April <3

det klør i fingrene etter å teste nå... det er 10 dager siden jeg satt ovitrellen... hahahha kjenner jeg meg slev rett så starter jeg vel å teste allerede i morgen... obs... :p hahahaha...
i morgen er siste dagen el sprøyten i teorien skal henge igjen i kroppen... hjelps!! klarer jeg å holde igjen med alle de testene til neste uke? eller sprekker jeg i helgen... (Heldigvis har jeg sikkert 10 graviditetestester fra ebay som jeg kan "svi" av)

Hahaha, jeg tenkte akkurat det samme, bare i går! jeg har egentlig bestemt meg for at jeg er gravid til det motsatte er bevist, bare for å kjenne litt på følelsen (2år uten en eneste antydning til strek). Er jo digg å holde på følelsen så lenge som mulig, så er superredd for å bli skuffa i helga om jeg tester. Men har så lyst, så lyst!! :P

Så gøy å se flotte resultater på testene til dere her inne. Håper virkelig jeg blir like heldig. Hadde innsett med 2 egg i dag. Rart å tenke på at det er 2 bitte små mulige mennesker der inne.

Hahaha, jeg tenkte akkurat det samme, bare i går! jeg har egentlig bestemt meg for at jeg er gravid til det motsatte er bevist, bare for å kjenne litt på følelsen (2år uten en eneste antydning til strek). Er jo digg å holde på følelsen så lenge som mulig, så er superredd for å bli skuffa i helga om jeg tester. Men har så lyst, så lyst!! :p
hahahahaha ja er det jeg går rundt å kjenner på... :P

Nederste fra igår og to øverste fra idag ! :D
Hurra...så gøy. Måtte spiren sitte hele veien. Mange rugedager er du, fryseforsøk? Gir meg et lite håp, ruger og på et fryseegg

Ja bare å ha håpet oppe !! Var et fryseforsøk. Og er idag på rugedag 9/10.

Seneste testen jeg har tatt nå!! :D

Vedlegg

• IMAG0020.jpg
    IMAG0020.jpg
    947,2 KB · Visninger: 131
Her ble det jaggu meg negativ test på morgenen. Og tanta begynner å snike seg innpå:(
Dette var ikkje noe kjekt, så da blir det å telle ned til Spaniatur på torsdag. Må finne noe positivt å se mot nå.

Her ble det jaggu meg negativ test på morgenen. Og tanta begynner å snike seg innpå:(
Dette var ikkje noe kjekt, så da blir det å telle ned til Spaniatur på torsdag. Må finne noe positivt å se mot nå.

Sender en klem. Men da blir det kanskje et glass vin eller to på tur da! ;)

Ja bare å ha håpet oppe !! Var et fryseforsøk. Og er idag på rugedag 9/10.

Seneste testen jeg har tatt nå!! :D
Har du hatt noen symptomer? Magefølelse?

Gratulere så masse, for en super sterk strek.

Omg omg omg! Jeg har fått min første skyggestrek! :D vet det er en rar ting å bli glad for, men strek er strek og det var bare skikkelig moro å se noe på en g-test!! :)

Vedlegg

• 1462002173470.jpg
    1462002173470.jpg
    58,9 KB · Visninger: 100
Back
Topp