April <3

Satte inn blastocyst på mandag. Testa igrunn bare for tull i dag. Tenkte at negativ test i dag kunne gjøre at jeg lettere kunne vente til uka før jeg testa mer... Planen var i grunn å teste tidligt ei uke etter innsett.

Fargen er sterkere i virkeligheten og kom ca innen 30 sek. Den svakeste er tatt ti min etter den første, bare for å sjekke at det ikke var feil (selv om jeg jo veit at strek er strek). Er litt i sjokk, og klarer ikke å ta det inn over meg.

Vedlegg

• DSC_0953~2.JPG
    DSC_0953~2.JPG
    394 KB · Visninger: 100
Satte inn blastocyst på mandag. Testa igrunn bare for tull i dag. Tenkte at negativ test i dag kunne gjøre at jeg lettere kunne vente til uka før jeg testa mer... Planen var i grunn å teste tidligt ei uke etter innsett.

Fargen er sterkere i virkeligheten og kom ca innen 30 sek. Den svakeste er tatt ti min etter den første, bare for å sjekke at det ikke var feil (selv om jeg jo veit at strek er strek). Er litt i sjokk, og klarer ikke å ta det inn over meg.
Gratulerer. :) sånn var min første test etter å ha satt inn blastocyst :)

Gratulerer. :) sånn var min første test etter å ha satt inn blastocyst :)
Når tok du din første?

Takke for gratulasjonen tør jeg ikke enda. Mista i uke seks for et år siden, så jeg blir veldig avventende. Men tenker at uansett hva som skjer viser det jo at ivf absoludt kan gi oss håp:)

Forresten er det veldig godt å ha dere her inne å dele med. Jeg er en slik som bare MÅ dele positive nyheter, de to forrige graviditetene delte jeg tidlig. Men er som sakt mer avventende nå men kan jo lettere dele med dere :thumleft

Når tok du din første?

Takke for gratulasjonen tør jeg ikke enda. Mista i uke seks for et år siden, så jeg blir litt avventende. Men tenker at uansett hva som skjer viser det jo at ivf absoludt kan gi oss håp:)
7 dager etter innsett. Skjønner deg godt. Krysser fingrene for deg :) blir vel januar spire dette?

7 dager etter innsett. Skjønner deg godt. Krysser fingrene for deg :) blir vel januar spire dette?
Ja, om den fortsetter å spire blir det en gang i første uka av januar. Jeg klaga over at rugedagene gikk seint, og gjorde meg selv i grunn en bjørnetjeneste med å teste så tidlig. Hvordan jeg nå skal klare å tenke på noe annet vet ikke jeg.

Å, så gøy!! Gratulerer :) krysser fingre og tær for at den sitter hele veien :)

Gratulerer! Jeg testet som Hurit_2014 også positivt 7 dager etter innsett av blastocyst :) håper spira klorer seg fast!

Wow, gratulerer så mye, Spikersnuppa!!! :D :D Så utrolig gøy! Forstår at du er litt avventende, men krysser fingrene for at det holder helt til mål denne gangen ❤ Dette var gøy! Så, si meg.. Kan du kanskje avse en blasto eller to som du har på frys, til meg nå da eller? :D Haha...

Sniker litt fra en desember-gruppen, og ville bare si at det er fullt mulig - og ikke minst GRATULERER! Jeg fikk denne testen søndag formiddag etter innsett av et blastocyst onsdag, og er 21+3 i dag:
2pzjjux.jpg

Vet det ikke er så lett, men prøv å senke skuldrene og nyt at akkurat nå så er du gravid! :)

Noen som ikke får sove??? :-( jeg har uber god luktesans fortiden.... Noe som i seg selv kan være meg nyttig... Sviddlukt i u egt ble fort sniffet opp... Og paranoide meg trakk ut støpselet til alt i u egt.... :-o matlagings os = kvalmende.... Noen andre tigere med slikt symptom???

