April <3

Rugedag 5.... kjenner allerede jeg er utålmodig etter å vite..merker lite..kun tankene som sviver...mye negative med iblant håpet oppe....
Vært skikkelig drittvær idag...Så lest en hel bok nesten ;) håper været blir litt bedre i morgen så jeg kan ut å få noe luft..

Ruge dag 11i dag.

Forrige gang på Lutinus kom TR på denne dagen. Fortsatt ikke fått noe TR her. Så håper. Tappet er lukket og sugd seg sammen. Og har vel egentlig ikke noen tydelig symptomer.

Ruge dag 11i dag.

Forrige gang på Lutinus kom TR på denne dagen. Fortsatt ikke fått noe TR her. Så håper. Tappet er lukket og sugd seg sammen. Og har vel egentlig ikke noen tydelig symptomer.
krysser alt for deg nå <3 har lov å krysse alt frem til jeg er sluttet å blø ;-) ;-)

Ruge dag 11i dag.

God som ikke har testet enda ;)
Håper tanta holdeseg unna og lyseren positiv test

Nei hu holdt seg ikke unna :( så blir en ny fryse runde om 2 uker håper jeg.
Så trist :(klem til deg...
Så bra du kan komme igang raskt med ny forsøk, trøster kansje litt...

Rugedag 7 her nå. Kjenner at det kommer flere tanker på hvordan dette har gått etterhvert som dagene går. Ikke noen spesielle symptomer. Har innimellom litt mensmurring og har hatt i noen dager nå ømme brystvorter, men det er det. Det kan jo også være pga Lutinus.Venter i det lengste med å teste for jeg vil ha håpet om at det er noe i magen så lenge som mulig. Fikk jo satt inn 2 egg så har jo et håp om at 1 ihvertfall fester seg.

Last edited:
Hope90: Trist at det ikke gikk denne gangen, men masse lykke til igjen om en uke. Godt at du får prøve igjen så fort. Klem til deg:)

Rugedag 7 her nå. Kjenner at det kommer flere tanker på hvordan dette har gått etterhvert som dagene går. Ikke noen spesielle symptomer. Har innimellom litt mensmurring og har hatt i noen dager nå ømme brystvorter, men det er det. Det kan jo også være pga Lutinus.Venter i det lengste med å teste for jeg vil ha håpet om at det er noe i magen så lenge som mulig. Fikk jo satt inn 2 egg så har jo et håp om at 1 ihvertfall fester seg.

Her og..vil vente å teste pga håpet er så deilig å ha...rugedag 8 her.. kjenner jeg er utålmodig.vil gjerne vite hehe.
2 egg inn så har du jo stor dobbel sjanse på at det går :-) lykke til

Back
Topp