April <3

CurlySue

Glad i forumet
Jeg har fått beskjed om at nytt, og 3 forsøk i det offentlige, blir midt i April. Så da starter jeg en tråd for oss som skal ha innsett i April 2016. Måtte dette blir vår lykke måned. Dette forsøke følger nesten på datoen likt som vårt 1 forsøk. Der ble jeg gravid, men endte i MA. På kontrollen i uke 7 var det lite å se. Håper på bedre lykke denne gangen :)
 
Håper så jeg får komme inn hit etterhvert :) på Ullevål får jeg ikke vite om jeg får plass før jeg ringer inn mens. Forventer tr i månedskifte februar/mars , så venter nå bare i spenning:)
 
Lykke til med det tredje forsøket i april! Alle gode ting er tre heter det jo, så jeg satser på at du beviser at ordtaket stemmer. Spennende vår for deg i år (også). Forhåpentligvis går du sommeren i møte litt uvel og med spirende liv i magen! :)
 
Tror og håper at jeg også havner i apriltråden :)
Hadde forsøk i januar som ble avbrutt, og skal inn til kontroll rundt påske. Om alt ser bra ut, blir det oppstart etter påskeferie. Håper jeg! Håper på skikkelig babyboom her inne!!!:smiley-bounce012
 
Jeg spretter inn her :) Jeg hadde egguttak på tirsdag, men pga mange eggposer og fare for overstimulering, får jeg ikke sette inn før om to sykluser. Litt drit, men men. Har foreløpig to embryo av syv befruktede på frys, og så skal de se om tre til kommer seg over natta. Heldigvis er det mye som skjer fremover, så jeg håper tiden frem mot innsett og ruging går fort. Det blir spennende å følge dere andre her :D
 
Håper jeg og blir her, skal ha fryseforsøk i uke 16 ca. Håper de 2 jeg har overlever opptining :)
 
Kommer inn her, jeg også! Endelig noe ordentlig å forholde seg til! Tanta til uka og planlagt uttak/innsett i midten av april. Å, som jeg gleder meg!! :) nå blir det 8 lange uker altså!!
 
Da ligger vi ganske likt. Uttak/innsett midt i april her også :)

Er første forsøk, og jeg må si jeg er veldig spent på sprayen. Blir vel oppstart i påsken, og vi hadde tenkt oss på hytta med familien og min godt gravide søster. Får håpe følelser og form holder seg under kontroll :p

Masse lykke til :) alle gode ting er 3 :)
 
Er første forsøk, og jeg må si jeg er veldig spent på sprayen. Blir vel oppstart i påsken, og vi hadde tenkt oss på hytta med familien og min godt gravide søster. Får håpe følelser og form holder seg under kontroll :p

Masse lykke til :) alle gode ting er 3 :)
Sprayen kan heldigvis behandle noen veldig bra. Jeg merket så og si ingenting :D Men på Gonal-F derimot... :)) Haha. Håper du slipper unna bivirkninger :D
 
Oi, dette er så spennende! Har aldri gledet meg så mye før til å få tanta på besøk! :p hihi, bare 4 dager til ringing! :)
 
Melder meg inn her☺️ akkurat hatt negativt forsøk... Fryseforsøk i april:) de har frosset to og to egg. Vet noen her om sjansene øker mye for graviditet evt tvillinger når de setter inn to egg?
 
Aner ikke hvor mye sjansene øker, men jeg satt inn to fryseforsøk og ble gravid med en baby i 2011.
 
Melder meg inn her☺️ akkurat hatt negativt forsøk... Fryseforsøk i april:) de har frosset to og to egg. Vet noen her om sjansene øker mye for graviditet evt tvillinger når de setter inn to egg?
Hvis man setter inn to egg så er jo sjansen på å få tvillinger der mye høyere enn om man setter inn bare ett....jeg ble gravid med tvillinger... men også bare en baby..så spiller mye inn på om det er gode egg de setter inn ..
 
Melder meg inn her☺️ akkurat hatt negativt forsøk... Fryseforsøk i april:) de har frosset to og to egg. Vet noen her om sjansene øker mye for graviditet evt tvillinger når de setter inn to egg?
Håper aprilforsøket lykkes for deg! Det er større sjangser når man setter inn 2 egg. Sjansen for å bli gravid øker med ca 10%, som er ganske mye! :) masse lykke til <3
 
Melder meg inn her☺️ akkurat hatt negativt forsøk... Fryseforsøk i april:) de har frosset to og to egg. Vet noen her om sjansene øker mye for graviditet evt tvillinger når de setter inn to egg?
Så spennende! Jeg skal også sette inn fryseegg i april, og her også er det fryst ned to i ett strå. Veldig spent på om de overlever! :)
 
Back
Topp