Wow, gratulerer så mye, Spikersnuppa!!! :D :D Så utrolig gøy! Forstår at du er litt avventende, men krysser fingrene for at det holder helt til mål denne gangen ❤ Dette var gøy! Så, si meg.. Kan du kanskje avse en blasto eller to som du har på frys, til meg nå da eller? :D Haha...
Hehe. Miniputtlaget skal få ligge til et evnt søskenforsøk. Men om man fikk betalt for eggdonasjon i Norge kunne jeg jo tjent litt på bar ett uttak med 39 egg, hahaha. :joyful:
Sniker litt fra en desember-gruppen, og ville bare si at det er fullt mulig - og ikke minst GRATULERER! Jeg fikk denne testen søndag formiddag etter innsett av et blastocyst onsdag, og er 21+3 i dag:
2pzjjux.jpg

Vet det ikke er så lett, men prøv å senke skuldrene og nyt at akkurat nå så er du gravid! :)
Testen din var ganske lik din. Tenker at det er et godt håp i en tydelig tidlig test og krysser fingre. Om noen dager klarer jeg kanskje å la det gå opp for meg også. Takk for at du tok deg tid til oppmuntrende ord. :happy:

Og takk dere andre for gratulasjonene også. De to forrige gangene med positiv test var jeg hoppende euforisk glad, og det er litt trist å ikke klare å være det denne gangen også, men det kommer jo om spira fortsetter å spire.

Noen som ikke får sove??? :-( jeg har uber god luktesans fortiden.... Noe som i seg selv kan være meg nyttig... Sviddlukt i u egt ble fort sniffet opp... Og paranoide meg trakk ut støpselet til alt i u egt.... :-o matlagings os = kvalmende.... Noen andre tigere med slikt symptom???

Sliter med sovinga her også. Eller, det går som regel greit å sovne, men våkner midt på natta og har ikke sjans! :mad: alt er ubehagelig; dyna, laknet, trusa, varmen.

Tror sovinga er lutinusen, men luktesansen din kan jo være noe da!! ;) spennende!! :)

Hehe. Miniputtlaget skal få ligge til et evnt søskenforsøk. Men om man fikk betalt for eggdonasjon i Norge kunne jeg jo tjent litt på bar ett uttak med 39 egg, hahaha. :joyful:

Testen din var ganske lik din. Tenker at det er et godt håp i en tydelig tidlig test og krysser fingre. Om noen dager klarer jeg kanskje å la det gå opp for meg også. Takk for at du tok deg tid til oppmuntrende ord. :happy:

Og takk dere andre for gratulasjonene også. De to forrige gangene med positiv test var jeg hoppende euforisk glad, og det er litt trist å ikke klare å være det denne gangen også, men det kommer jo om spira fortsetter å spire.
Skjønner godt at du er litt tilbakeholden for har mistet mange ganger selv også, men da har jeg aldri fått så sterk test så tidlig! Høy HCG tidlig er i følge legene et veldig godt tegn (selv om det jo selvfølgelig ikke er noen garanti), så jeg har skikkelig troa og heier masse på deg! :)

Gleder meg forresten til å se dagens test fra deg! :D

Sliter med sovinga her også. Eller, det går som regel greit å sovne, men våkner midt på natta og har ikke sjans! :mad: alt er ubehagelig; dyna, laknet, trusa, varmen.

Tror sovinga er lutinusen, men luktesansen din kan jo være noe da!! ;) spennende!! :)
jeg bruker ikke Lutinus :p ;-)

Jeg har vært igjennom AiH, så det er ikke stander der. ;-) jeg fikk bare stimuleringsmidlene og eggløsningssprøyten...

Last edited:

Krysser det som krysses kan for at dette går akkurat slik det skal :happy: Som du selv skriver så viser jo dette at forsøkene gir resultater og så får man ta det som et godt tegn. Håper virkelig dette går hele veien for deg. Sender ihvertfall masse gode "vokse vibber" til den lille spira :)
Selv skal jeg sette eggløsningssprøyte i kveld. Blir spennende til tirsdag ved egguttak... har jeg bra egg?, går alt som planlagt? osv. osv. Kjenner jeg er litt pessimist, men får prøve å være positiv til det motsatte er bevist :p

Masse lykke til med alle her inne hvor enn dere er i prøveperioden :happy::happy:

Ultralyd i morgen :o Håper på mange fine egg

Blæhh kan jo ikke gjøre noe som er gøy etter uttak jo! Verken sex eller bading. Har såå lyst til å ta et bad! :P Lutinusen ødelegger jo litt for lysta på noe annet moro. Makan til gris. Noen andre som deler lutinus-gledene? :)

Back
Topp