Enkefalos
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Ååå, krysser alt jeg har for deg! Hold deg fast, spireliten ❤Noe svakere tester i dag, får se hva de neste dagene bringer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, krysser alt jeg har for deg! Hold deg fast, spireliten ❤Noe svakere tester i dag, får se hva de neste dagene bringer
Og svakere igjen i dag. Blir nok juni gruppen på megNoe svakere tester i dag, får se hva de neste dagene bringer
Sender deg en god klem. Så utrolig kjipt ❤❤Og svakere igjen i dag. Blir nok juni gruppen på meg
Og svakere igjen i dag. Blir nok juni gruppen på meg
Og svakere igjen i dag. Blir nok juni gruppen på meg
Rugedag 6/7. Våknet opp og hadde (sorry for detaljer ) rosa / lysebrunt utflod, også da jeg tørket etter å ha vært på do. Ikke skjedd på to siste fryseforsøk, håper på at det er et godt tegn ? Noen som har opplevd det samme ?
Noen som har erfaring med lutinus og eventuelle bivirkninger av denne? Er på rugedag 5 i dag og føler meg gravid(har vert gravid før så kjenner igjen symp)men tør ikke ha for store forhåpninger da jeg har fått inntrykk av at litinusen gir sv.skap symptomer..
Jeg har også murringer og ømme pupper med synlige blodårer som har vokst i størrelse..merket også at cola smakte rart i dag, noe jeg husker fra sist sv.skap! Spennende tider dette!! Håper bare ikke det er bivirkninger av lutinusen...Første gang med Lutinus for meg, og heller aldri vært gravid. Men murringer og ømhet i nedre del av magen er et symptom jeg har som jeg regner med er Lutinusen.Hvordan symptomer har du?
![]()
Jeg har også murringer og ømme pupper med synlige blodårer som har vokst i størrelse..merket også at cola smakte rart i dag, noe jeg husker fra sist sv.skap! Spennende tider dette!! Håper bare ikke det er bivirkninger av lutinusen...
ooh kan jeg få det symptomet, og ikke ville ha cola?Jeg har også murringer og ømme pupper med synlige blodårer som har vokst i størrelse..merket også at cola smakte rart i dag, noe jeg husker fra sist sv.skap! Spennende tider dette!! Håper bare ikke det er bivirkninger av lutinusen...
For dårlig stimulert på ul i dag så øker dosen på bemfola og ny kontroll på fredag, så da blir det nok mai på meg![]()
Tiden går fort så det skal nok gå bra. Tusen takkSå kjedelig, men mai er jo ikke langt unna da! Og er jo greit å gjøre det ordentlig når de først skal inn å rotemasse lykke til videre ihvertfall
![]()
Mase lykke til på fredag!!!!!Tiden går fort så det skal nok gå bra. Tusen takkOg håper du straks sitter med positiv test
![]()
Tusen takk søtis! ❤❤❤Mase lykke til på fredag!!!!!
Desverre kan lutinusen lure deg med bivirkninger d samme som gravidsympt.Noen som har erfaring med lutinus og eventuelle bivirkninger av denne? Er på rugedag 5 i dag og føler meg gravid(har vert gravid før så kjenner igjen symp)men tør ikke ha for store forhåpninger da jeg har fått inntrykk av at litinusen gir sv.skap symptomer..