Ser den streken ja!! Hvor mange rugedager er du??
Rugedag 9, innsett etter 2 dager
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den streken ja!! Hvor mange rugedager er du??
Hehe typisk mannfolk!! Jeg har aldri fått strek på test uten at det har vært spire, så tror nok dette går positivtRugedag 9, innsett etter 2 dagergubben tror ikke da! Jo, han ser streken, men det var ikke den dagen vi skulle teste så da er den ikke gyldig!!
mannfolk altså!
Omg omg omg! Jeg har fått min første skyggestrek!vet det er en rar ting å bli glad for, men strek er strek og det var bare skikkelig moro å se noe på en g-test!!
![]()
Mislykket.... Jeg blør :-( ikke litt med som en mens
Mislykket.... Jeg blør :-( ikke litt med som en mens
Sender deg en god klemMislykket.... Jeg blør :-( ikke litt med som en mens
Strek er strekOmg omg omg! Jeg har fått min første skyggestrek!vet det er en rar ting å bli glad for, men strek er strek og det var bare skikkelig moro å se noe på en g-test!!
![]()
Omg omg omg! Jeg har fått min første skyggestrek!vet det er en rar ting å bli glad for, men strek er strek og det var bare skikkelig moro å se noe på en g-test!!
![]()
Sånn strek fikk jeg på rugedag 7 med blastocyst, tror du er gravid jeg![]()
Ser helt klart en tydelig strek derOmg omg omg! Jeg har fått min første skyggestrek!vet det er en rar ting å bli glad for, men strek er strek og det var bare skikkelig moro å se noe på en g-test!!
![]()
Dette er min fra I går på rugedag 7 med blasto![]()
Ja en skummelt svak enEr jo strek her også jo!!![]()
Ingen skyggestrek det der!! Jeg er dreven i skyggestreker, altså. Spennende å se hva de neste dagene bringer. Men det tar nok noen dager den blir tydeligere. Så gøy.Omg omg omg! Jeg har fått min første skyggestrek!vet det er en rar ting å bli glad for, men strek er strek og det var bare skikkelig moro å se noe på en g-test!!
![]()
Ingen skyggestrek det der!! Jeg er dreven i skyggestreker, altså. Spennende å se hva de neste dagene bringer. Men det tar nok noen dager den blir tydeligere. Så gøy.
Min digitale sier nå 2-3 uker og teststrek er sterkere enn kontrollstrek på andre tester, men offisiell testdag er ikke før mandag, så mannen her er også avventende. Hahaha
Tusen takk !!Har du hatt noen symptomer? Magefølelse?
Gratulere så masse, for en super sterk strek.
så bra <3 garttulerer så mye <3 <3Nå flytta jeg akkurat inn på terminforumet!fy søren så spennende! Lykke til videre, alle sammen. Godt å være her når det først er sånn!
![]()
så bra <3 garttulerer så mye <3 <3