at du får en veldig hyggelig telefon i morgen. Er i nesten samme situasjon som deg. Har ikke på frys, men får en tlf i morgen om noen av mine egg som ble tatt ut i dag har fått besøk av en svømmer fra mannen. hehe..

:-) krysser alt jeg har for deg og..blir sprø av all ventingen i disse prossene

Begynte på Lutinus i dag etter at jeg hadde egguttak i dag. Har ikke merket noe særlig til griseriet enda, men det kommer nok. Har kun tatt en tablett tidligere i dag, men skal straks ta en til. Den første har ihvertfall holdt seg inne :joyful:
Har også såå lyst til å ta et bad. Vi har et utendørs spabad og det står og roper på meg. Men neida, ikke noe badegleder på flere dager om dette forsøket går som håpet. Kan ikke si jeg gleder meg til resultatet av restene av tablettene.. hehe..
Så Newbie83, vi får være avholdend både på det ene og andre området xsmile5

Godt å høre at jeg ikke er alene! :) men utendørs spabad hørtes enda bedre ut en det stakkars bittelille karet vårt, så enda mer sympati til deg :P

Klem til dere begge :) håper dere får en fin dag i morgen!

Jeg har sovnet på sofaen etter middag de siste dagene, og i dag våkna jeg ikke før 21.30! Samboer pleier ikke vekke meg fordi han tenker at jeg trenger litt ekstra søvn, veldig søt og snill sånn, men dette blir litt drøyt! Det er jo natta allerede! :( får ikke gjort noe som er gøy (eller vaska badet :P )

Testet flere ganger , igår var den veeeldig svak og slo ut sterkere etter tiden .Idag har jeg testet kanskje fire ganger og de blir tydelig strek .Dette er siste testen .Tørr jeg å være glad ?

Vedlegg

• Snapchat-2969365435520841179.jpg
    Snapchat-2969365435520841179.jpg
    323,9 KB · Visninger: 102

Åhhhh , du er sikkert overlykkelig !!! :D gratulerer

Testet flere ganger , igår var den veeeldig svak og slo ut sterkere etter tiden .Idag har jeg testet kanskje fire ganger og de blir tydelig strek .Dette er siste testen .Tørr jeg å være glad ?

Dette lover jo veldig godt da! Ser streken godt :) syns du har all grunn til å være glad!! Og så hvisker jeg gratulerer, jeg ;)

Se der ja!!! Hvor mange rugedager er du?

Denne er positiv! Slik var min på 12 dpo! Gratulerer :D

Rugedag 8/9 idag . Så testen er tatt på rugedag 7/8 ,kommer Ann på om man teller med dagen av insett eller ikke.

Håper virkelig at det går hele veien for dere med strek på testen:) Spennende.
Jeg fikk tlf fra sykehuset i dag om at 2 egg er blitt befruktet. Ble så lettet. Siden jeg er over 38 år så ble jeg spurt om jeg vil få satt inn begge, eller få 1 på frys. Jeg valgte å sette inn begge. Hva ville dere gjort? Er jo en sjangse for at egget ikke overlever tiningen og da har jeg mistet en stor mulighet for å få barn om det som ble satt inn ikke overlever.

Back
Topp