April <3

Venter på resepter. Håper de kommer snart. Er jo ei lita stund til jeg begynner på medisiner. Men vil ha de nå så jeg vet hva jeg skal bruke denne gangen.

Skjønner hva du mener! Jeg fikk brevet med datoene i posten i dag, så nå er alt ført inn i kalenderen med sirlig skrift! :P det går hardt utover tålmodigheten i denne prossessen :)

Mailet de i går. Det hadde gått litt trægt hos de i det siste, brevet ble sendt i går. Så da kommer det i posten i dag eller mandag. Skal starte på spray 14 april :)

Jeg kommer inn her da tr kom senere en beregnet denne gangen. Da er det greit og flytte til april istedet for å kanskje måtte avbryte forsøket pga påske og da måtte vente til mai.

Kjenner det er mye tanker som begynner å surre nå. 3 forsøket i det offentlige. Hvordan kommer det til å gå denne gangen? Hva gjør vi om det ikke går? Dette blir ei tøff runde.

Kjenner det er mye tanker som begynner å surre nå. 3 forsøket i det offentlige. Hvordan kommer det til å gå denne gangen? Hva gjør vi om det ikke går? Dette blir ei tøff runde.
Masse lykkeønskninger om positiv test sendes deres vei! :)

Jeg skal ha fryseforsøk med innsett rundt 5. april.
Har to egg igjen. De er fryst ned sammen så blir å sette inn begge :Heartred:Heartred dersom de overlever opptiningen.

Jeg skal ha fryseforsøk og innsett ca 10 april om syklusen min er normal etter overrstimuleringen forrige måned. Er bekymret for at progynova ikke vil nedregulere meg nok og at det blir avbrutt forsøk igjen. Må ta til mot å ringe St.Olav igjen for å høre om dette med evnt punktering av folikkler. Har mange blastocystr på frys så jeg er med godt mot for de eventuellt flere kommende fryseforsøkene

Spray start på mandag :D dette forsøket følger vårt første nesten på dato :) Håper det gir resultat. Ble gravid på første men mista. Denne gangen skal jeg gå på høyere dose med Menopur, håper det gir litt flere egg. Vårt første forsøk ga 6 egg, tre som var modne, kun ett som delte seg riktig og var klar til å sette inn. Vårt andre ga 7 egg, 4 modne og 2 delte seg riktig. Ett inn og ett på frys.

jeg ender nok sikkert opp her... jeg vet ikke ennå... vi får høre på tirsdag hva de på hausken sier...

Jeg venter egentlig bare på kroppen nå. Er på CD 14 nå, og skal begynne med Progynova når jeg får neste mens. Men kroppen pleier ofte å diske opp med lange sykluser, så jeg har blitt lovet et eller annet som kan sette i gang TR hvis det drøyer veldig (hva ER det det preparatet heter igjen??). Foreløpig går jeg og er redd for unormalt tidlig EL slik at innringing kræsjer med påsken, men det bøøør egentlig ikke være en problemstilling :P Det nærmer seg april, folkens :D

Herrelighet...jeg tror jeg tørr å poste denne nå. Jeg begynte på spray for 1,5 uke siden. Men i går fikk jeg en positiv test!!! SÅ mange pp'er og så blir jeg gravid 2,5 uke før sprøytestart. Det har nok ikke sunke helt inn enda :D

Håper virkelig hver eneste av dere får posotiv test også snart :-)

Herrelighet...jeg tror jeg tørr å poste denne nå. Jeg begynte på spray for 1,5 uke siden. Men i går fikk jeg en positiv test!!! SÅ mange pp'er og så blir jeg gravid 2,5 uke før sprøytestart. Det har nok ikke sunke helt inn enda :D

Gratulerer så fantastisk mye! Finnes jo ikke noe bedre enn det!! <3

Hadde plassert en liten tå her i april, men siden tr var en uke forsinket hopper jeg over til mai!
Masse lykke til til dere alle:)

Hurra, så fantastisk! Gratulerer så mye!

Back
Topp