April <3

Håper virkelig at det går hele veien for dere med strek på testen:) Spennende.
Jeg fikk tlf fra sykehuset i dag om at 2 egg er blitt befruktet. Ble så lettet. Siden jeg er over 38 år så ble jeg spurt om jeg vil få satt inn begge, eller få 1 på frys. Jeg valgte å sette inn begge. Hva ville dere gjort? Er jo en sjangse for at egget ikke overlever tiningen og da har jeg mistet en stor mulighet for å få barn om det som ble satt inn ikke overlever.
Jeg hadde utvilsomt satt inn begge! Øker jo sjangsen for at hvertfall 1 fester seg, og det er jo positivt

ursj fastende blodprøver= ursj... ursj.ursj... :(
var på kostholdsveiledning i går, og måtte ta fastendeblodprøver i dag... :( ursj... :(

Noen som har erfaring med bruk av blodfortynnende? Når begynte dere eventuelt med dette? Ved positiv test ?

Håper virkelig at det går hele veien for dere med strek på testen:) Spennende.
Jeg fikk tlf fra sykehuset i dag om at 2 egg er blitt befruktet. Ble så lettet. Siden jeg er over 38 år så ble jeg spurt om jeg vil få satt inn begge, eller få 1 på frys. Jeg valgte å sette inn begge. Hva ville dere gjort? Er jo en sjangse for at egget ikke overlever tiningen og da har jeg mistet en stor mulighet for å få barn om det som ble satt inn ikke overlever.

Jeg tar alle de barna jeg kan få akkurat nå! ett eller to egg? Kjør på!! :)

O
Hei og velkommenjeg selv regner dagen etter innsett som rugedag 1! Har liksom ruget 1 dag dagen etter innsett
ok takk for svaret , da er jeg nok på dag 2 :) trodde det var fra innsett dag men så litt rundt her at kanskje ikke stemte, måtte spørre :)

jeg ble ruger idag.. De tok opp de to jeg hadde på frys..deg et overlevde så det ble satt inn. Håper jeg ruger på frysemiraklet vårt..blir det å vente i to lange uker..første uke går som regel ok..siste som er veldig nervepirrende..
Så nå går jeg på progynova. Lutinus, prednisolon og klexane føle meg nesten som en narkoman...hehe..spennende dager. Håper, krysser, ber på positivt denne gangen.

jeg ble ruger idag.. De tok opp de to jeg hadde på frys..deg et overlevde så det ble satt inn. Håper jeg ruger på frysemiraklet vårt..blir det å vente i to lange uker..første uke går som regel ok..siste som er veldig nervepirrende..
Så nå går jeg på progynova. Lutinus, prednisolon og klexane føle meg nesten som en narkoman...hehe..spennende dager. Håper, krysser, ber på positivt denne gangen.
Håper går bra for deg og :)
Føler meg selv som en ,går også

Lutinus , prednisolon og noen anDre allergi medisin . Aldri sovet så
Mye som de 3 dagene nå :)

i morgen er siste dagen el sprøyten i teorien skal henge igjen i kroppen... hjelps!! klarer jeg å holde igjen med alle de testene til neste uke? eller sprekker jeg i helgen... (Heldigvis har jeg sikkert 10 graviditetestester fra ebay som jeg kan "svi" av)

ImageUploadedByBV Forum1461819426.465987.jpg
Rugedag 8

Noen som har erfaring med bruk av blodfortynnende? Når begynte dere eventuelt med dette? Ved positiv test ?
Begynner første rugedag

Hvor mange har du på frys? Frysforsøk er nervepirrende greier ja!! Krysser fingrer for deg.
Jeg hadde to på frys,1 overlevde.....så håper det er frysemiraklet vårt

det klør i fingrene etter å teste nå... det er 10 dager siden jeg satt ovitrellen... hahahha kjenner jeg meg slev rett så starter jeg vel å teste allerede i morgen... obs... :p hahahaha...

det klør i fingrene etter å teste nå... det er 10 dager siden jeg satt ovitrellen... hahahha kjenner jeg meg slev rett så starter jeg vel å teste allerede i morgen... obs... :p hahahaha...
Svi av en i morgen du! Er den negativ så er det kanskje for tidlig, og du får da i det minste en bekreftelse på at ovitrellen er ute av systemethvor mange rugedager er du??

Nederste fra igår og to øverste fra idag ! :D

Vedlegg

• IMAG0015.jpg
    IMAG0015.jpg
    879,3 KB · Visninger: 119
Svi av en i morgen du! Er den negativ så er det kanskje for tidlig, og du får da i det minste en bekreftelse på at ovitrellen er ute av systemethvor mange rugedager er du??
El var rundt tirsdag kveld-NAtt til onsdag Forje uke... Vi fikk lov å "avslutte" hjemme med samleie... (Hurra for aih) ;-)

Back
Topp